Επίσημο: Νέες Mercedes-AMG EQE 53 και 43

Επίσημο: Νέες Mercedes-AMG EQE 53 και 43

H Mercedes-AMG παρουσίασε τις EQE 53 και 43 τις δύο κορυφαίες εκδόσεις της ηλεκτρικής μπερλίνας με τετρακίνηση και ισχύ έως 697 PS.

Οι δύο νέες εκδόσεις διευρύνουν την γκάμα της Mercedes-EQ EQE και προστίθενται στα ηλεκτρικά μοντέλα του κατασκευαστή που δέχονται τη φροντίδα της AMG.

Η EQE 43 4MATIC βασίζεται στην πισωκίνητη EQE 350, με τη διαφορά ότι εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ και στον εμπρός άξονα, με την συνδυαστική ισχύ να ανέρχεται στους 483 PS και τα 858 Νm ροπής. Το σπριντ για τα πρώτα 100 km/h ολοκληρώνεται σε μόλις 4,2" και η τελική ταχύτητα ανέρχεται 210 km/h.

Mercedes-AMG EQE 53, Mercedes-AMG EQE 43

Στην περίπτωση της ισχυρότερης EQE 53 4MATIC+, οι δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας για κάθε άξονα) της έχουν εξελιχθεί από την AMG. Παράγουν συνολικά 635 PS και 950 Nm ροπής. Για εκείνους που 635 PS δεν ακούγονται αρκετά, υπάρχει η δυνατότητα αναβάθμισης στο πακέτο AMG Dynamic Plus το οποίο ανεβάζει την ισχύ στους 697 PS και στα 1.000 Nm ροπής.

Επιπλέον, το πακέτο, μειώνει το χρόνο που χρειάζεται η ΕQE 53 για πρώτα 100 km/h κατά 0,2". Πράγμα που σημαίνει ότι παρά τα 2.525 kg του, το γερμανικό ηλεκτρικό σεντάν επιταχύνει στα πρώτα 100 km/h από στάση σε μόλις 3,3". Η μέγιστη ταχύτητα του EQE 53 είναι τα 220 km/h, αριθμός που αυξάνεται στα 240 km/h με το πακέτο AMG Dynamic Plus.

Ο οδηγός έχει την δυνατότητα και στις δύο εκδόσεις να διαλέξει ανάμεσα σε τέσσερα οδηγικά προφίλ (Slippery, Comfort, Sport and Sport Plus) τα οποία επεμβαίνουν και στην μέγιστη ισχύ που είναι διαθέσιμη στο δεξί πεντάλ.

Οι ηλεκτροκινητήρες τους αντλούν ενέργεια από συσσωρευτή χωρητικότητας 90,6kWh και 400 V με δυνατότητα ταχείας φόρτισης μέχρι 170 kW. H Μercedes ισχυρίζεται ότι με την τελευταία, μπορούν να προστεθούν 180 km εύρους σε μόλις 15 λεπτά. Προς το παρόν, δεν έχει ανακοινωθεί επίσημο νούμερο για την αυτονομία των δύο μοντέλων, αλλά η Mercedes-AMG ισχυρίζεται ότι θα κυμαίνεται γύρω στα 500 km.

Mercedes-AMG EQE 53, Mercedes-AMG EQE 43

Όπως είναι φυσικό η AMG δεν περιορίστηκε μόνο στην αύξηση της ιπποδύναμης. Tο Affalterbach επενέβη και στο σύστημα αερανάρτησης κάνοντας τις απαραίτητες ρυθμίσεις με σκοπό να παρέχει στον οδηγό την απόλυτη ισορροπία άνεσης και σπορ οδήγησης. Συγκριτικά με τη συμβατική EQE 350, η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 5 mm. Με την επιλογή του προφίλ Sport ή Sport Plus, το σεντάν πλησιάζει το έδαφος 15 mm ακόμα.

Τα μεγάλα νούμερα ισχύος και βάρους χρειάζονται και την ανάλογη δύναμη ακινητοποίησης. Για τον λόγο αυτό, ο Γερμανός κατασκευαστής τοποθέτησε στα νέα ηλεκτρικά AMG 6πίστονες δαγκάνες με δίσκους 415 mm εμπρός και δίσκους 378 mm πίσω. Βέβαια, για τους πιο απαιτητικούς, υπάρχει η επιλογή αναβάθμισης σε κεραμικά φρένα εμπρός με δίσκους 440 mm και 6πίστονες δαγκάνες.

Όπως και στην περίπτωση της EQS 53, έτσι και εδώ υπάρχει το σύστημα AMG Sound Experience το οποίο παράγει ήχο τόσο στο εσωτερικό της καμπίνας, όσο και έξω από το αυτοκίνητο, με τον οδηγό να έχει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα στα προφίλ Balanced, Sport και Powerful.

Mercedes-AMG EQE 53, Mercedes-AMG EQE 43

Εξωτερικά, οι γερμανικές μπερλίνες έχουν δεχτεί σπορ στιλιστικές επεμβάσεις όπως η νέα χαρακτηριστική γρίλια που ακολουθεί την σχεδιαστική γλώσσα της AMG, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός και η μικρή αεροτομή στο πίσω μέρος.

Τέλος, οι επεμβάσεις της AMG περνούν και στην καμπίνα, με το flat-bottomed τιμόνι, τα σπορ καθίσματα και τo άφθονο δέρμα Alcantara.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube