node/39549

Επίσημο: Aston Martin Callum Vanquish 25

Μια βελτιωμένη έκδοση περιορισμένης παραγωγής της Vanquish, από τον Ian Callum και την ομάδα του.

Θυμάστε την Aston Martin Vanquish 25 που παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2019 από τον Βρετανό σχεδιαστή Ian Callum και την εταιρεία R-Reforged; Σήμερα λοιπόν έκανε πρεμιέρα η τελική έκδοση παραγωγής του μοντέλου η οποία θα κατασκευαστεί σε 25 αντίτυπα ως μια εκσυγχρονισμένη έκδοση της Aston Martin Vanquish (2001-2007) με πληθώρα αισθητικών και μηχανικών επεμβάσεων - για την ακρίβεια το μοντέλο φέρει πάνω από 350 αλλαγές.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Aston Martin Vanquish 25 από τον Ian Callum

Η Aston Martin Callum Vanquish 25 έχει εξυγχρονιστεί αισθητικά χάρη σε νέα μέρη που τοποθετήθηκαν περιμετρικά του αμαξώματος. Όπως αναφέρει ο Ian Callum, οι επεμβάσεις που έγιναν στο μοντέλο ήταν παρόμοιες με αυτές που θα έκανε αν καλούνταν να σχεδιάσει κάποιο facelift καθώς υπήρχαν ορισμένα στοιχεία που πάντα ήθελε να "διορθώσει" στο αρχικό του σχέδιο.

Στο εμπρός μέρος βρίσκουμε ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με νέα γρίλια, μεγαλύτερο κεντρικό αεραγωγό και επιπλέον πλευρικές εισαγωγές αέρα που αντικαθιστούν τα στρογγυλά φώτα της Vanquish καθώς τα φλας και οι προβολείς ενσωματώνονται στα νέα φωτιστικά σώματα LED. Στο προφίλ έχουμε προεκτάσεις των μαρσπιέ, νέες ζάντες 20" και πιο κομψούς καθρέφτες ενώ στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα ολοκαίνουρια φώτα LED σε συνδυασμό με τον ελαφρώς διαφοροποιημένο προφυλακτήρα που φιλοξενεί ανθρακονημάτινο διαχύτη και διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Aston Martin Vanquish 25

Το όχημα θα είναι διαθέσιμο σε πολλές διαφορετικές εξωτερικές αποχρώσεις οι οποίες μπορούν να συνδυαστούν με οκτώ επιλογές για τις επενδύσεις στο εσωτερικό και τρία σχέδια τροχών 20", όμως ο Callumn και η ομάδα του θα πρέπει να εγκρίνουν τους χρωματικούς συνδυασμούς προτού προχωρήσουν στην κατασκευή του κάθε μοντέλου.

Στο εσωτερικό, η αισθητική και ποιοτική αναβάθμιση είναι ορατή με την πρώτη ματιά. Η ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα που απέκτησε μικρή κλίση φιλοξενεί νέα χειριστήρια, νέα οθόνη αφής για το infotainment, ένα ρολόι Bremont στην κορυφή της και διαφορετικούς αεραγωγούς για τον κλιματισμό. Πίσω από το νέο τιμόνι με λεπτότερη στεφάνη βρίσκουμε ένα διαφορετικό πίνακα οργάνων με στρογγυλά όργανα και πορτοκαλί λεπτομέρειες. Καινούρια είναι και τα καθίσματα τα οποία προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση σε συνδυασμό με την αφαίρεση των πίσω θέσεων, οι οποίες ούτως ή άλλως ήταν πολύ μικρές για να φιλοξενήσουν ενήλικες επιβάτες.

Οι δερμάτινες επενδύσεις που καλύπτουν μεγάλο μέρος της καμπίνας είναι προιόν της εταιρείας Bridge of Weir Leather, ενώ διατίθεται και ένα σετ αποσκευών της Mulberry που σχεδιάστηκε αποκλειστικά για το μοντέλο.

Aston Martin Vanquish 25

Όπως δήλωσε ο αρχιμηχανικός της R-Reforged, Adam Donfransesco: «Μετά από ένα χρόνο και αρκετά χιλιόμετρα δοκιμών με το πρωτότυπο, είμαι σίγουρος πως έχουμε πετύχει τους στόχους που θέσαμε για ένα συμμετοχικό αλλά και άνετο αυτοκίνητο. Υπήρχε η αίσθηση ότι οι περισσότερες επεμβάσεις ήταν αισθητικής φύσεως, αλλά ο τρόπος που το όχημα συμπεριφέρεται στο δρόμο, η αίσθηση του, η επιτάχυνση, τα φρένα και ο ήχος είναι πραγματικά οι τομείς στους οποίους επικεντρώθηκε μεγάλο μέρος των προσπαθειών μας.»

Ο κινητήρας V12 αποδίδει πλέον 580 PS (δηλαδή +60 PS σε σχέση με την εργοστασιακή Vanquish) ενώ μπορεί να συνδυάζεται με αυτόματο ή χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων! Επιπλέον, το μοτέρ απέκτησε νέο κάλυμμα από ανθρακονήματα.

Η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 10 mm, τα μετατρόχια είναι κατά 60 mm φαρδύτερα ενώ η ανάρτηση έχει εντελώς διαφορετικό στήσιμο και οι τροχοί φορούν ελαστικά Michelin Pilot Sport. Το αποτέλεσμα είναι η οδική συμπεριφορά να παραπέμπει σε ένα σύγχρονο Grand Tourer συνδυάζοντας κοφτερό κράτημα και άνεση στα μεγάλα ταξίδια.

Aston Martin Vanquish 25

Η τιμή της Vanquish Callum 25 υπολογίζεται κοντά στις £550,000 συμπεριλαμβανομένου και του οχήματος-δότη, ενώ και οι 25 μονάδες της θα έχουν ολοκληρωθεί και παραδοθεί στους ιδιοκτήτες πριν από το τέλος του 2020.

Να θυμίσουμε πως η πρώτη γενιά της Aston Martin Vanquish στην οποία βασίζεται η Vanquish 25 αποτέλεσε εξέλιξη του πρωτοτύπου Project Vantage (1998), έμεινε στην παραγωγή από το 2001 έως και το 2007. 

node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.

node/39944
Volkswagen ID.4 concept

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Επικεφαλής της παγκόσμιας ηλεκτρικής επίθεσης του γερμανικού ομίλου, το VW ID.4, το επερχόμενο ηλεκτρικό SUV, αναμένεται να αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του όγκου παραγωγής του κατασκευαστή.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Επικοινωνία

VW: Πρόβλεψη πώλησης 500.000 ID.4 μέχρι το 2025

Το ID.3 μόλις ντεμπουτάρισε στις εκθέσεις των αντιπροσωπειών, αλλά η Volkswagen βρίσκεται ήδη στο επόμενο βήμα. Σχεδιασμένο πάνω στην ίδια πλατφόρμα με το κόμπακτ EV της φίρμας, το Volkswagen ID.4 έρχεται να τοποθετηθεί σε μια πολύ πιο δημοφιλή κατηγορία, αυτή των κόμπακτ SUV. Ένα μοντέλο που το Wolfsburg τοποθετεί ως την ναυαρχίδα της παγκόσμιας επίθεσης όλου του ομίλου.

Πρέπει να ειπωθεί ότι το ID.4 θα είναι το πρώτο μοντέλο της φίρμας που θα κυκλοφορήσει ταυτόχρονα σε πολλές ηπείρους. Ενώ λοιπόν το Volkswagen ID.3 περιορίζεται μόνο στην ευρωπαϊκή αγορά, το ID.4 θα είναι επίσης διαθέσιμο στην Κίνα και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

«Η Volkswagen θέλει να γίνει ηγέτης στην παγκόσμια αγορά ηλεκτρικής κινητικότητας -αλλά αυτό είναι κάτι που δεν θα συμβεί από μόνο του. Η Volkswagen θα επενδύσει περίπου 11 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2024. Και ως ένα κόμπακτ SUV, το ID.4 έχει τις καλύτερες προϋποθέσεις για μεγάλη επιτυχία σε όλες τις σημαντικές αγορές», δήλωσε ο Ralf Brandstätter, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της φίρμας.

Volkswagen ID.4

Μέχρι το 2025, η Volkswagen έχει θέσει στόχο την παραγωγή 1,5 εκατ. ηλεκτρικών αυτοκινήτων κάθε χρόνο. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της VW, το ID.4 θα αντιπροσωπεύει το ένα τρίτο του παραπάνω όγκου παραγωγής ή 500.000 αυτοκίνητα ετησίως.

Με λανσάρισμα το 2021, το ηλεκτρικό SUV της Volkswagen θα υιοθετήσει τη φιλοσοφία άλλων EV που έχουν σχεδιαστεί με βάση την σπονδυλωτή πλατφόρμα MEB, προσφέροντας διαφορετικά ηλεκτρομοτέρ και διαμορφώσεις μπαταρίας. Η επίσημη παρουσίαση του ID.4 θα πραγματοποιηθεί στις 23 Σεπτεμβρίου.