node/28629

Επίσημο: Νέο Jeep Wrangler 2018 [videos]

Το νέο Jeep Wrangler θα διατίθεται με δίπορτο ή τετράπορτο αμάξωμα, με κινητήρα 3.0 ντίζελ, 3.6 βενζίνης, αλλά και σε υβριδική, δίλιτρη έκδοση.

Λίγο πριν από την πρώτη επίσημη εμφάνιση του νέου Jeep Wrangler στην έκθεση Los Angeles Auto Show (1-10 Δεκεμβρίου), η FCA προχώρησε στην πλήρη αποκάλυψή του.

Παρά το εντελώς νέο πλαίσιο του Wrangler JL, η εμφάνιση του πιο εμβληματικού μοντέλου της Jeep σέβεται την παράδοσή του. Εξακολουθεί να διατίθεται σε δύο εκδοχές πλαισίου-αμαξώματος, με κοντό μεταξόνιο (2,46 m) και δύο πόρτες ή μακρύ (3,01 m) και τέσσερις, με την οροφή και τις πόρτες να μπορούν να αφαιρεθούν εντελώς και το παρμπρίζ να «πέφτει» προς τα εμπρός. Ο χαρακτήρας και ο εξοπλισμός του θα διαμορφώνονται σε τέσσερα επίπεδα, Sport, Sport S, Sahara και Rubicon, με το τελευταίο να διαθέτει και τις περισσότερες ικανότητες κίνησης εκτός δρόμου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Jeep Wrangler 1987-2017, μια ιστορία 30 ετών

Εκτός από την έκδοση με κινητήρα βενζίνης V6 3,6 lt, που αποδίδει 285 PS και 26,5 kgm, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει το πρώτο υβριδικό Wrangler της Ιστορίας. Σε αυτό, ένας δίλιτρος, τετρακύλινδρος κινητήρας άμεσου ψεκασμού με twin-scroll turbo αποδίδει 270 PS και 30,1 kgm, συνδυάζεται όμως αποκλειστικά με ηλεκτρικό μοτέρ eTorque, Το σύστημα διαθέτει λειτουργία stop-start αλλά και απενεργοποίησης του βενζινοκινητήρα κατά το coasting. Μέχρι το 2019 θα προστεθεί στην γκάμα και ένας 3λιτρος ντίζελ V6 με απόδοση 260 PS και 45,1 kgm.

Το στάνταρ κιβώτιο του 3.6 είναι ένα χειροκίνητο 6άρι, ενώ ως έξτρα διατίθεται ένα 8άρι αυτόματο. Η κίνηση μεταδίδεται μόνιμα σε όλους τους τροχούς και υπάρχει υποπολλαπλασιασμός σχέσεων. Στην περίπτωση του Rubicon, ο λόγος μετάδοσης με ταχύτητα φτάνει το πολύ εντυπωσιακό 84,2:1. Η ανάρτηση εξακολουθεί να αποτελείται από άκαμπτους άξονες εμπρός και πίσω, έχει όμως αναθεωρημένη γεωμετρία, με σκοπό τη βελτίωση της ποιότητας κύλισης. Με γωνία προσέγγισης 44 μοίρες, ράμπας 27,8 (για το δίπορτο) και αποχώρησης 37, και τη δυνατότητα κίνησης σε νερό βάθους 76 πόντων, το Wrangler σίγουρα δεν έχει αλλάξει προσανατολισμό.

Το εσωτερικό, το οποίο είχε αποκαλυφθεί επίσημα πριν μερικές εβδομάδες, είναι σαφώς πιο σύγχρονο από του απερχόμενου Wrangler, ενσωματώνοντας μεταξύ άλλων το σύστημα infotainment Uconnect τελευταίας γενιάς, με έγχρωμη οθόνη αφής 7,0" στις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού. Ο εξοπλισμός μπορεί να περιλαμβάνει και όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας όπως έλεγχο τυφλής γωνίας, εντοπισμό κάθετα κινούμενων οχημάτων κατά τον ελιγμό με όπισθεν κ.ά.

TAGS
node/39115

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

Στόχος της Audi είναι η διαδικασία σχεδιασμού και εξέλιξης toy project Artemis να ολοκληρωθεί μέχρι το 2024.

