node/36396

Aston Martin Vanquish 25 από τον Ian Callum

Το πρώτο σχεδιαστικό project του Βρετανού αφορά τον εκσυγχρονισμό της πρώτης Vanquish.

Η νεοσύστατη εταιρεία του Ian Callum (πρώην αρχισχεδιαστή της Jaguar) παρουσίασε το πρώτο της project που δεν είναι άλλο από μια εκσυγχρονισμένη έκδοση της Aston Martin Vanquish (2001-2007) με μια σειρά από αισθητικές και μηχανικές επεμβάσεις, σε περιορισμένη παραγωγή 25 μονάδων.

Να θυμίσουμε πως η πρώτη γενιά της Aston Martin Vanquish στην οποία βασίζεται η Vanquish 25 αποτέλεσε εξέλιξη του πρωτοτύπου Project Vantage (1998), έμεινε στην παραγωγή από το 2001 έως και το 2007 και πρωταγωνίστησε στην ταινία "Die Another Day" του James Bond. Όπως αναφέρει ο Ian Callum, οι επεμβάσεις που έκαναν στο μοντέλο ήταν παρόμοιες με αυτές που θα έκανε αν καλούνταν να σχεδιάσει κάποιο facelift καθώς υπήρχαν ορισμένα στοιχεία που πάντα ήθελε να "διορθώσει".

Asto Martin Vanquish 25

Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με την ελαφρώς πιο γωνιώδη γρίλια και τη μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα στο κάτω μέρος να έχουν πλαίσιο από ανθρακονήματα. Οι πλευρικές πλευρικές εισαγωγές αέρα για την ψύξη των φρένων αντικαθιστούν τα παλαιότερα στρογγυλά φώτα της Vanquish αφού τα φλας και οι προβολείς πλέον ενσωματώνονται στα νέα φωτιστικά σώματα LED.

Στο προφίλ έχουμε νέες ανθρακονημάτινες προεκτάσεις των μαρσπιέ, πιο αεροδυναμικούς και κομψούς καθρέφτες και ελαστικά της Michelin με λευκά γραφικά.

Στο πίσω μέρος τα νέα φωτιστικά σώματα LED σε συνδυασμό με το νέο προφυλακτήρα, τον ανθρακονημάτινο διαχύτη και τις διπλές (και κόκκινες) απολήξεις της εξάτμισης κάνουν την Vanquish να μοιάζει πολύ πιο σύγχρονη και αρκετά πιο κομψή από το παρελθόν.

Aston Martin

Οι μηχανικοί της εταιρείας με υπεύθυνο τον Adam Donfrancesco (πρώην Jaguar SVO και Aston Martin) εξελίσσουν τη νέα ανάρτηση η οποία έχει στόχο να συνδυάζει δυναμική οδηγική συμπεριφορά και καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος, με άνεση σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων.Τα μετατρόχια έχουν αυξηθεί, η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί, έχουν προστεθεί σφιχτότερα ελατήρια και ισχυρότερες αντιστρεπτικές, ενώ το αυτοκίνητο θα φορά τροχούς 20" που θα κρύβουν πίσω τους carbon-κεραμικά φρένα.

Ο κινητήρας V12 θα δεχθεί τις απαραίτητες επεμβάσεις ώστε να αποδίδει 60 PS επιπλέον, κάτι που σημαίνει πως ανάλογα με την κατάσταση του αρχικού οχήματος θα αποδίδει μεταξύ 500-600 PS. Το μοτέρ θα συνεργάζεται με το γνωστό αυτόματο κιβώτιο της Vanquish όμως θα προσφερθεί και νέος μετατροπέας ροπής που θα εξαλείψει τις αδυναμίες του.

Aston Martin

Στην καμπίνα κυριαρχούν οι νέες δερμάτινες επενδύσεις σε μπλε και πορτοκαλί χρώμα σε συνδυασμό με μεταλλικές και ανθρακονημάτινες λεπτομέρειες. Τα σπορ καθίσματα που κάθονται χαμηλότερα από τα εργοστασιακά ενώ οι πίσω θέσεις έχουν αφαιρεθεί δημιουργώντας περισσότερο χώρο για τους μπροστά επιβάτες.

Η μεγαλύτερη αλλαγή στο εσωτερικό έχει να κάνει με την ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα που απέκτησε εντονότερη κλίση, φόντο από ανθρακονήματα, μεταλλικό πλαίσιο, σύγχρονο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας της Garmin, μια φαντεζί θήκη στο κάτω μέρος και ρολόι της Bremont στην κορυφή.

Το μοτίβο "abstract tartan" που θα είναι το νέο σήμα κατατεθέν των αυτοκινήτων του Callum κάνει την εμφάνισή του σε αρκετά σημεία στο εσωτερικό αλλά και στο εξωτερικό του μοντέλου.

Aston Martin

Η τιμή της Vanquish 25 ξεκινά από τις £550.000 (€604.867), ένα κόστος που περιλαμβάνει και την αρχική Vanquish. Ο Ian Callum πιστεύει πως οι άνθρωποι που θα αγοράσουν την Vanquish 25 θα είναι υφιστάμενοι ιδιοκτήτες της Vanquish που θα θελήσουν να αναβαθμίσουν και να εκσυγχρονίσουν το μοντέλο τους, όμως δεν περιορίζεται μόνο σε αυτούς καθώς με τη βοήθεια της εταιρείας R-Reforged προσφέρει και υπηρεσία εντοπισμού μιας μεταχειρισμένης Vanquish σε καλή κατάσταση.

Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους πριν από το τέλος του 2019, ενώ ολόκληρη η παραγωγή 25 μονάδων θα ολοκληρωθεί πριν το τέλος του 2020.

 

node/39931

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Αισθητικό φρεσκάρισμα για το Eclipse Cross που πρωταγωνιστεί στη γκάμα SUV της Mitsubishi.

Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Έρχεται το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross

Η Mitsubishi δημοσίευσε το πρώτο teaser για το ανανεωμένο Eclipse Cross που φρεσκάρεται αισθητικά για να συνεχίσει την εμπορική του πορεία.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 AWD

Το Eclipse Cross πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 ως ένα SUV με σχεδιαστικές λεπτομέρειες (και όνομα) που παραπέμπουν σε κουπέ. Για την ανανεωμένη του εκδοχή, οι σχεδιαστές πήραν έμπνευση από το Mitsubishi e-Evolution Concept (2017). Η σιλουέτα παραμένει ίδια, όμως η ανασχεδιασμένη μάσκα αποκτά πιο λεπτά φώτα LED και ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα που διατηρεί τα χρωμιωμένα διακοσμητικά.

Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο πίσω μέρος το οποίο είχε δεχτεί και την πιο έντονη κριτική στο υφιστάμενο μοντέλο. Όπως βλέπουμε από την αντανάκλαση στο teaser, στην ουρά δεν υπάρχει πλέον διπλό παρμπρίζ, ενώ τα φώτα δεν ενώνονται μεταξύ τους, έχουν πιο συμβατικό σχήμα και διαφορετική υπογραφή LED.

Mitsubishi Eclipse Cross

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, το ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross θα κυκλοφορήσει στην αγορά των ΗΠΑ μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2021. Όσο για την αγορά της Ευρώπης, δε γνωρίζουμε πότε και αν θα έρθει, καθώς υπάρχουν φήμες για κατάργηση των SUV από τη γκάμα της στη Γηραιά Ήπειρο. Εκτός από το Eclipse Cross, η Mitsubishi ετοιμάζει και τη νέα γενιά του Outlander που θα παρουσιαστεί το δεύτερο τρίμηνο του 2021.

[Πηγή: Mitsubishi]

node/39930

Επίσημο: Ανανεωμένη Ferrari Portofino M [video]

H Portofino γίνεται ακόμα πιο ποθητή χάρη στην αυξημένη ισχύ και τις διακριτικές αισθητικές επεμβάσεις.

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ανανεωμένη Ferrari Portofino M [video]

Η Ferrari παρουσίασε σήμερα διαδικτυακά την Portofino M (Modificata) - την ανανεωμένη έκδοση του βασικού της GT Spider με μεταλλική αναδιπλόυμενη οροφή που αποκτά ελαφρώς φρεσκαρισμένη εμφάνιση, περισσότερη ισχύ από τον υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα και νέο αυτόματο κιβώτιο από τη συγγενική Ferrari Roma. Αυτό είναι το πρώτο νέο μοντέλο της Ferrari που παρουσιάζεται μετά από την κρίση του Covid-19 και αποτελεί σημείο επανεκκίνησης για τη φίρμα από το Maranello.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Ferrari Roma

Αισθητικά, η Portofino M αποτελεί ένα διακριτικό facelift του προκατόχου της με ανασχεδιασμένο εμπρός και πίσω τμήμα. Στη μάσκα, ο νέος προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερες πλευρικές εισαγωγές αέρα και μια νέα λειτουργική εσοχή μπροστά από τους τροχούς η οποία αποτελεί οπτική συνέχεια της πλευρικής εσοχής. Ελαφρώς διαφορετική είναι και η γρίλια που φιλοξενεί το έμβλημα της Ferrari με αλουμινένια στοιχεία.

Στο προφίλ η μυώδης σιλουέτα ενισχύεται από τους νέους τροχούς με πέντε ακτίνες και διχρωμία. Πίσω, ο νέος προφυλακτήρας είναι ελαφρώς πιο κοντός ενώ έχει περισσότερες καμπύλες, ανασχεδιασμένο διαχύτη (προαιρετικά από ανθρακονήματα) και τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Ferrari Portofino M

Και αφού καλύψαμε τις αισθητικές επεμβάσεις ας δούμε τι κρύβεται κάτω από το καπό της Portofino M. Όπως περιμέναμε, ο αναβαθμισμένος υπερτροφοδοτούμενος V8 κινητήρας χωρητικότητας 3.855 cc πλέον αποδίδει 620 PS στις 7.500 rpm (δηλαδή 20 PS περισσότερους από την απερχόμενη Portofino και ίδια ισχύ με την πιο πρόσφατη Roma) και 760 Nm.

Όσον αφορά τις επεμβάσεις στον κινητήρα, ένα νέος αισθητήρας επέτρεψε την αύξηση της μέγιστης ταχύτητας περιστροφής της τουρμπίνας κατά 5.000 rpm, ενώ η προσθήκη φίλτρου GPF στην εξάτμιση έχει ως αποτέλεσμα να είναι σύμφωνος με τις αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων Euro-6D. Παρόλα αυτά, η Ferrari κάνει λόγο για εξαιρετική ηχητική εμπειρία χάρη στη νέα εξάτμιση με αφαίρεση των σιλανσιέ και νέες βαλβίδες οβάλ σχήματος.

Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω του νέου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων που αντικαθιστά το προηγούμενο σασμάν 7 σχέσεων βελτιώνοντας την οικονομία καυσίμου. Όπως αναφέρει η Ferrari, το κιβώτιο έχει μακρύτερη κλιμάκωση σε σύγκριση με αυτό της SF90 Stradale αλλά και μια μηχανική όπισθεν (στην SF90 η οπισθεν γίνεται με ηλεκτρική ενέργεια).

Σύμφωνα με τη Ferrari, οι βελτιώσεις έχουν θετικό αντίκτυπο και στις επιδόσεις, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 3,45" (αντί για 3,5") και τα 0-200 km/h να έρχονται σε 9,8" (αντί για 10,8").

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari Portofino

Ferrari Portofino M

Στο εσωτερικό η εικόνα είναι γνώριμη με τις δύο οθόνες να πλαισιώνουν το αναλογικό στροφόμετρο στον πίνακα οργάνων, το τριάκτινο τιμόνι να ενσωματώνει πλήκτρα για τις περισσότερες λειτουργίε του οχήματος, την κεντρική οθόνη αφής 10,25" να φιλοξενεί το infotainment και μια δεύτερη - προαιρετική - οθόνη αφής 7" να βρίσκεται μπροστά από το συνοδηγό. 

Όπως και πριν, μια αλουμινένια λωρίδα χωρίζει το ταμπλό σε δύο μέρη, το πάνω φιλοξενεί τον πίνακα οργάνων και τους στρογγυλούς αεραγωγούς ενώ το κάτω φιλοξενεί όλα τα χειριστήρια. Τα καθίσματα (προαιρετικά κλιματιζόμενα με θέρμανση για το λαιμό) έχουν δομή από μαγνήσιο και οι μικρές τους διαστάσεις έχουν απελευθερώσει λίγο περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες που μάλλον θα είναι παιδιά καθώς το μοντέλο δεν χαρακτηρίζεται κανονικό τετραθέσιο.

Ο οδηγός έχει πρόσβαση στις διάφορες λειτουργίες οδήγησης μέσω του γνωστού Manettino που προσφέρει πλέον πέντε επιλογές (Wet, Comfort, Sport, Race και ESC-Off). Από πλευράς συστημάτων έχουμε το Side Slip Control (SSC) έκτης γενιάς που ενσωματώνει τα υποστήματα E-Diff, F1-TCS, SCM-E Frs και Ferrari Dynamic Enhancer (FDE). Το τελευταίο είναι ενεργό μόνο στην λειτουργία οδήγησης Race και ελεγχει την υδραυλική πίεση των φρένων κάνοντας τη συμπεριφορά του στο όριο πιο προβλέψιμη. Διαφορετικό είναι και το πεντάλ των φρένων με προοδευτική αίσθηση και μικρότερη διαδρομή κατά 10% για ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια.

Τέλος, τα συστήματα υποβοήθησης και ασφαλείας που ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό της Portofino M είναι τα εξής: Adaptive Cruise Control με λειτουργία Stop&Go, Predictive Emergency Brake System, Blind Spot Monitoring, Lane Departure Warning, Automatic High Beam, Traffic Sign Recognition και Rear Cross Traffic Alert.

[Πηγή: Ferrari]