node/35371

Αυτό είναι το νέο Opel Corsa F

Με νέα ελαφρύτερη πλατφόρμα και για πρώτη φορά μια πλήρως ηλεκτροκίνητη έκδοση.

Οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Opel Corsa F διέρρευσαν στο διαδίκτυο, λίγο πριν από την επίσημη πρεμιέρα του μοντέλου που είναι προγραμματισμένη για τις 4 Ιουνίου.

Corsa

Στις εικόνες που διέρρευσαν μέσω του Caradvice που αναφέρει ως πηγή το γαλλικό forum WorldScoop, βλέπουμε ένα μοντέλο με σύγχρονο σχεδιασμό που υιοθετεί την τελευταία σχεδιαστική ταυτότητα της Opel. Στο εμπρός μέρος κυριαρχούν τα επιθετικά φωτιστικά σώματα που ενσωματώνουν τεχνολογία IntelliLux Matrix LED, πλαισιώνοντας την πιο στενή γρίλια που φιλοξενεί το έμβλημα της Opel. Η δυναμική εμφάνιση ενισχύεται από τις έντονες πτυχώσεις του καπό και τον αεροδυναμικό σχεδιασμό του προφυλακτήρα, με τις πλευρικές εισαγωγές αέρα να ενσωματώνουν τους προβολείς ομίχλης.

Στο προφίλ η γραμμή των παραθύρων με το χαρακτηριστικό πτερύγιο στο C-Pillar παραπέμπει στο Grandland X, όπως και η διχρωμία με την οροφή και το A-Pillar σε μαύρη απόχρωση, ενώ οι character lines θυμίζουν έντονα αυτές του Opel Astra. Ο εμπρός πρόβολος είναι κοντύτερος κατά -50mm κάτι που βοηθά στις αναλογίες, όπως και οι μεγάλοι τροχοί που θα φτάνουν μέχρι και 18" με ελαστικά 205/40.

Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η έντονη κλίση του παρμπρίζ, η αεροτομή, οι πτυχώσεις στην πίσω πόρτα και τα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα με γραφικά LED, η θέση των οποίων προδίδει και τη συγγένεια του μοντέλου με το Peugeot 208.

Opel Corsa

Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Corsa έχει μεγαλώσει κατά +40mm σε μήκος (4060mm), +28mm σε μεταξόνιο, και +18mm σε πλάτος, ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά -48mm (1433mm). Η καμπίνα είναι πιο ευρύχωρη και παρά τη μείωση του ύψους υπάρχει μεγαλύτερος χώρος για το κεφάλι των επιβατών (+3mm) λόγω του ότι τα καθίσματα έχουν τοποθετηθεί -25mm χαμηλότερα. Επιπλέον, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 309 λίτρα (+25 λίτρα).

Το εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί σημαντικά σε σύγκριση με την απερχόμενη γενιά, αποκτώντας μοντέρνο σχεδιασμό που παραπέμπει σε μεγαλύτερη κατηγορία, ψηφιακό πίνακα οργάνων και μια μεγάλη οθόνη στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας που έχει μια ελαφριά κλίση προς τον οδηγό.

Opel

Να θυμίσουμε πως το μοντέλου βασίζεται στην πλατφόρμα CMP του ομίλου PSA και θα ζυγίζει έως και -108 kg λιγότερο από τον προκάτοχό του (-10%), με την ελαφρύτερη πεντάθυρη έκδοση να ξεκινά από τα 980 kg. Το χαμηλό βάρος έχει σημαντικά οφέλη στην κατανάλωση αλλά και στις εκπομπές CO2, ενώ παράλληλα συμβάλει σε μια πιο δυναμική οδηγική συμπεριφορά.

Κάτω από το καπό του Corsa F θα δούμε μια πλούσια γκάμα από κινητήρες του ομίλου PSA, που θα περιλαμβάνει διάφορες εκδόσεις του τρικύλινδρου 1.2 PureTech με απόδοση από 75 PS μέχρι 130 PS, αλλά και τον πετρελαιοκινητήρα 1.5 BlueHDi με 110 PS σε συνεργασία με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η ηλεκτρική έκδοση που βλέπουμε στις φωτογραφίες ονομάζεται Corsa-e και θα χρησιμοποιεί τον ηλεκτροκινητήρα 100kW και την μπαταρία ιόντων λιθίου 50kWh τα οποία πρωτοείδαμε πριν από λίγο καιρό στο Peugeot e-208. Ενδεικτικά, το γαλλικό μοντέλο ανακοινώνει αυτονομία 340km οπότε κάτι αντίστοιχο περιμένουμε και για το νέο Corsa.

Οι παραγγελίες του νέου Opel Corsa F θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο και τα πρώτα μοντέλα αναμένονται στην ελληνική αγορά το φθινόπωρο.

node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.

node/39944
Volkswagen ID.4 concept

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Επικεφαλής της παγκόσμιας ηλεκτρικής επίθεσης του γερμανικού ομίλου, το VW ID.4, το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV, αναμένεται να αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του όγκου παραγωγής του κατασκευαστή.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Το ID.3 μόλις ντεμπουτάρισε στις εκθέσεις των αντιπροσωπειών, αλλά η Volkswagen βρίσκεται ήδη στο επόμενο βήμα. Σχεδιασμένο πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το κόμπακτ EV της φίρμας, το Volkswagen ID.4 έρχεται να τοποθετηθεί σε μια πολύ πιο δημοφιλή κατηγορία, αυτή των κόμπακτ SUV. Ένα μοντέλο που το Wolfsburg τοποθετεί ως την ναυαρχίδα της παγκόσμιας επίθεσης όλου του ομίλου.

Πρέπει να ειπωθεί ότι το ID.4 θα είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε πολλές ηπείρους. Ενώ λοιπόν το Volkswagen ID.3 περιορίζεται μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά, το ID.4 θα είναι επίσης διαθέσιμο στην Κίνα και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Η Volkswagen θέλει να γίνει ηγέτης στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας -αλλά αυτό είναι κάτι που δεν θα συμβεί από μόνο του. Η Volkswagen θα επενδύσει περίπου 11 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2024. Και ως ένα κόμπακτ SUV, το ID.4 έχει τις καλύτερες προϋποθέσεις για μεγάλη επιτυχία σε όλες τις σημαντικές αγορές», δήλωσε ο Ralf Brandstätter, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της φίρμας.

Volkswagen ID.4

Μέχρι το 2025, η Volkswagen έχει θέσει στόχο την παραγωγή 1,5 εκατ. ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της VW, το ID.4 θα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του παραπάνω όγκου παραγωγής ή 500.000 αυτοκίνητα ετησίως.

Με λανσάρισμα το 2021, το ηλεκτρικό SUV της Volkswagen θα υιοθετήσει τη φιλοσοφία άλλων EV που έχουν σχεδιαστεί με βάση την σπονδυλωτή πλατφόρμα MEB, προσφέροντας διαφορετικά ηλεκτρομοτέρ και διαμορφώσεις μπαταρίας. Η επίσημη παρουσίαση του ID.4 θα πραγματοποιηθεί στις 23 Σεπτεμβρίου.