node/37768

Επίσημο: Lamborghini Huracán Evo RWD

Η πισωκίνητη έκδοση της Huracán με απόδοση 610 PS.

Η Lamborghini παρουσίασε σήμερα την Huracán EVO RWD, την πισωκίνητη έκδοση του βασικού της υπεραυτοκινήτου η οποία στοχεύει εκείνους που βάζουν ως προτεραιότητα την οδηγική απόλαυση και συμπληρώνει τη γκάμα δίπλα στις τετρακίνητες Huracán EVO και Huracán EVO Spider.

Σχεδιαστικά, η Huracán EVO RWD ξεχωρίζει από την τετρακίνητη αδελφή της χάρη στο νέο προφυλακτήρα εμπρός με διαφορετικές εισαγωγές αέρα, τις ζάντες Kari 19" (προαιρετικά 20") με ελαστικά Pirelli P Zero, και το νέο διαχύτη στο πίσω μέρος που είναι βαμμένος στο χρώμα του αμαξώματος.

Στο εσωτερικό, το μοντέλο αποκτά την οθόνη αφής 8,4" στην κεντρική κονσόλα ενώ μέσω του προγράμματος Ad Personam της Lamborghini ο ιδιοκτήτης μπορεί να επιλέξει από μια ευρεία γκάμα αποχρώσεων για τις επενδύσεις.

Lamborghini

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Ανανεωμένη Lamborghini Huracán Evo

Το μοντέλο φορά τον γνωστό ατμοσφαιρικό κινητήρα V10 5,2 λίτρων ο οποίος για την περίσταση απόδοση 610 PS και 560 Nm (έναντι των 640 PS και 600 Nm της Huracán EVO). Η κίνηση μεταδίδεται στον πίσω άξονα μέσω του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, με τη βοήθεια του συστήματος Performance Traction Control System (P-TCS). Η συμπεριφορά και η παρεμβατικότητα του συστήματος αλλάζει ανάλογα με τη λειτουργία οδήγησης που θα επιλέξει ο οδηγός (Strada, Sport ή Corsa) από τον επιλογέα ANIMA (Adaptive Network Intelligent Management) που βρίσκεται στο τιμόνι.

Σύμφωνα με τη Lamborghini, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,3" (+0,4" σε σχέση με την τετρακίνητη έκδοση), τα 0-200 km/h σε 9,3" (+0,3") ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 325 km/h.

Lamborghini

Το βάρος της πισωκίνητης Huracán διατηρήθηκε χαμηλά στα 1.389 kg, προσφέροντας αναλογία 2,28 kg/hp και κατανομή 40/60 (εμπρός/πίσω). Η ανάρτηση και η ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση του τιμονιού (Lamborghini Dynamic Steering) έχουν ρυθμιστεί ειδικά για την πισωκίνητη έκδοση, ενώ τα φρένα έχουν ατσάλινους αεριζόμενους δίσκους (προαιρετικά carbon-ceramic).

 

Οι πρώτες παραδόσεις των Lamborghini Huracán EVO RWD σε πελάτες θα ξεκινήσουν την άνοιξη του 2020 με τιμές που θα ξεκινούν στην Ευρώπη από τα 159.443 ευρώ προ φόρων.

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.