node/35134

Audi S4: Και αυτό αποκλειστικά με ντίζελ V6 TDI

Όπως και τα μεγάλα αδέλφια του, το S4 χρησιμοποιεί πλέον αποκλειστικά μοτέρ τουρμποντίζελ: 3.0 V6 TDI με 347 άλογα και mild hybrid.

H επιδημία TDI στην οικογένεια των σπορ Audi προσέβαλε όλα τα μοντέλα. Ύστερα από τα S6/S7 και S5, ήρθε η σειρά του S4 να καταργήσει το βενζινοκινητήρα προς χάριν ενός τουρμποντίζελ.

Σημειώνεται ότι προς το παρόν, το Ingolstadt δεν έχει επισημοποιήσει τα νέα με δελτίο Τύπου, αλλά το δελτίο δεδομένων έχει ήδη δημοσιευτεί στην ιστοσελίδα του Γερμανού κατασκευαστή. Υπάρχει όμως κάτι που μας εκπλήσσει: Η έκδοση αυτή κάνει την εμφάνισή της λίγες εβδομάδες πριν από την παρουσίαση της ανασχεδιασμένης οικογένειας Α4.

Σύμφωνα με αυτό το τεχνικό δελτίο λοιπόν, το S4 χρησιμοποιεί τον 3λιτρο V6 TDI της εταιρείας που αποδίδει 347 άλογα και μέγιστη ροπή 700 Nm, μεταξύ 2.500 και 3.100 rpm. Το μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο τύπου tiptronic και τετρακίνηση quattro. Η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h και χρειάζεται 4,8” για να πιάσει τα 100 km/h από στάση. Να θυμίσουμε ότι οι εργοστασιακές τιμές για το βενζινοκίνητο S4 ήταν 4,7” για την μπερλίνα και 4,9” για το Avant.

Ο 3.0 V6 TDI όμως υποβοηθείται από ένα ηλεκτρικό τούρμπο που αναλαμβάνει την υποστήριξη του κλασικού τούρμπο στις χαμηλές στροφές. Υπάρχει επίσης μια ελαφριά υβριδική υποβοήθηση μέσω της μίζας-εναλλάκτη που επιτρέπει την εξοικονόμηση καυσίμου (η λειτουργία stop/start σβήνει για περισσότερη ώρα τον TDI ), ενώ παρέχει μικρό συμπλήρωμα ισχύος χάρη στην ενέργεια που αποθηκεύεται σε μια μικρή μπαταρία.

Το πλεονέκτημα του TDI είναι η πιστοποίηση των εκπομπών CO2 σε χαμηλότερο επίπεδο σε σχέση με το προηγούμενο μοτέρ TFSI των 354 PS. Έτσι οι νέες τιμές έπεσαν στα 161-163 g/km από τα 166. Όσον αφορά την κατανάλωση, το εργοστάσιο δίνει για μικτό κύκλο μέση τιμή 6,2 lτ/100 km -ο TFSI ήταν για την ίδια μέτρηση στα 7,3 lt.

node/40246

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Το υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Mercedes-AMG μπορεί να καθυστερεί να παρουσιαστεί σε τελική μορφή παραγωγής, όμως θα είναι πιο ισχυρό από όσο νομίζαμε!

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mercedes-AMG Project One: Θα έχει πάνω από 1.200 PS! [video]

Η Mercedes-AMG Project One είναι ένα από τα υπεραυτοκίνητα που περιμένουμε εδώ και πολλά χρόνια, με τη μακρά περίοδο δοκιμών και εξέλιξης να συνεχίζεται, παρότι το μοντέλο παρουσιάστηκε σε μορφή πρωτοτύπου στην Έκθεση Φρανκφούρτης του 2017. Σήμερα, νέες φήμες έρχονται στη δημοσιότητα για την έκδοση παραγωγής, η οποία πρόκειται να διαφέρει αρκετά από το αρχικό πρωτότυπο.

