Επίσημο: Lotus Emira, η τελευταία βενζινοκίνητη!

Επίσημο: Lotus Emira, η τελευταία βενζινοκίνητη!

H Lotus αντικαθιστά τις Elise, Exige και Evora με ένα και μόνο μοντέλο. Κυρίες και κύριοι, υποδεχτείτε την Emira, την τελευταία πρόταση της φίρμας που θα φέρει κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Μπορεί η Evija των 2.000 ίππων να δείχνει το ηλεκτρικό μέλλον της φίρμας, το παρόν όμως επίτασσε εδώ και καιρό την αντικατάσταση των πιο γήινων μοντέλων, που μετρούσαν αρκετά χρόνια στην πλάτη τους. Ως εκ τούτου, η Lotus συνταξιοδοτεί τις Elise, Exige και Evora και βγάζει στη θέση τους ένα νέο μοντέλο, ικανό να σταθεί απέναντι στις Porsche 718 Cayman και Alpine A110.

Η Emira είναι ένα αυτοκίνητο με μήκος 4.412 mm, πλάτος 1.895 mm και ύψος 1.225 mm. Ως εκ τούτου, δεν είναι μόνο μεγαλύτερη από τα μοντέλα που αντικαθιστά αλλά ελαφρά πιο χορταστική σε διαστάσεις και από τον άμεσο ανταγωνισμό. Πρόκειται για ένα διθέσιο κουπέ, με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και κίνηση πίσω. 

Μιλώντας για κινητήρες, όπως προείπαμε, η Emira θα είναι το τελευταίο αυτοκίνητο που θα κατασκευάσει η Lotus με μονάδα εσωτερικής καύσης. Αυτή μάλιστα δεν θα προέρχεται από την ίδια την εταιρία αλλά θα την προσφέρει αρχικά η Toyota και κατόπιν και η Mercedes-AMG. Τα πρώτα μοντέλα που θα ξεκινήσουν να πωλούνται το καλοκαίρι του 2022, θα εφοδιάζονται με ένα V6 3.5 σύνολο από Ιαπωνία, ενώ λίγο αργότερα θα προστεθεί και η εναλλακτική του γνωστού δίλιτρου μοτέρ της AMG. 

Ο μεν κινητήρας της Toyota θα προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή, εναλλακτικά, με αυτόματο, έξι σχέσεων. Αυτός των Γερμανών, πάλι, θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο, διπλού συμπλέκτη, οκτώ σχέσεων. Όσο για την ισχύ, η εταιρία δεν ανακοινώνει συγκεκριμένες ιπποδυνάμεις αλλά αναφέρει πως το φάσμα θα κυμαίνεται μεταξύ 360-400 ίππων. 

Στην πιο γρήγορη εκδοχή της, η Emira θα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 4,5 sec, προσφέροντας τελική ταχύτητα 290 km/h. Στην πιο ελαφριά εκδοχή της, αντίστοιχα, θα ζυγίζει 1.405 κιλά. 

Περνώντας στο εσωτερικό, πέρα από τα ποιοτικά υλικά και τον προσεγμένο σχεδιασμό, συναντά κανείς μία μεγάλη οθόνη αφής 10.25” για το infotainment και έναν αντίστοιχα ψηφιακό πίνακα οργάνων, διαγωνίου 12,3”. Ο ιδιοκτήτης μπορεί να συνδέσει το κινητό του μέσω Android Auto και Apple CarPlay, ενώ στον πλούσιο εξοπλισμό συμπεριλαμβάνονται cruise control, ηλεκτρικά καθίσματα 12 ρυθμίσεων, keyless go, ambient φωτισμός και άλλα. 

Προαιρετικά, διατίθεται το πακέτο Lotus Drivers Pack, που περιλαμβάνει launch control, πιο σκληρές αναρτήσεις για χρήση σε πίστα και ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2s έναντι των απλών Goodyear Eagle F1 Supersport. Οι τροχοί, σε κάθε περίπτωση, παραμένουν στις 20 ίντσες. Όσο για το κόστος, στις Ευρωπαϊκές αγορές υπολογίζεται να ξεκινά από τα €72,000.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube