Επίσημο: Αυτό είναι το Renault Espace του 2020

Επίσημο: Αυτό είναι το Renault Espace του 2020

Τεχνολογική ανανέωση εκ βάθρων και σχεδιαστικές αλλαγές σηματοδοτούν τη νέα γενιά του Espace.

Η Renault αποκάλυψε την ανανεωμένη έκδοση του Espace, εμπλουτισμένη με όλα τα «καλούδια» των νέων τεχνολογιών που έχουν να κάνουν τόσο με τη συνδεσιμότητα όσο και την ασφάλεια, αλλά και με χαρακτηριστικά κορυφαίας πολυτέλειας, όπως αρμόζει σε αυτοκίνητο της κατηγορίας.

Το νέο Renault Espace θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2020 και στοχεύει σε ένα ειδικό αγοραστικό κοινό με την εταιρεία να σημειώνει με έμφαση ότι από το 2015 που παρουσίασε την πολυτελή έκδοση Initiale Paris, αυτή αντιπροσώπευσε το 60% των πωλήσεων του Espace.

Ο σχεδιασμός του ανανεωμένου Espace περιλαμβάνει αισθητικές αλλαγές-παρεμβάσεις σε προφυλακτήρες και μάσκα, νέας σχεδίασης τροχούς 20 ιντσών, ενώ έχει και ρυθμιζόμενα φώτα LED Matrix.

Στο εσωτερικό έχουμε τη κεντρική «αιωρούμενη» κονσόλα να έχει επανασχεδιαστεί με τον νέο επιλογέα «e-shifter» του αυτόματου κιβωτίου, κλειστό αποθηκευτικό χώρο που περιλαμβάνει δύο υποδοχές ποτηριών και ένα ζεύγος θυρών USB, ενώ το σύστημα ψυχαγωγίας τρέχει τώρα στην πιο πρόσφατη διασύνδεση Easy Connect μέσω οθόνης αφής 9,3 ιντσών με Apple CarPlay και Android Auto. Επίσης νέα είναι η διαμορφωμένη ψηφιακή οθόνη οργάνων 10,2 ιντσών που διαθέτει οθόνη 3D πλοήγησης.

Η Renault προσφέρει τώρα τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο τύπων δερμάτινων ταπετσαριών Napa, Black Titanium και Light Sand-Gray, με διπλή επένδυση, ρυθμιζόμενα καθίσματα 10 κατευθύνσεων τόσο για τον οδηγό όσο και για τον συνοδηγό, που επίσης θερμαίνονται και αερίζονται. Όλες οι εκδόσεις του Renault Espace 2020 θα προσφέρουν μια τεράστια γυάλινη οροφή ως στάνταρ, καθώς και την επιλογή μεταξύ πέντε ή επτά θέσεων.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τους χώρους,  το Espace είναι μάλλον ο βασιλιάς στην κατηγορία, αφού περά από τις πολλαπλές ρυθμίσεις σε ό,τι έχει να κάνει με τον αριθμό των επιβατών, έχει και πολλούς στάνταρ αποθηκευτικούς χώρους. Το πορτ μπαγκάζ  έχει χωρητικότητα που ξεκινά από τα 660 λίτρα και φτάνει στα 2.101 λίτρα.

Στον τομέα της ασφάλειας ξεχωρίζουμε την ενεργητική τετραδιεύθυνση και τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ, ενώ έχουμε και αυτόματο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2 που λειτουργεί μεταξύ 0-160 km / h το οποίο περιλαμβάνει λειτουργία Stop & Go για οδήγηση στην εθνική οδό, Advanced Park Assist, ειδοποίηση οπίσθιας κυκλοφορίας, σύστημα πέδησης έκτακτης ανάγκης, κ.α.

esp

Το ανανεωμένο Espace μπορεί προαιρετικά να  ενσωματώνει και το σύστημα Multi-Sense που ρυθμίζει διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Οι διαθέσιμες ρυθμίσεις είναι Eco, Comfort, Neutral και Sport και έχουν να κάνουν τόσο με την απόκριση του κινητήρα, τις αλλαγές στο αυτόματο κιβώτιο ή τη «σκληρότητα» του τιμονιού, όσο και με τον εσωτερικό φωτισμό, τις ενδείξεις στον πίνακα οργάνων κτλ. Μέρος του Multi-Sense είναι και το 4Control σύστημα τετραδιεύθυνσης που προαναφέραμε.

Τέλος και σε ό,τι αφορά στους κινητήρες έχουμε τρεις επιλογές. Η πρώτη έχει να κάνει με τον 1.800άρη TCe κινητήρα που συναντάμε στα Alpine A110 και Megane RS, ο οποίος εδώ αποδίδει 225 ίππους και 300 Nm ροπής και συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

Επιπλέον, η Renault προσφέρει δύο εκδόσεις ντίζελ που αφορούν στον δίλιτρο Blue dCi, ρυθμισμένο να αποδίδει (ανάλογα με την έκδοση) 160 και 200 ίππους. Και οι δύο αυτές εκδόσεις είναι διαθέσιμες με εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. 

Να σημειώσουμε ότι το Espace μπορεί να μην είναι από τα αγαπημένα της ελληνικής αγοράς, αλλά διεθνώς η εμπορική του πορεία είναι πολύ καλή έχοντας πουλήσει συνολικά 1,3 εκατ. οχήματα από το 1984 όταν και πρωτοκυκλοφόρησε, με τη σχεδιαστική υπογραφή του Έλληνα σχεδιαστή Αντώνη Βολάνη.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube