node/36837

Επίσημο: BMW M8 Gran Coupé

Η κορυφαία έκδοση του βαυαρικού μοντέλου με έως και 625 PS, συνδυάζεται πλέον και με το πιο πρακτικό 4θυρο αμάξωμα.

H BMW παρουσίασε την M8 Gran Coupé, το νέο πολυτελές 4θυρο κουπέ επιδόσεων μαζί με την κορυφαία έκδοση Competition απόδοσης 625 PS.

BMW M8 Gran Coupe

Όπως και στις δίπορτες M8 Coupe και M8 Convertible, κάτω από το καπό βρίσκεται ο twin-turbo V8 κινητήρας 4,4 λίτρων που αποδίδει 600 PS και 750 Nm ροπής, με την ισχύ να αυξάνεται στους 625 PS στην έκδοση Competition. Το μοτέρ συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic οκτώ σχέσεων. Σύμφωνα με τη βαυαρική εταιρεία, η μέση κατανάλωση είναι 10,7 - 10,5 l/100 km και οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 244/240 g/km.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος M xDrive και με τη βοήθεια του ενεργού διαφορικού Active M Differential. Όπως συμβαίνει σε όλες τις σπορ εκδόσεις των BMW, η τετρακίνηση δίνει προτεραιότητα στον πίσω άξονα ενώ προσφέρει τρία προγράμματα λειτουργίας - 4WD, 4WD Sport και 2WD με πλήρη απενεργοποίηση του συστήματος ευστάθειας.

BMW M8 Gran Coupe

Η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 3,3" (3,2" για την Competition) ενώ η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 250 kmh - προαιρετικά ο κόφτης μπορεί να ανέβει στα 305 km/h.

Από πλευράς στησίματος το οποίο εξελίχθηκε μεταξύ άλλων στην πίστα Nürburgring-Nordschleife, έχουμε αυξημένα μετατρόχια, ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης M Servotronic, DSC (Dynamic Stability Control) και μεγαλύτερα φρένα. Τέλος, η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σπορ εξάτμιση προσφέρει το κατάλληλο sountrack. 

Μέσα από τα πλήκτρα M στο τιμόνι ο οδηγός επηρεάζει παραμέτρους σε κινητήρα, ανάρτηση, τιμόνι, σύστημα τετρακίνησης, εξάτμιση και φρένα, αλλάζοντας το χαρακτήρα του μοντέλου.

BMW M8 Gran Coupe

Σχεδιαστικά, το μοντέλο είναι αρκετά κοντά στο αντίστοιχο πρωτότυπο που είδαμε στην Έκθεση Γενεύης με μικρές επεμβάσεις για τη γραμμή παραγωγής.

H M8 Gran Coupé έχει κατά 200 mm μακρύτερο μεταξόνιο από τις M8 Coupé και M8 Convertible, ενώ φορά το επιθετικό bodykit της M8 με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, αεροδυναμικούς καθρέπτες, γρίλιες M στα εμπρός φτερά, ενσωματωμένη αεροτομή στην ουρά και διαχύτη που φιλοξενεί τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης. Οι εντυπωσιακές ζάντες 20" φορούν ελαστικά επιδόσεων με διαστάσεις 275/35 εμπρός και 285/35 πίσω.

BMW M8 Gran Coupe

Σε αντίθεση με τις M8 Coupé και M8 Convertible όπου οι πίσω θέσεις είναι περισσότερο διακοσμητικές, η καμπίνα της M8 Gran Coupé έχει χώρο για τέσσερις ενήλικες επιβάτες με την πρόσβαση να διευκολύνεται από τις πίσω πόρτες, ενώ υπάρχει και η μεσαία πέμπτη θέση για σύντομες διαδρομές.

Ο πλούσιος εξοπλισμός περιλαμβάνει ενεργά φώτα LED με τεχνολογία Laserlight, καθίσματα M sports, Head-Up Display, ψηφιακό πίνακα οργάνων με navigation (με διαφορετικά γραφικά στις λειτουργίες Track, Road και Sport) καθώς και πλήρη πακέτα υποβοήθησης του οδηγού Driving Assistant και Parking Assistant.

BMW M8 Gran Coupe

Η M8 Gran Coupé θα κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση του Los Angeles, με την εμπορική της πορεία να ξεκινά τον Απρίλιο του 2020.

Η ειδική έκδοση BMW M8 Gran Coupé First Edition, διαθέσιμη σε περιορισμένο αριθμό 400 μονάδων, θα ξεχωρίζει από την απόχρωση Aurora Diamond Green metallic με λεπτομέρειες Gold Bronze και μπεζ επενδύσεις στο εσωτερικό που παραπέμπουν άμεσα στο πρωτότυπο.

node/39722

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche θα παρουσιάσει σύντομα την ανανεωμένη έκδοση της δεύτερης γενιάς Panamera - την ταχύτερη λιμουζίνα στην Πράσινη Κόλαση.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Η ανανεωμένη Porsche Panamera έκανε ρεκόρ στο Nürburgring

Η Porsche ανακοίνωσε πως η επερχόμενη ανανεωμένη έκδοση της Panamera έσπασε το ρεκόρ της ταχύτερης λιμουζίνας (executive car) στην πίστα του Nürburgring με χρόνο 7:29.81.

Πίσω από το τιμόνι της ελαφρώς καμουφλαρισμένης Panamera αγνώστων λοιπών στοιχείων (αν και από τις εξατμίσεις εικάζουμε πως είναι η έκδοση Turbo) βρέθηκε ο οδηγός εξέλιξης Lars Kern που κάλυψε τα 20.832 m της πίστας στο ιδιαίτερα σεβαστό χρόνο των 7:29.81 - ιδιαίτερα αν λάβουμε υπόψην το βάρος και την κατηγορία του μοντέλου. Το ρεκόρ έγινε στις 24 Ιουλίου με εξωτερική θερμοκρασία 22ο Κελσίου και θερμοκρασία ασφάλτου 34ο Κελσίου. Το αυτοκίνητο είχε αγωνιστικό κάθισμα και ρολ κέιτζ για λόγους ασφαλείας όμως κατά τα άλλα βρισκόταν σε εργοστασιακή μορφή, με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 που εξελίχθηκαν αποκλειστικά για τη νέα Panamera.

«Οι βελτιώσεις στο στήσιμο και τον κινητήρα της νέας Panamera ήταν διαρκώς αντιληπτές κατά τη διάρκεια αυτού του γύρου σε μια πίστα που θεωρείται μια από τις πιο δύσκολες στον κόσμο. Συγκεκριμένα στα τμήματα Hatzenbach ή Bergwerk και Kesselchen, η νέα ρύθμιση του ηλεκτρομηχανικού συστήματος ελέγχου των κλίσεων ήταν αξιόπιστα αποδοτικό, χαρίζοντας στην Panamera απίστευτη σταθερότητα παρά τις ανωμαλίες στην επιφάνεια της πίστας. Στην Schwedenkreuz, το αυτοκίνητο επωφελήθηκε από το βελτιωμένο κράτημα και την αυξημένη πρόσφυση των νέων ελαστικών Michelin sports. Κατάφερα να πιάσω ταχύτητες στις στροφές που δεν θα πίστευα ότι είναι δυνατές με την Panamera.», δήλωσε ο Kern.

H σημερινή, δεύτερη γενιά (971) της Porsche Panamera παρουσιάστηκε το 2016. Τότε, ο ίδιος οδηγός με την Panamera Turbo είχε σημειώσει χρόνο 7:38:46 στην πίστα μήκους 20,6 km (χρονομετρήθηκε σε απόσταση 200 m μακρύτερη από το σημερινό μήκος). Η ανανεωμένη Panamera κάλυψε την αντίστοιχη διαδρομή σε 7:25:04, κάτι που την καθιστά περίπου 13" ταχύτερη από τον προκάτοχό της.

[Πηγή: Porsche]

node/39720
BMW M3 Touring MY2022

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Χρειάστηκαν σχεδόν 30 χρόνια για την BMW να διαβεί το Ρουβίκωνα: Είναι πλέον επίσημο, η M3 Touring θα δει το φως της παραγωγής. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται υπό εξέλιξη και θα φορέσει το μοτέρ S58 με 510 PS.

Πέμπτη, 13 Αυγούστου 2020 | Επικοινωνία

Η BMW επιβεβαιώνει την M3 Touring

Κανένας πια δεν το θεωρούσε πιθανό, σε σημείο μάλιστα κάποιοι να σκέφτονται να φτιάξουν μια «δικιά» τους M3 Touring. Η BMW αρνιόταν εδώ και χρόνια, από καταβολής του μοντέλου, να φτιάξει μια στέισον M3, χωρίς να επικαλείται κάποια δικαιολογία που να ευσταθεί. Αλλά το 2020 είναι η χρονιά που οι φαν του Μονάχου, της M3 και του συγκεκριμένου τύπου αμαξώματος, μπορούν να βάλουν ένα «τικ» στο δελτίο με τα «αιτήματά» τους. Η BMW σήμερα επιβεβαίωσε τη φήμη στην οποία είχαμε αναφερθεί πριν από δύο ημέρες: Η M3 Touring βρίσκεται υπό εξέλιξη.

«Τι θα λέγατε για ένα πολύ μεγάλο, πολύ σπονδυλωτό χώρο αποσκευών σε ένα σπορ αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης;» διερωτάται η BMW στο δελτίο Τύπου της. Οι πελάτες της κατηγορίας, που βρίσκονται κυρίως σε αγορές που ενδιαφέρονται για στέισον (Γερμανία, Ελβετία, Σκανδιναβία), θα αποκριθούν ότι είναι σαφώς ευχαριστημένοι, αλλά θα πρέπει και να είναι υπομονετικοί.

Προφανώς θα προσπεράσουμε το μοναδικό πρωτότυπο Touring της M3 E46 που κατασκευάστηκε στις αρχές της δεκαετίας του ’00. Αυτή τη φορά, είμαστε εμπρός σε ένα μοντέλο παραγωγής που, ωστόσο, δεν θα λανσαριστεί εμπορικά πριν από το 2022. Μέχρι τότε, η BMW διασφαλίζει τον απαιτούμενο χρόνο για να λανσάρει τις νέες M3 και M4. Η M3 Touring θα μοιράζεται όμως τον κινητήρα με τα πιο κλασικά αδέρφια της, δηλαδή τη υφιστάμενη μονάδα S58 που υπάρχει ήδη κάτω από το καπό των X3 και X4 M, με 510 ίππους.