node/24955

Επίσημο: Νέα BMW M4 CS με 460 PS [video]

Η νέα σπορ έκδοση γεφυρώνει το χάσμα μεταξύ της συμβατικής BMW M4 και της ακραίας M4 GTS.

Ο χαρακτηρισμός ClubSport επανεμφανίζεται στα γρήγορα μοντέλα της BMW, με μια έκδοση που ίσως αποτελέσει τη χρυσή τομή της γκάμας της Μ4.

Με το Competition Pack, η BMW προσφέρει εδώ και καιρό μια αναβαθμισμένη έκδοση της Μ4, με ισχύ αυξημένη από τους 431 στους 450 PS και αρκετές αλλαγές σε ουσία και εμφάνιση. Όμως η γερμανική εταιρία μάλλον θεωρεί ότι αυτή η λύση δεν καλύπτει επαρκώς το κενό μεταξύ της βασικής Μ4 και της κορυφαίας, περιορισμένης παραγωγής Μ4 GTS. Για να γεφυρώσει το χάσμα, αλλά και να ικανοποιήσει όσους δεν πρόλαβαν να αγοράσουν μια GTS, η BMW μόλις λάνσαρε την M4 CS.

Η BMW M4 CS διαφοροποιείται χάρη στον ξεκάθαρα σπορ χαρακτήρα της και την υιοθέτηση των καλύτερων διαθέσιμων λύσεων σε κάθε τομέα. Η ισχύς του 3λιτρου biturbo φτάνει τους 460 PS, και συνδυάζεται αποκλειστικά με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη M-DCT. Το 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,9’’, ενώ χάρη στο στάνταρ M Driver’s Package ο κόφτης τελικής βρίσκεται στα 280 km/h (αντί για 250).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε την BMW M3 στο Grossglockner [video]

Η ανάρτηση της BMW M4 CS δεν διαφέρει σχεδόν καθόλου από εκείνη της Μ4 Competition Pack. Τα αμορτισέρ είναι τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα Adaptive M, και η γεωμετρία έχει διαμορφωθεί, προφανώς, με στόχο τη σπορ οδήγηση σε δρόμο και πίστα. Γι’ αυτό άλλωστε τα λάστιχα είναι τα Michelin Pilot Sport Cup 2, σε διαστάσεις 265/35R19 εμπρός και 285/30R20 πίσω. Σύμφωνα με την BMW, ο χρόνος που πέτυχε η M4 CS στο Nürburgring Nordschleife είναι 7’38’’. Βέβαια όσοι δεν σκοπεύουν να οδηγούν στο Ring αλλά κυρίως σε δρόμο, ενίοτε βρεγμένο, μπορούν να εξοπλίσουν τη δική τους με πιο συμβατικά σπορ λάστιχα, χωρίς χρέωση.



Εμφανισιακά, η BMW M4 CS ξεχωρίζει χάρη στο ανάγλυφο καπό, το οποίο είναι φτιαγμένο από ανθρακονήματα και προέρχεται κατευθείαν από την M4 GTS. Από την κορυφαία Μ4 προέρχονται τα OLED πίσω φώτα και ο αεροδυναμικός διαχύτης, ενώ το ανθρακονημάτινο εμπρός σπόιλερ και η μικρή αεροτομή τύπου Gurney flap είναι σχεδιασμένα αποκλειστικά για την Μ4 CS. Η BMW δεν ανακοινώνει αν και πόση περισσότερο downforce επιτυγχάνεται με αυτό το setup.

Ο οδηγός της BMW M4 CS πάντως δεν χρειάζεται να κάνει καμία απολύτως θυσία, αφού δεν πρόκειται για ελαφρωμένη έκδοση. Το «παρών» δίνει κάθε στοιχείο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας της Μ4, όπως ο αυτόματος κλιματισμός και το σύστημα infotainment BMW Professional. Η καμπίνα είναι ντυμένη με δέρμα και alcantara, ενώ μια διαφορά σε σχέση με τη συμβατική Μ4 είναι τα λουριά στη θέση των στάνταρ χειρολαβών στις πόρτες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε την BMW M2 στο Hungaroring

Η Μ4 δεν θα κατασκευαστεί σε συγκεκριμένα, αριθμημένα κομμάτια, όμως και η παραγωγή της θα είναι περιορισμένη χρονικά. Από σήμερα μέxρι τα μέσα του 2018, η BMW εκτιμά ότι δεν θα κατασκευάσει περισσότερες από 3.000. Η τιμή της Μ4 CS πάντως δεν θα είναι ιδιαίτερα χαμηλή, αφού στη Γερμανία θα κοστίζει €116.900, ήτοι σχεδόν… €40.000 παραπάνω από τη βασική Μ4, και περίπου €30.000 περισσότερα από μια Μ4 Competition Package με κιβώτιο M-DCT.

