node/35045

Επίσημο: Aston Martin DBS Superleggera Volante

Με V12 κινητήρα απόδοσης 725 PS και υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή.

Η Aston Martin παρουσίασε την DBS Superleggera Volante, την ανοιχτή έκδοση της ναυαρχίδας της και την δεύτερη Volante στην γκάμα της βρετανικής εταιρείας δίπλα στην αντίστοιχη DB9. Το μοντέλο αντικαθιστά επάξια την απερχόμενη Aston Martin Vanquish S Volante με πολύ περισσότερη δύναμη και ακόμα πιο εντυπωσιακή εμφάνιση.

Όπως και στην κλειστή έκδοση, κάτω από το μακρύ καπό βρίσκεται ο twin-turbo V12 5,2 λίτρων που αποδίδει 725 PS και 900 Nm ροπής και στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς μέσα από ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων της ZF. Η επιτάχυνση 0-100km/h ολοκληρώνεται σε 3,6" (-0,2" πιο αργά σε σύγκριση με την coupe) και η τελική ταχύτητα παραμένει σταθερή στα 340 km/h δίνοντας στην DBS Superleggera Volante τον τίτλο της ταχύτερης ανοιχτής Aston Martin όλων των εποχών.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στα προγράμματα GT, Sport και Sport Plus που προσφέρουν και τον ανάλογο ήχο από τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης. Εναλλακτικά, υπάρχει και η λειτουργία "quiet start" για μια πιο ήσυχη εκκίνηση του κινητήρα στις (σπάνιες) περιπτώσεις που απαιτείται διακριτικότητα.

Aston Martin

Αισθητικά, η DBS Superleggera Volante είναι αναμφίβολα ένα από τα ομορφότερα μοντέλα της κατηγορίας της χάρη στις εκπληκτικές αναλογίες, το μυώδες αμάξωμα και τον σχεδιασμό της οροφής η οποία ακόμα και κλειστή δεν μειώνει ούτε στο ελάχιστο το sex appeal της κατασκευής. Οι υποψήφιοι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 8 διαφορετικά χρώματα για το ύφασμα της οροφής (μεταξύ των οποίων οι Bordeaux Red, Atlantic Blue και Titan Grey) οι οποίες συνδυάζονται με τις αμέτρητες επιλογές αποχρώσεων του αμαξώματος και τα ανθρακονημάτινα μέρη στους αεραγωγούς, τα πτερύγια, τον πίσω προφυλακτήρα, τους καθρέπτες αλλά και το πλαίσιο του παρμπρίζ.

Οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της Aston Martin έδωσαν ιδιαίτερη έμφαση στην αεροδυναμική του Super GT, διατηρώντας το πλήρες αεροδυναμικό πακέτο της DBS Superleggera και κάνοντας τις απαραίτητες επεμβάσεις στο σύστημα Aeroblade II λόγω απουσίας σταθερής οροφής. Έτσι, στην τελική του ταχύτητα το αμάξωμα του ανοιχτού μοντέλου παράγει 177kg κάθετης δύναμης, δηλαδή μόλις 3kg λιγότερο από την coupe.

Aston Martin

Σύμφωνα με την εταιρεία, η αξιοπιστία του μηχανισμού της υφασμάτινης αναδιπλόυμενης οροφή, έχει δοκιμαστεί σε ακραίες συνθήκες στην Κοιλάδα του Θανάτου αλλά και στον Αρκτικό Κύκλο συμπληρώνοντας πάνω από 100.000 ανοίγματα και κλεισίματα. Η οροφή η οποία διαθέτει οχτώ επίπεδα μόνωσης, ανοίγει σε 14" και κλείνει σε 16" ενώ η διαδικασία μπορεί να γίνει ακόμα και όταν ο οδηγός βρίσκεται εκτός του αυτοκινήτου μέσω του ειδικού κλειδιού.

Ο Andy Palmer, πρόεδρος της Aston Martin Lagonda δήλωσε: "Δεν υπάρχει τίποτα στον κόσμο που να συγκρίνεται με το βρυχηθμό μιας Aston Martin V12 και πιστεύω πως η DBS Superleggera Volante προσφέρει μια από τις πιο έντονες εμπειρίες στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας."

Όποιος ενδιαφέρεται για την DBS Superleggera Volante, τα βιβλία των παραγγελιών έχουν ήδη ανοίξει με τιμές που ξεκινούν από τα €295.500 στη Γερμανία, ενώ οι πρώτες παραδόσεις είναι προγραμματισμένες για το τρίτο τρίμηνο του 2019.

node/39159

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Πληροφορίες που διέρρευσαν από αντιπροσώπους της εταιρείας στις ΗΠΑ, κάνουν λόγο για μια κορυφαία σπορ έκδοση του Mazda3.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Mazda3: Έρχεται τετρακίνητη έκδοση με τούρμπο

Η Mazda φαίνεται πως ετοιμάζει μια υπερτροφοδοτούμενη, τετρακίνητη έκδοση του Mazda3 όπως αποκαλύπτουν πληροφορίες που διέρρευσαν από το αμερικανικό δίκτυο αντιπροσώπων και έφερε στη δημοσιότητα το Jalopnik.

Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2020 και θα είναι διαθέσιμη σε συνδυασμό με πεντάθυρο και τετράθυρο αμάξωμα. Όσο για τον κινητήρα, είναι πολύ πιθανό να φορά τον υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 2,5 λίτρων με 231 PS και 420 Nm που γνωρίζουμε ήδη από τα Mazda6, CX-5 και CX-9. Το μοτέρ θα συνδυάζεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης.

Αν κρίνουμε από τη στρατηγική της Mazda και τον premium χαρακτήρα των μοντέλων της, η έκδοση επιδόσεων του Mazda3 θα έχει αρκετά διαφορετικό προσανατολισμό από τις εκρηκτικές εκδόσεις MPS των προηγούμενων γενιών. Με άλλα λόγια, οι θαυμαστές της ιαπωνικής φίρμας δεν πρέπει να περιμένουν έναν ανταγωνιστή των Hyundai i30N, Ford Focus ST και Renault Megane RS, αλλά ένα μοντέλο με πιο ήπιο χαρακτήρα και προσέγγιση κοντά σε αυτήν ενός Grand Tourer.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aγωνιστικό Mazda3 TCR με 350 PS

Δε γνωρίζουμε αν η Mazda σκοπεύει να φέρει την εν λόγω έκδοση και στην Ευρώπη, καθώς οι αυστηρότεροι περιορισμοί για τις εκπομπές ρύπων στη Γηραιά Ήπειρο και το μειωμένο εμπορικό ενδιαφέρον για τέτοιου είδους μοντέλα ίσως την αποτρέψουν από μια τέτοια κίνηση.

*Στις εικόνες βλέπετε την αγωνιστική έκδοση του Mazda3 προδιαγραφών TCR που παρουσιάστηκε το 2019.

node/39158

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Βελτιωμένοι κινητήρες και μεγαλύτερη άνεση για το Toyota Hilux, που φρεσκάρεται για μια ακόμη φορά.

Πέμπτη, 04 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένο Toyota Hilux

Μετά από τη διαρροή και το teaser video, η Toyota παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Hilux με φρεσκαρισμένη εμφάνιση, βελτιωμένους κινητήρες και νέα ρύθμιση της ανάρτησης. Να θυμίσουμε πως η σημερινή, 8η γενιά του Toyota Hilux παρουσιάστηκε το 2015 και δέχθηκε ένα facelift το 2017, κάτι που σημαίνει πως αυτή θα είναι η δεύτερη ανανέωση για το ιαπωνικό pick-up.

Αισθητικά, το Hilux απέκτησε ανασχεδιασμένη μάσκα που παραπέμπει στο αμερικανικό Tacoma. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί μεγαλύτερη εξάγωνη γρίλια και λεπτότερες πλευρικές εισαγωγές αέρα ενώ νέα είναι και τα φώτα με τεχνολογία bi-LED εμπρός (αλογόνου στις βασικές εκδόσεις) και πιο σύγχρονα γραφικά LED πίσω. Την εικόνα συμπληρώνουν νέες εξωτερικές αποχρώσεις και νέα σχέδια τροχών 17" και 18".

Επιπλέον, στην κορυφαία έκδοση Rocco ή  Invincible X (ανάλογα με την αγορά), το Hilux έχει ακόμα πιο σκληροτράχηλη εμφάνιση χάρη στην πιο επιβλητική γρίλια, τους προβολείς ομίχλης, την αλουμινένια προστατευτική ποδιά, τις πλαστικές προεκτάσεις στα φτερά, τα σκαλοπάτια στα μαρσπιέ, την Sport Bar και το κάλυμμα στην καρότσα, τον μεγαλύτερο πίσω προφυλακτήρα και τις ζάντες αλουμινίου διαφορετικής σχεδίασης.

Toyota Hilux

Κάτω από το καπό βρίσκεται μια βελτιωμένη έκδοση του πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων που πλέον αποδίδει 204 PS (+15,3%) και 500 Nm (+11,1%) μεταξύ 1.600-2.800 rpm, ενώ παρουσιάζει μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές ρύπων. Βελτιωμένος είναι και ο turbo diesel 2,4 λίτρων ο οποίος συνεχίζει να αποδίδει 150 PS και 400 Nm.

Σημαντικές επεμβάσεις έχουμε και στην ανάρτηση Super Flex με μεγαλύτερη διαδρομή των αμορτισέρ και νέα ρύθμιση για τις σούστες. Όπως αναφέρουν οι μηχανικοί της Toyota, το ανανεωμένο Hilux προσφέρει άνεση που παραπέμπει σε SUV, χωρίς να θυσιάζονται οι μεταφορικές δυνατότητες και η εκτός δρόμου συμπεριφορά του σκληροτράχηλου pick-up. 

Η δυνατότητα ρυμούλκησης κυμαίνεται από 2.800 kg για τις πισωκίνητες εκδόσεις, έως και 3.500 kg για τις τετρακίνητες. Επιπλέον το υδραυλικό τιμόνι έχει τεχνολογία VFC (Variable Flow Control) η οποία μεταβάλλει το βάρος του ανάλογα με την ταχύτητα.

Toyota Hilux

Στο εσωτερικό βρίσκουμε νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 8" στην κεντρική κονσόλα με υποστήριξη συνδεσιμότητας Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και μια νέα έγχρωμη οθόνη 4,2" για τον υπολογιστή ταξιδιού στον πίνακα οργάνων. Το Hilux επωφελείται επίσης από την προσθήκη του πακέτου συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας Toyota Safety Sense, που περιλαμβάνει τα Pre-Collision System, Dynamic Radar Cruise Control και Lane Departure Alert.

Η εμπορική πορεία του ανανεωμένου Hilux θα ξεκινήσει σε ορισμένες αγορές από τον Ιούνιο του 2020, ενώ δεν γνωρίζουμε πότε θα έρθει στη χώρα μας.