Όσον αφορά το σύστημα κίνησης plug-in hybrid που αποτελείται από υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V6 1,6 λίτρων και 4 ηλεκτροκινητήρες, αυτό φημολογείται πως θα αποδίδει πάνω από 1.200 PS (η αρχική εκτίμηση έκανε λόγο για 1.000 PS).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ο Lewis Hamilton συναντά την Mercedes-AMG Project One [video]

Αλλαγές σε σχέση με το πρωτότυπο θα έχουμε και στην εξωτερική σχεδίαση. Η σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος που είναι εμπνευσμένη από την Formula 1 θα έχει ενεργά πτερύγια, οι απολήξεις της εξάτμισης θα είναι τέσσερις αντί για δύο ενώ νέο θα είναι και το σχέδιο τροχών. Στο εσωτερικό θα έχουμε ψηφιακό πίνακα οργάνων και κεντρική οθόνη αφής, με την Mercedes-AMG να εργάζεται αυτή την περίοδο στο κομμάτι της ηχομόνωσης.

Σύμφωνα με την τελευταία επίσημη ενημέρωση της Mercedes-AMG, οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες είναι προγραμματισμένες για το 2021 - πιθανότατα στο δεύτερο τρίμηνο - καθώς η εξέλιξη βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το τελευταίο επίσημο βίντεο από τις δοκιμές που δημοσιεύθηκε τον Αύγουστο του 2020.

[Πηγή: The Supercar Blog]

node/40245
Renault Mégane Grand Coupé MY2020

Επίσημο: Ανανεωμένο 4θυρο Renault Mégane

H Renault έδωσε στη δημοσιότητα φωτογραφίες του ανανεωμένου 4θυρου Mégane που διατίθεται μόνο σε ορισμένες αγορές του κόσμου, μεταξύ των οποίων και στη δική μας.

Τρίτη, 27 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο 4θυρο Renault Mégane

Στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές έχουν ξεχάσει ότι το Renault Mégane κατασκευάζεται και στην κλασική φόρμα των τριών όγκων. Αλλά αυτός δεν ήταν λόγος να μην υποστεί και αυτό με τη σειρά του την ανανέωση που υπέστη όλη η γκάμα του κόμπακτ μοντέλου της Billancourt

Στον αισθητικό τομέα έχουμε να κάνουμε λοιπόν με ένα νέο εμπρός προφυλακτήρα που ενσωματώνει τα φώτα LED «Pure Vision», καθώς και νικελένιες διακοσμήσεις. Επίσης, στον κατάλογο του μοντέλου ήρθε να προστεθεί ένα ακόμη σχέδιο ζάντας σε απόχρωση «gris highland». 

Στην καμπίνα, ο πίνακας οργάνων βελτιώθηκε, με την προσθήκη ψηφιακού καντράν με διαγώνιο 10,2” που, σε κάποιες αγορές και πιθανόν και στη δική μας, θα ενσωματώνει το σύστημα πλοήγησης από τον βασικό εξοπλισμό. Στο σημείο αυτό να πούμε ότι ο αντίστοιχος πίνακας των βασικών εκδόσεων θα έχει διαγώνιο επτά ιντσών. Η κάθετου φορμάτ οθόνη αφής με τη σειρά της ανέβηκε στις 9,3” και θα ενσωματώνει το σύστημα Renault Easy Link.

Renault Mégane Grand Coupé MY2020

Όσον αφορά την γκάμα των κινητήρων, το 4θυρο Mégane πλησιάζει αυτήν του χάτσμπακ. Και λέμε πλησιάζει, διότι απουσιάζει η βενζινοκίνητη έκδοση των 160 ίππων. Έτσι, ο 1.0 TCe των 115 PS θα συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο σασμάν, ενώ ο 1.3 TCe θα διατίθεται μόνο στην εκδοχή ισχύος των 140 PS, με αυτόματο ή χειροκίνητο σασμάν και τέλος ο 1.5 BlueDCi με 115 άλογα με χειροκίνητο 6άρι ή αυτόματο 7άρι κιβώτιο.

Για τους φαν των αριθμών, να πούμε ότι από το 2016 που διατίθεται το Mégane Grand Coupé, όπως ονομάζεται στην χώρα μας, έχει κατασκευαστεί σε 200 χιλιάδες αυτοκίνητα που πουλήθηκαν σε περίπου 30 αγορές σε όλον τον κόσμο.

Renault Mégane Grand Coupé MY2020