Πάντως η Μ4 δεν θα είναι το μοναδικό αυτοκίνητο της φίρμας που θα δούμε σε έκδοση CS. Η ονομασία σύντομα θα υιοθετηθεί και σε άλλα μοντέλα του M GmbH, φανερώνοντας σε κάθε περίπτωση την πιο σπορ έκδοση της γκάμας.

[Πηγή: BMW]

File attachment
TAGS
node/39665

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Αυξάνονται οι χρόνοι αναμονής για την υβριδική Ferrari SF90 Stradale των 1.000 PS.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Όσοι παρήγγειλαν Ferrari SF90 Stradale θα πρέπει να περιμένουν

Η Ferrari ανακοίνωσε πως οι πρώτες παραδόσεις της SF90 Stradale θα καθυστερήσουν ως αποτέλεσμα της παύσης παραγωγής στο εργοστάσιο του Maranello λόγω της πανδημίας. Να θυμίσουμε πως το εργοστάσιο της Ferrari παρέμεινε κλειστό από τις 15 Μαρτίου μέχρι τις 3 Μαΐου, καθώς εκείνη την περίοδο ο κορονοϊός προκάλεσε σημαντικά προβλήματα στην Ιταλία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δείτε πώς παράγεται η Ferrari SF90 Stradale [video]

Η SF90 Stradale έκανε πρεμιέρα τον Μαΐου του 2019 ως η υβριδική ναυαρχίδα της Ferrari με υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 4,0 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες συνδυαστικής απόδοσης 1.000 PS. Οι παραδόσεις του μοντέλου ήταν προγραμματισμένο να ξεκινήσουν μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2020, κάτι που δεν έγινε εφικτό.

Τελικά, οι πρώτοι που παρήγγειλαν την SF90 Stradale θα παραλάβουν τα αυτοκίνητά τους μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2020 όπως προανήγγειλε ο CEO της Ferrari, Louis Camilleri. Παράλληλα, ο χρόνος αναμονής για την απόκτηση του ιταλικού σούπερκαρ θα αυξηθεί πάνω από 18 μήνες - τουλάχιστον προς το παρόν. Ενδεικτικά, να αναφέρουμε ότι η τιμή του μοντέλου στην ιταλική αγορά ξεκινά από τα €430.000.

 

node/39663

Hyundai Kona N: Δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring [video]

Η γρήγορη έκδοση του Hyundai Kona βρίσκεται προ των πυλών.

Παρασκευή, 07 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Hyundai Kona N: Δοκιμές εξέλιξης στο Nürburgring [video]

Από το 2018, ο Albert Biermann μας είχε προιδεάσει για το επερχόμενο Hyundai Kona N. Από ότι φαίνεται, το μοντέλο βρίσκεται πλέον σε προχωρημένο στάδιο εξέλιξης με τους τεχνικούς της N Performance να το οδηγούν στην πίστα του Nürburgring, εκεί όπου βρίσκονται και οι ευρωπαικές εγκαταστάσεις της εταιρείας.

Όπως βλέπουμε από το βίντεο με τα καμουφλαρισμένα πρωτότυπα, το Kona N διαφέρει από τα υπόλοιπα Kona χάρη στους μεγαλύτερης διαμέτρου τροχούς με ελαστικά επιδόσεων, τους ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, τη νέα γρίλια, τις προεκτάσεις των μαρσπιέ, τον διαχύτη, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και την αεροτομή που σκεπάζει το πίσω παρμπρίζ. Δεν έχουμε εικόνα από το εσωτερικό όμως είναι σίγουρο πως θα έχει σπορ καθίσματα, τιμόνι, πατήματα των μαρσπιέ και επιλογέα ταχυτήτων με το έμβλημα N.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Κάπως έτσι θα μοιάζει το Hyundai i20 N

Από πλευράς μηχανικών μερών, το γρήγορο B-SUV της Hyundai αναμένεται να φορά έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο  βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση άνω των 200 PS που θα συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού και ηλεκτρονικό κλείδωμα διαφορικού στον εμπρός άξονα. Επιπλέον, θα έχουμε σφιχτότερη ρύθμιση της ανάρτησης, πιο έντονο ήχο από την εξάτμιση (ανάλογα με την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης) και ισχυρότερα φρένα.

Το Kona N αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2020, μαζί με το μκρότερo i20 N, εμπλουτίζοντας τη γκάμα σπορ μοντέλων της Hyundai δίπλα στα ανανεωμένα i30 N και i30 N Fastback. Μέσα στο 2021 είναι πιθανό να δούμε και το Tucson N.

[Πηγή: Autocar]