node/41791

Emira: Έρχεται η τελευταία μη εξηλεκτρισμένη Lotus

Η επίσημη πρεμιέρα της Lotus Emira είναι προγραμματισμένη για τις 6 Ιουλίου 2021.

Η Lotus ανακοίνωσε το ονοκαίνουργιο μοντέλο της με το όνομα Emira που θα παρουσιαστεί επίσημα στις 6 Ιουλίου. Η Lotus Emira θα είναι η τελευταία μη εξηλεκτρισμένη Lotus καθώς όλα τα μελλοντικά της μοντέλα θα είναι υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά.

Το project με κωδικό Type 131 και όνομα Emira που σημαίνει αρχηγός σε αρχαίες γλώσσες, σηματοδοτεί το πρώτο καινούργιο μοντέλο μαζικής παραγωγής της εταιρείας μέσα σε 12 χρόνια (η ηλεκτρική ναυαρχίδα Evija είναι περιορισμένης παραγωγής). Το νέο σπορτσκαρ θα βασίζεται στην αλουμινένια πλατφόρμα Sports Car Platform της Lotus, δηλαδή μια σημαντικά βελτιωμένη έκδοση του πλαισίου της Evora.

Σχεδιαστικά θα δανείζεται αρκετά στοιχεία από την Evija, με κεντρομήχανη διάταξη, κόμπακτ διαστάσεις και έμφαση στο χαμηλό βάρος, αναβιώνοντας το πνεύμα της Espirit. Όπως βλέπουμε από τα επίσημα teaser, η μάσκα θα έχει επιθετικά φώτα LED τοποθετημένα πάνω στα φτερά, ενώ η ουρά θα χαρακτηρίζεται από τονισμένους ώμους, ενσωματωμένη αεροτομή και αεραγωγούς να πλαισιώνουν το πίσω παρμπρίζ που λειτουργεί και ως κάλυμμα του μοτέρ.

Η γκάμα της Lotus Emira θα περιλαμβάνει δύο βενζινοκινητήρες και διαφορετικές εκδόσεις που θα αντικαταστήσουν τις Elise και Exige. Η Lotus δεν αποκάλυψε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους, όμως το Autocar κάνει λόγο για έναν τετρακύλινδρο turbo 2,0 λίτρων από άγνωστη μέχρι στιγμής φίρμα, και τον γνωστό supercharged V6 3,5 λίτρων της Toyota που χρησιμοποιεί ήδη η Evora.

Lotus Emira

Το νέο μοντέλο της Lotus είναι μέρος του στρατηγικού σχεδίου Vision 80 για την αναγέννηση της εταιρείας από το Hethel. Κεντρικοί άξονες της νέας εποχής θα είναι η καινοτομία, το χαμηλό βάρος, η εξελιγμένη αεροδυναμική καθώς και το κορυφαίο κράτημα. Έμφαση θα δοθεί επίσης στον εξηλεκτρισμό και τις νέες διεπαφές σχεδιασμένες για απλότητα. Μετά από την Emira θα ακολουθήσουν εντελώς νέα και εξηλεκτρισμένα μοντέλα που θα βασίζονται σε τέσσερις νέες πλατφόρμες. Ανάμεσα τους το πρώτο SUV της Lotus (πλατφόρμα Evolution) και ένα αμιγώς ηλεκτρικό σπορτσκαρ εξελιγμένο σε συνεργασία με την Alpine (πλατφόρμα E Sports). Τα σπορστκαρ θα παράγονται στο Hethel ενώ τα SUV θα παράγονται στην Κίνα σε εργοστάσια της μητρικής Geely.

[Πηγή: Autocar]