node/35134

Audi S4: Και αυτό αποκλειστικά με ντίζελ V6 TDI

Όπως και τα μεγάλα αδέλφια του, το S4 χρησιμοποιεί πλέον αποκλειστικά μοτέρ τουρμποντίζελ: 3.0 V6 TDI με 347 άλογα και mild hybrid.

H επιδημία TDI στην οικογένεια των σπορ Audi προσέβαλε όλα τα μοντέλα. Ύστερα από τα S6/S7 και S5, ήρθε η σειρά του S4 να καταργήσει το βενζινοκινητήρα προς χάριν ενός τουρμποντίζελ.

Σημειώνεται ότι προς το παρόν, το Ingolstadt δεν έχει επισημοποιήσει τα νέα με δελτίο Τύπου, αλλά το δελτίο δεδομένων έχει ήδη δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα του Γερμανού κατασκευαστή. Υπάρχει όμως κάτι που μας εκπλήσσει: Η έκδοση αυτή κάνει την εμφάνισή της λίγες εβδομάδες πριν από την παρουσίαση της ανασχεδιασμένης οικογένειας Α4.

Σύμφωνα με αυτό το τεχνικό δελτίο λοιπόν, το S4 χρησιμοποιεί τον 3λιτρο V6 TDI της εταιρείας που αποδίδει 347 άλογα και μέγιστη ροπή 700 Nm, μεταξύ 2.500 και 3.100 rpm. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο τύπου tiptronic και τετρακίνηση quattro. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h και χρειάζεται 4,8” για να πιάσει τα 100 km/h από στάση. Να θυμίσουμε ότι οι εργοστασιακές τιμές για το βενζινοκίνητο S4 ήταν 4,7” για την μπερλίνα και 4,9” για το Avant.

Ο 3.0 V6 TDI όμως υποβοηθείται από ένα ηλεκτρικό τούρμπο που αναλαμβάνει την υποστήριξη του κλασικού τούρμπο στις χαμηλές στροφές. Υπάρχει επίσης μια ελαφριά υβριδική υποβοήθηση μέσω της μίζας-εναλλάκτη που επιτρέπει την εξοικονόμηση καυσίμου (η λειτουργία stop/start σβήνει για περισσότερη ώρα τον TDI ), ενώ παρέχει μικρό συμπλήρωμα ισχύος χάρη στην ενέργεια που αποθηκεύεται σε μια μικρή μπαταρία.

Το πλεονέκτημα του TDI είναι η πιστοποίηση των εκπομπών CO2 σε χαμηλότερο επίπεδο σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ TFSI των 354 PS. Έτσι οι νέες τιμές έπεσαν στα 161-163 g/km από τα 166. Όσον αφορά την κατανάλωση, το εργοστάσιο δίνει για μικτό κύκλο μέση τιμή 6,2 lτ/100 km -ο TFSI ήταν για την ίδια μέτρηση στα 7,3 lt.

node/39973

Toyota Starlet: Επιστρέφει με τη μορφή του Suzuki Baleno!

Η Toyota αποφάσισε να δώσει νέα πνοή στο όνομα Starlet εκμεταλευόμενη τη συνεργασία της με τη Suzuki.

Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Toyota Starlet: Επιστρέφει με τη μορφή του Suzuki Baleno!

Περισσότερα από 20 χρόνια μετά από την κατάργησή του Starlet από τη γκάμα της Toyota, η ιαπωνική φίρμα αποφάσισε να το επαναφέρει στην αγορά της Ν.Αφρικής, χρησιμοποιώντας το όνομά σε μια νέα εκδοχή του Suzuki Baleno! Να θυμίσουμε πως το Starlet ήταν το σουπερμίνι της Toyota από το 1973 που πρωτοπαρουσιάστηκε μέχρι και το 1999 που η πέμπτη γενιά του αντικαταστάθηκε από το δημοφιλές Yaris.

Οι διαφορές του νέου Toyota Starlet από το συγγενικό Suzuki Baleno περιορίζονται στον ανασχεδιασμένο εμπρός προφυλακτήρα με διαφορετικές εισαγωγές αέρα που είναι σχεδιασμένες στα πρότυπα της Toyota και φιλοξενούν τους προβολείς ομίχλης. Νέα είναι και η γρίλια με χρωμιωμένη διακοσμητική λωρίδα που περνά στο εσωτερικό των φωτιστικών σωμάτων και το έμβλημα της Toyota να δεσπόζει στο κέντρο της.

Κατά τα άλλα η εικόνα είναι γνώριμη καθώς το σουπερμίνι της Toyota χρησιμοποιεί τα ίδια πάνελ αμαξώματος με το αντίστοιχο Suzuki, όπως και τους τροχούς 15" ή 16". Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, με μόνη διαφορά το έμβλημα της Toyota στο τιμόνι.

Toyota Starlet

Κάτω από το καπό του Toyota Starlet βρίσκεται ο τετρακύλινδρος κινητήρας 1,4 λίτρων της Suzuki με απόδοση 92 PS και 130 Nm. Το μοτέρ συνεργάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων, είτε με αυτόματο 4 σχέσεων ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς.

