Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+
node/38258

Έτοιμη και η νέα Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+

Η κορυφαία έκδοση της νέας γενιάς GLA με απόδοση έως και 421 PS!

Λίγους μήνες μετά από την πρεμιέρα της νέας γενιάς GLA, η Mercedes-AMG παρουσίασε την κορυφαία έκδοση GLA 45 4MATIC+, η οποία ακολουθεί τις συγγενικές A 45 4MATIC+ και CLA 45 4MATIC+.

Όπως και στα αδελφά μοντέλα, ο πανίσχυρος κινητήρας M 139 χωρητικότητας 2,0 λίτρων με twinscroll turbocharger είναι διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις ισχύος, με 387 PS / 480 Nm και με 421 PS / 500 Nm (στην GLA 45 S 4MATIC+). Όλη αυτή η δύναμη μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη AMG Speedshift DCT 8G και του συστήματος τετρακίνησης AMG Performance 4MATIC+ με ενεργή κατανομή της ροπής στους πίσω τροχούς μέσα από ένα σετ από πολύδισκους συμπλέκτες (AMG Torque Conrtol).

Σύμφωνα με την Mercedes-AMG, η κορυφαία έκδοση S επιταχύνει από τα 0-100 km/h σε 4,3" ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 270 km/h. Αντίστοιχα, η "απλή" GLA 45 χρειάζεται 4,4" για τα 0-100 km/h και ο κόφτης είναι τοποθετημένος πιο χαμηλά στα 250 km/h.

Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Mercedes-AMG A 45 4MATIC+ και CLA 45 4MATIC+ [video]

Η σπορ ανάρτηση της AMG αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και τετραπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ προαιρετικά διατίθεται και η ενεργή ανάρτηση AMG Ride Control με τρεις λειτουργίες (Comfort, Sport, Sport+). Οι μηχανικοί από το Affalterbach επενέβησαν και στη ρύθμιση του τιμονιού που έχει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση. Το σύστημα πέδησης περιλαμβάνει αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους 350 mm με τετραπίστονες δαγκάνες εμπρός και 330 mm με μονοπίστονες δαγκάνες πίσω. Αντίστοιχα, η κορυφαία έκδοση S έχει δίσκους μεγαλύτερης διαμέτρου 360 mm εμπρός με εξαπίστονες δαγκάνες.

Από το σύστημα AMG Dynamic Select, ο οδηγός έχει πρόσβαση σε έξι προγράμματα (Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual και Race) τα οποία επηρεάζουν όλα τα επι μέρους συστήματα του οχήματος προσαρμόζωντας τη συμπεριφορά του ανάλογα με τις συνθήκες.

Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+

Σχεδιαστικά, το αεροδυναμικό πακέτο της GLA 45 4MATIC+ μοιάζει αρκετά με αυτό της GLA 35 4MATIC+, υπάρχουν όμως αρκετές διαφορές που ενισχύουν το "αγριεμένο" look. Μπροστά, οι εισαγωγές άερα έχουν μεγαλύτερα φυσικά ανοίγματα, ενώ έχει προστεθεί ένα νέο σπλίτερ και δύο αεροδυναμικά πτερύγια σε κάθε πλευρά του προφυλακτήρα. Επιπλέον, η χαρακτηριστική γρίλια "Panamericana" έχει κάθετα στοιχεία σε μαύρη απόχρωση και τα φώτα είναι τεχνολογίας LED.

Στο προφίλ βλέπουμε τις ελαφρώς φαρδύτερες προεκτάσεις των φτερών, τα διακοσμητικά στοιχεία στα μαρσπιέ, τις ζάντες 19"  με δέκα ακτίνες (πεντάκτινες ζάντες 20" στην έκδοση S ή προαιρετικά 21").

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη προέκταση της αεροτομής, τα επιπλέον πλαίσια στις εσοχές του προφυλακτήρα, ο νέος διαχύτης και οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης με διάμετρο 82 mm (οβάλ εξατμίσεις 90 mm στην έκδοση S). Και εδώ, όλα τα διακοσμητικά είναι βαμμένα σε γυαλιστερή μαύρη απόχρωση (εναλλακτικά διατίθενται και σε χρώμιο).

Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+

Στο εσωτερικό βρίσκουμε συνδυασμό από μαύρες δερμάτινες επενδύσεις (τεχνητό δέρμα Artico και Dinamica microfiber) με ραφές σε κόκκινο, κίτρινο ή μαύρο χρώμα, σπορ καθίσματα με εντονότερη πλευρική στήριξη (προαιρετικά καθίσματα AMG Performance με ενσωματωμένα προσκέφαλα), γυαλιστερό μαύρο πλαστικό στην κεντρική κονσόλα και διακοσμητικά με look ανθρακονημάτων στο ταμπλό. Η έκδοση S ξεχωρίζει από τις κίτρινες λεπτομέρειες και το στάνταρ flat-bottom τριάκτινο τιμόνι AMG Performance με ενσωματωμένα χειριστήρια, χρωμιωμένη διακόσμηση και επενδύσεις από nappa leather.

Επιπλέον, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX έχει νέες οθόνες AMG (Classic, Sport, Supersport) που παρουσιάζουν 80 διαφορετικές παραμέτρους για το όχημα μαζί με δεδομένα για τους γύρους σε πίστα, χρησιμοποιώντας το GPS και πληθώρα αισθητήρων. Μέσω της τεχνολογίας επαυξημένης πραγματικότητας, ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί την ιδανική γραμμή στην πίστα μέσα από την κεντρική οθόνη, έτσι ώστε να βελτιώσει τους χρόνους του. Τέλος, το προαιρετικό σύστημα AMG Real Performance Sound ενισχύει τον πραγματικό ήχο του κινητήρα μέσα στην καμπίνα, για μια πιο έντονη εμπειρία.

Η Mercedes-AMG GLA 45 4MATIC+ θα κάνει πρεμιέρα στην έκθεση Γενεύης, ενώ αναμένεται να κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στο έτος.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέα Mercedes-Benz GLA [video]

node/39434

Νέο ρεκόρ στη Suzuka για το Honda Civic Type R Limited Edition [video]

Η σκληροπυρηνική έκδοση του Honda Civic Type R είναι το ταχύτερο προσθιοκίνητο μοντέλο στη Suzuka.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Νέο ρεκόρ στη Suzuka για το Honda Civic Type R Limited Edition [video]

Μετά από το σχετικό teaser του Ιουνίου, η Honda ανακοίνωσε και επίσημα πως το νέο Civic Type R Limited Edition έσπασε το ρεκόρ ταχύτερου προσθιοκίνητου μοντέλου στην πίστα της Suzuka με χρόνο 2' 23 " 993. Να θυμίσουμε πως το προηγούμενο ρεκόρ είχε θέσει το ανταγωνιστικό Renault Megane R.S. Trophy-R το Νοέμβριο του 2019 με χρόνο 2’25’’454.

Η ιαπωνική πίστα της Suzuka με μήκος 5,8 km θεωρείται δοκιμασία "εντός έδρας" για την Honda καθώς εκεί δοκιμάζονται τα αυτοκίνητά της από το 1962, ενώ χτίστηκε με οδηγίες του Soichiro Honda, ιδρυτή και πρόεδρο της εταιρείας.

Να θυμίσουμε πως το Civic Type R Limited Edition είναι μια έκδοση περιορισμένης παραγωγής (100 μονάδες στην Ευρώπη, 600 μονάδες στις ΗΠΑ) που έχει χαμηλότερο βάρος (-47 kg) σε σχέση με το "απλό" Type R, ελαφρύτερες ζάντες BBS 20" με ελαστικά Michelin Cup 2, πιο αποδοτικά φρένα και επεμβάσεις στην ενεργή ανάρτηση και το τιμόνι. Κάτω από παραμένει ο γνωστός κινητήρας 2.0 VTEC Turbo με 320 PS και 400 Nm που κινεί όλες τις εκδόσεις του Type R.

