node/11429

Έτοιμη η πιστάδικη Ferrari FXX K

Η έκδοση πίστας της LaFerrari ονομάζεται τελικά FXX K, και το υβριδικό σύστημα κίνησής της αποδίδει συνολικά 1.050 PS.

Το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο πλαίσιο της εκδήλωσης Finali Mondiali στο Abu Dhabi θα παρουσιαστεί επίσημα η Ferrari FXX K, η έκδοση πίστας της LaFerrari, η οποία ήδη αποκαλύφθηκε.

Μέχρι τώρα την αποκαλούσαμε LaFerrari XX αλλά τελικά ονομάζεται FXX K, με το «Κ» να φανερώνει το σύστημα ανάκτησης ενέργειας KERS. Ο θηριώδης ατμοσφαιρικός V12 6,2 λίτρων έχει νέους εκκεντροφόρους, διαφορετικές εισαγωγές αέρα και εντελώς ελεύθερη εξάτμιση, αποδίδοντας έτσι 860 ίππους (αντί για 800). Άλλοι 190 παράγονται από το ηλεκτρικό μοτέρ (αντί για 163), οπότε η συνολική ισχύς φτάνει τα 1.050 PS, ενώ η ροπή αγγίζει τα 92 kgm.

Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τέσσερα προγράμματα λειτουργίας: Qualify για επίτευξη λίγων γρήγορων γύρων, Long Run για σταθερές επιδόσεις μεγαλύτερης διάρκειας, Manual Boost για μέγιστη παροχή ροπής στιγμιαία και Fast Charge για γρηγορότερη επαναφόρτιση των μπαταριών. Από το Manettino στο τιμόνι καθορίζεται η λειτουργία του E-Diff, του F1-Trac, του αγωνιστικών προδιαγραφών ABS αλλά και του Side Slip Angle Control που γνωρίσαμε στην 458 Speciale.

Η εμφάνιση της Ferrari FXX K είναι αντίστοιχα ακραία με των προκατόχων της, FXX και 599ΧΧ, και καθορίζεται από τα αεροδυναμικά βοηθήματα. Το εμπρός σπόιλερ φτάνει 30 mm χαμηλότερα από αυτό της LaFerrari, ενώ ιδιαίτερα εντυπωσιακά είναι τα μικρά πτερύγια που υπάρχουν αντί αεροτομής στο πίσω μέρος. Πολλά από τα βοηθήματα είναι ρυθμιζόμενα, με το πιο ήπιο set-up να προσφέρει 50% περισσότερη αρνητική άντωση από την αντίστοιχη ρύθμιση της LaFerrari δρόμου, ενώ στο πιο ακραίο η αντίστοιχη αύξηση είναι 30%. Τελικά στα 200 km/h πιέζουν την FXX K προς το έδαφος 540 kg. Τέλος, τα ειδικά εξελιγμένα σλικ λάστιχα της Pirelli διαθέτουν αισθητήρες επιτάχυνσης, θερμοκρασίας και πίεσης για την αδιάκοπη πληροφόρηση του οδηγού και της ομάδας.

Η νέα Ferrari FXX K είναι ένα καθαρόαιμο αυτοκίνητο πίστας που δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει στον δρόμο. Θα διατεθεί μέσω του προγράμματος Corse Clienti της εταιρίας, αρχικά στους κατόχους FXX και 599ΧΧ.

[Πηγές: Ferrari, Worldcarfans]

TAGS
node/39931

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Αισθητικό φρεσκάρισμα για το Eclipse Cross που πρωταγωνιστεί στη γκάμα SUV της Mitsubishi.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Η Mitsubishi δημοσίευσε το πρώτο teaser για το ανανεωμένο Eclipse Cross που φρεσκάρεται αισθητικά για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 AWD

Το Eclipse Cross πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 ως ένα SUV με σχεδιαστικές λεπτομέρειες (και όνομα) που παραπέμπουν σε κουπέ. Για την ανανεωμένη του εκδοχή, οι σχεδιαστές πήραν έμπνευση από το Mitsubishi e-Evolution Concept (2017). Η σιλουέτα παραμένει ίδια, όμως η ανασχεδιασμένη μάσκα αποκτά πιο λεπτά φώτα LED και ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα που διατηρεί τα χρωμιωμένα διακοσμητικά.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο πίσω μέρος το οποίο είχε δεχτεί και την πιο έντονη κριτική στο υφιστάμενο μοντέλο. Όπως βλέπουμε από την αντανάκλαση στο teaser, στην ουρά δεν υπάρχει πλέον διπλό παρμπρίζ, ενώ τα φώτα δεν ενώνονται μεταξύ τους, έχουν πιο συμβατικό σχήμα και διαφορετική υπογραφή LED.

Mitsubishi Eclipse Cross

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross θα κυκλοφορήσει στην αγορά των ΗΠΑ μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Όσο για την αγορά της Ευρώπης, δε γνωρίζουμε πότε και αν θα έρθει, καθώς υπάρχουν φήμες για κατάργηση των SUV από τη γκάμα της στη Γηραιά Ήπειρο. Εκτός από το Eclipse Cross, η Mitsubishi ετοιμάζει και τη νέα γενιά του Outlander που θα παρουσιαστεί το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

[Πηγή: Mitsubishi]

node/39930

Επίσημο: Ανανεωμένη Ferrari Portofino M [video]

H Portofino γίνεται ακόμα πιο ποθητή χάρη στην αυξημένη ισχύ και τις διακριτικές αισθητικές επεμβάσεις.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένη Ferrari Portofino M [video]