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Project Artemis: Το φιλόδοξο σχέδιο της Audi για ένα νέο ηλεκτρικό και αυτόνομο όχημα

O Markus Duesmann, μόλις δύο μήνες μετά από την ανάληψη των καθηκόντων του ως CEO της Audi, ανακοίνωσε το project "Artemis" με το οποίο η γερμανική φίρμα σκοπεύει να εξελίξει ένα νέο μοντέλο υψηλής τεχνολογίας σε χρόνο-ρεκόρ 4 ετών από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη γραμμή παραγωγής.

Το project Artemis θα επικεντρωθεί σε νέες τεχνολογίες για την ηλεκτροκίνηση και την αυτόνομη οδήγηση, ενώ στόχος είναι η παρουσίαση μοντέλου παραγωγής το 2024, το οποίο θα συνοδεύεται από ένα οικοσύστημα ιδεών και ένα αναλυτικό επιχειρηματικό σχέδιο. Η τεχνογνωσία που θα αποκτηθεί από το project θα χρησιμοποιηθεί ως χάρτης για την επιτάχυνση της διαδικασίας σχεδιασμόυ και εξέλιξης νέων μοντέλων του Volkswagen Group.

Υπεύθυνος για το φιλόδοξο project είναι ο Alex Hitzinger, ένας μηχανικός με πλούσιο βιογραφικό στον χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού (Toyota Motorsport, Ford, Cosworth, Red Bull Technology, Porsche) και με εμπειρία στο κομμάτι της αυτόνομης οδήγησης (Apple, VW Commercial Vehicles). Για την επίτευξη του στόχου, θα έχει πρόσβαση σε πόρους και τεχνολογία όχι μόνο από την Audi αλλά από ολόκληρο το Volkswagen Group. Η ομάδα εργασίας θα έχει μεγάλο βαθμό ελευθερίας και θα αποτελείται από έμπειρους μηχανικούς που εργάζονται σε διάφορα σημεία του κόσμου - από την πατρίδα της Audi στο Ingolstadt, μέχρι τις δυτικές ακτές των ΗΠΑ.

Ο Markus Duesmann δήλωσε: «Οι μάρκες του Volkswagen Group είναι συνυφασμένες με εξαιρετικές τεχνολογίες - και έχουν προοπτικές για ακόμα περισσότερο. Με 75 ηλεκτρικά μοντέλα να βρίσκονται στα σχέδιά μας μέχρι το 2029, η σημερινή ηλεκτρική πρωτοβουλία του Volkswagen Group όπως είναι λογικό δεσμεύει όλους τους πόρους μας. Η προφανής ερώτηση είναι το πώς θα μπορούσαμε να ενσωματώσουμε πρόσθετα τεχνολογικά σημεία αναφοράς, χωρίς να διακινδυνέψουμε την εξέλιξης των ήδη υπάρχοντων project και ταυτόχρονα να εξερευνήσουμε νέες ευκαιρίες στις αγορές.»

«Θαυμάζω τον Alex Hitzinger για τις ικανότητές του στην καινοτομία και την εκτέλεση ενός project. Χρειαζόμαστε και τις δύο αυτές αρετές για να δημιουργήσουμε μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις. Επίσης, βασίζομαι στην ικανότητά του να ενσωματώσει μελλοντικά επιτεύγματα σε νέα προιόντα μαζί με τα κέντρα εξέλιξης των κύριων μαρκών του Volkswagen Group. Μεσοπρόθεσμα, περιμένω από το "Artemis" να μας προσφέρει ένα χάρτη για γρήγορη και ευέλικτη διαδικασία εξέλιξης νέων μοντέλων του ομίλου, με παρόμοια ευελιξία που συναντάμε σε μια αγωνιστική ομάδα.»

[Πηγή: Audi]

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την τοποθέτηση κινητήρα V8 στις ανανεωμένες Mercedes-Benz E-Class Coupe και Cabriolet, να ξέρετε ότι δεν πρόκειται να έρθει.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Mercedes-Benz: Περιττές οι «63 AMG» E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για όλες τις εκδόσεις της E-Class.

Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ. Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. O Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάξει ούτε μετά το facelift τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη». Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον.

Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει την BMW να παίζει μόνες της μπάλα με τις M8 Coupe και Convertible.