Μετά από το επιτυχημένο Type R Challenge 2018 που πέρασε από τις πίστες Magny-Cours GP, Spa-Francorchamps, Silverstone GP, Estoril. Hungaroring GP και Mount Panorama Bathurst, η Honda έχει προαναγγείλει και την επιστροφή του Type R στο Nürburgring με στόχο να πάρει ξανά το πολυπόθητο ρεκόρ από τη Renault.

node/39433

Επίσημο: Toyota Corolla Cross [video]

Το νέο C-SUV της Toyota που φέρει το εμβληματικό όνομα Corolla τοποθετείται ανάμεσα στα C-HR και RAV4.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Toyota Corolla Cross [video]

Η Toyota παρουσίασε στην Ταϊλάνδη την Corolla Cross - ένα C-SUV που τοποθετείται στη γκάμα της ανάμεσα στα C-HR και RAV4. Μετά από το μικρότερο Yaris Cross, η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να κεφαλαιοποιήσει σε SUV μοντέλο και το όνομα της Corolla που είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στον κόσμο με συνολικές πωλήσεις 48 εκατομμυρίων μονάδων σε 150 χώρες από το 1966 μέχρι σήμερα.

Το Corolla Cross βασίζεται στην πλατφόρμα GA-C της οικογένειας TNGA, με την ανάρτηση να είναι προσανατολισμένη στην άνεση. Από πλευράς διαστάσεων, το μοντέλο έχει μήκος 4.460 mm (+90 mm σε σχέση με την Corolla), πλάτος 1.825 mm (+35 mm) και ύψος 1.620 mm (+185 mm) ενώ το μεταξόνιο είναι 2.640 mm (ίδιο με των Corolla και C-HR) και το βάρος του φτάνει τα 1.385 kg. Ειδική μνεία γίνεται και στον ιδιαίτερα μικρό για την κατηγορία κύκλο στροφής που φτάνει τα 5,2 m.

Toyota Corolla Cross

Σχεδιαστικά η Corolla Cross έχει εντελώς διαφορετικό αμάξωμα έντονες δυναμικές γραμμές που αγκαλιάζουν τα φουσκωμένα φτερά πάνω από τους τετραγωνισμένους θόλους των τροχών, επιθετικά φώτα με υπογραφή LED και μεγάλη γρίλια στη μάσκα, μακρόστενα φώτα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης στην ουρά και πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος με ποδιές σε απόχρωση αλουμινίου στους προφυλακτήρες.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι γνώριμη καθώς το ταμπλό με την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής προέρχεται από την Corolla hatchback. Εκεί που το μοντέλο διαφέρει είναι στο κομμάτι της ευρυχωρίας καθώς η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων είναι κάτι παραπάνω από αισθητή στην πενταθέσια καμπίνα. Η Toyota περηφανεύεται για την ευκολία πρόσβασης, τον χώρο για το κεφάλι των επιβατών, την ψηλή θέση οδήγησης αλλά και τον μεγάλο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 487 λίτρων με κιτ επισκευής ελαστικού (440 λίτρα με κανονική ρεζέρβα).

Όπως σε όλα τα σύγχρονα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και το πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης Toyota Safety Sense.

Toyota Corolla Cross
 
Το υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από βενζινοκινητήρα 1.798 cc που αποδίδει 98 PS/142 Nm και ένα ηλεκτροκινητήρα 72 PS/163 Nm. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 122 PS και μεταδίδεται στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT-i. Η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 4,3 lt/100km και οι εκπομπές CO2 στα 98 g/km (NEDC).

Η εταιρεία προσφέρει επίσης και βενζινοκίνητη έκδοση με κινητήρα 1,8 λίτρων απόδοσης 140 PS και 177 Nm. Εδώ η μέση κατανάλωση είναι 6,5 lt/100km και εκπομπές CO2150 g/km (NEDC).

Η εμπορική διάθεση της Corolla Cross ξεκίνησε ήδη στην Ταϊλάνδη, ενώ σύμφωνα με την Toyota, στο προσεχές διάστημα θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές. Αν το μοντέλο έρθει στην Ευρώπη, θα είναι το τέταρτο SUV της Toyota δίπλα στα Yaris CrossC-HR και RAV4.

[Πηγή: Toyota]