Η Ferrari παρουσίασε σήμερα διαδικτυακά την Portofino M (Modificata) - την ανανεωμένη έκδοση του βασικού της GT Spider με μεταλλική αναδιπλόυμενη οροφή που αποκτά ελαφρώς φρεσκαρισμένη εμφάνιση, περισσότερη ισχύ από τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα και νέο αυτόματο κιβώτιο από τη συγγενική Ferrari Roma. Αυτό είναι το πρώτο νέο μοντέλο της Ferrari που παρουσιάζεται μετά από την κρίση του Covid-19 και αποτελεί σημείο επανεκκίνησης για τη φίρμα από το Maranello.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ferrari Roma

Αισθητικά, η Portofino M αποτελεί ένα διακριτικό facelift του προκατόχου της με ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα. Στη μάσκα, ο νέος προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα και μια νέα λειτουργική εσοχή μπροστά από τους τροχούς η οποία αποτελεί οπτική συνέχεια της πλευρικής εσοχής. Ελαφρώς διαφορετική είναι και η γρίλια που φιλοξενεί το έμβλημα της Ferrari με αλουμινένια στοιχεία.

Στο προφίλ η μυώδης σιλουέτα ενισχύεται από τους νέους τροχούς με πέντε ακτίνες και διχρωμία. Πίσω, ο νέος προφυλακτήρας είναι ελαφρώς πιο κοντός ενώ έχει περισσότερες καμπύλες, ανασχεδιασμένο διαχύτη (προαιρετικά από ανθρακονήματα) και τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Ferrari Portofino M

Και αφού καλύψαμε τις αισθητικές επεμβάσεις ας δούμε τι κρύβεται κάτω από το καπό της Portofino M. Όπως περιμέναμε, ο αναβαθμισμένος υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας χωρητικότητας 3.855 cc πλέον αποδίδει 620 PS στις 7.500 rpm (δηλαδή 20 PS περισσότερους από την απερχόμενη Portofino και ίδια ισχύ με την πιο πρόσφατη Roma) και 760 Nm.

Όσον αφορά τις επεμβάσεις στον κινητήρα, ένα νέος αισθητήρας επέτρεψε την αύξηση της μέγιστης ταχύτητας περιστροφής της τουρμπίνας κατά 5.000 rpm, ενώ η προσθήκη φίλτρου GPF στην εξάτμιση έχει ως αποτέλεσμα να είναι σύμφωνος με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro-6D. Παρόλα αυτά, η Ferrari κάνει λόγο για εξαιρετική ηχητική εμπειρία χάρη στη νέα εξάτμιση με αφαίρεση των σιλανσιέ και νέες βαλβίδες οβάλ σχήματος.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που αντικαθιστά το προηγούμενο σασμάν 7 σχέσεων βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου. Όπως αναφέρει η Ferrari, το κιβώτιο έχει μακρύτερη κλιμάκωση σε σύγκριση με αυτό της SF90 Stradale αλλά και μια μηχανική όπισθεν (στην SF90 η οπισθεν γίνεται με ηλεκτρική ενέργεια).

Σύμφωνα με τη Ferrari, οι βελτιώσεις έχουν θετικό αντίκτυπο και στις επιδόσεις, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 3,45" (αντί για 3,5") και τα 0-200 km/h να έρχονται σε 9,8" (αντί για 10,8").

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari Portofino

Ferrari Portofino M

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη με τις δύο οθόνες να πλαισιώνουν το αναλογικό στροφόμετρο στον πίνακα οργάνων, το τριάκτινο τιμόνι να ενσωματώνει πλήκτρα για τις περισσότερες λειτουργίε του οχήματος, την κεντρική οθόνη αφής 10,25" να φιλοξενεί το infotainment και μια δεύτερη - προαιρετική - οθόνη αφής 7" να βρίσκεται μπροστά από το συνοδηγό. 

Όπως και πριν, μια αλουμινένια λωρίδα χωρίζει το ταμπλό σε δύο μέρη, το πάνω φιλοξενεί τον πίνακα οργάνων και τους στρογγυλούς αεραγωγούς ενώ το κάτω φιλοξενεί όλα τα χειριστήρια. Τα καθίσματα (προαιρετικά κλιματιζόμενα με θέρμανση για το λαιμό) έχουν δομή από μαγνήσιο και οι μικρές τους διαστάσεις έχουν απελευθερώσει λίγο περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες που μάλλον θα είναι παιδιά καθώς το μοντέλο δεν χαρακτηρίζεται κανονικό τετραθέσιο.

Ο οδηγός έχει πρόσβαση στις διάφορες λειτουργίες οδήγησης μέσω του γνωστού Manettino που προσφέρει πλέον πέντε επιλογές (Wet, Comfort, Sport, Race και ESC-Off). Από πλευράς συστημάτων έχουμε το Side Slip Control (SSC) έκτης γενιάς που ενσωματώνει τα υποστήματα E-Diff, F1-TCS, SCM-E Frs και Ferrari Dynamic Enhancer (FDE). Το τελευταίο είναι ενεργό μόνο στην λειτουργία οδήγησης Race και ελεγχει την υδραυλική πίεση των φρένων κάνοντας τη συμπεριφορά του στο όριο πιο προβλέψιμη. Διαφορετικό είναι και το πεντάλ των φρένων με προοδευτική αίσθηση και μικρότερη διαδρομή κατά 10% για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια.

Τέλος, τα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας που ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό της Portofino M είναι τα εξής: Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Predictive Emergency Brake System, Blind Spot Monitoring, Lane Departure Warning, Automatic High Beam, Traffic Sign Recognition και Rear Cross Traffic Alert.

[Πηγή: Ferrari]