Ανάλογα με την έκδοση ο εξοπλισμός περιαμβάνει οθόνη αφής για το infotainment, air condition, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα LED, αεροτομή, δερμάτινο τιμόνι, cruise control, κουμπί εκκίνησης κινητήρα, ψηφιακό ταχύμετρο κ.α.

Όσο για την τιμή του, το νέο Starlet ξεκινά στη Ν.Αφρική από τα 204.900 ραντ (10.412 ευρώ) και φτάνει μέχρι τα 272.500 (13.847 ευρώ) στην πλουσιότερή του έκδοση, μια τιμολόγηση που το τοποθετεί κάτω από το αντίστοιχου μεγέθους Yaris νοτιοαφρικανικών προδιαγραφών που κυκλοφορεί παράλληλα.

Η συμφωνία συνεργασίας μεταξύ Toyota και Suzuki, έχει οδηγήσει σε rebadging μοντέλων και των δύο κατασκευαστών, όπως το Suzuki Across (Toyota RAV4) και το Suzuki Swace (Toyota Corolla Tourig Sports) τα οποία προορίζονται για την αγορά της Ευρώπης. Σε αυτό το σημείο δε γνωρίζουμε αν η Toyota σκοπεύει να φέρει στην Ευρώπη κάποιο μοντέλο της Suzuki με τα δικά της σήματα, ή αν τα προορίζει αποκλειστικά για αγορές όπως η Ν.Αφρική.

[Πηγή: Toyota]

node/39972

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Opel Mokka

Παρουσιάστηκε επίσημα - Διατίθεται άμεσα και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο - Δείτε τις τιμές στη Γερμανία

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο Opel Mokka

Παρουσιάστηκε από τον διευθύνοντα σύμβουλο της Opel, Michael Lohscheller το νέο Opel Mokka στην έδρα της εταιρείας στο Russelsheim. Πρόκειται για το πρώτο Opel που διατίθεται από την πρώτη μέρα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο αλλά και με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Εντυπωσιάζει με τις αναλογίες, όπου οι κοντοί πρόβολοι και το φαρδύ αμάξωμα συνθέτουν την τολμηρή εμφάνιση. Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο στο εμπρός τμήμα είναι η προστατευτική μάσκα που αναδεικνύει το νέο πρόσωπο της γερμανικής εταιρείας, ενσωματώνοντας τη γρίλια, τους προβολείς LED και το νέας σχεδίασης έμβλημα της μάρκας με σήμα των κεραυνό σε ένα στοιχείο. Το όνομα του μοντέλου εμφανίζεται για πρώτη φορά στο κέντρο της πίσω πόρτας με ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά που αποτυπώνει τη λέξη «Mokka» με ρέουσα μορφή.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νέο Opel Mokka, αλλάζουν τα πάντα [video]

mokka

Το εσωτερικό αντανακλά την φιλοσοφία του μοντέλου. Το νέο Opel Pure Panel περιλαμβάνει δύο διευρυμένες οθόνες και επικεντρώνεται στα απαραίτητα. Αντίθετα με τα cockpit που είναι υπερφορτωμένα με πληροφορίες και χειριστήρια, το Pure Panel εκφράζει μία καθαρή αισθητική. Η δομή του είναι σαφής και κατανοητή με μία ματιά, αφού οι σχεδιαστές της Opel έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην «ψηφιακή αποτοξίνωση», όπως την ονομάζουν. Για να αποφευχθεί η διάσπαση της προσοχής του οδηγού, φρόντισαν να διασφαλίσουν τη διαισθητική λειτουργία του συστήματος.

ople

Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 100kW (136 ίππους) με μέγιστη ροπή 260 Nm, άμεσα διαθέσιμη από την εκκίνηση. Οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης - Normal, Eco και Sport. Με την μπαταρία των 50 kWh, το Opel Mokka-e έχει αυτονομία έως 324 χιλιόμετρα (σύμφωνα με το WLTP), ενώ οι κινητήρες βενζίνης και diesel αποδίδουν ισχύ από 100 μέχρι 130 ίππους, με κύριο χαρακτηριστικό την χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Οι κινητήρες εσωτερικής καύσης συνδυάζονται με ένα σύγχρονο, μηχανικό, εξατάχυτο κιβώτιο ή με ένα οκτατάχυτο αυτόματο με χειριστήρια στο τιμόνι (shift paddles).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Opel Mokka: Αυτή είναι η γκάμα κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου 

mokk

Επιπρόσθετα, η ομάδα μηχανικών εργάστηκε σκληρά ώστε να επιτύχει τη μείωση βάρους (κατά 120 κιλά έναντι του προκατόχου του) και ταυτόχρονα να βελτιώσει την ακαμψία του αμαξώματος. Το οφέλη είναι εμφανή, αφού το νέο Mokka καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο, ενώ είναι πιο ευέλικτο και διασκεδαστικό στην οδήγηση.

Οι παραγγελίες για το Opel Mokka έχουν ήδη ξεκινήσει, με τιμή εκκίνησης τα 19.990 ευρώ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), ενώ με τιμή εκκίνησης τις 32.990 ευρώ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), το νέο Mokka-e κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Με εφαρμογή των τοπικών κινήτρων, η τιμή μειώνεται στα 23.420 ευρώ.