node/40141

Επίσημο: Ανανεωμένο Mitsubishi Eclipse Cross, με έκδοση PHEV

Το Eclipse Cross φρεσκάρεται αισθητικά και αποκτά το plug-in hybrid σύστημα της Mitsubishi, το οποίο περιμένουμε και σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές.

Μετά από το teaser και τη διαρροή φωτογραφιών, η Mitsubishi παρουσίασε και επίσημα το ανανεωμένο Eclipse Cross, το οποίο φρεσκάρεται αισθητικά μέσα-έξω και αποκτά εξηλεκτρισμένη έκδοση plug-in hybrid, ενώ αντίθετα με ό,τι περιμέναμε, θα έρθει και στην Ευρώπη!

Να θυμίσουμε πως το Eclipse Cross πρωτοπαρουσιάστηκε το 2017 ως ένα SUV με σχεδιαστικές λεπτομέρειες (και όνομα) που παραπέμπουν σε κουπέ. Για την ανανεωμένη του εκδοχή, οι σχεδιαστές πήραν έμπνευση από το Mitsubishi e-Evolution Concept (2017).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Test drive: Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 AWD

Στο εμπρός μέρος βρίσκουμε τη μάσκα Dynamic Shield πλαισιωμένη από χρώμιο, με σκουρόχρωμη γρίλια και διαφορετική διαμόρφωση του προφυλακτήρα στο κάτω μέρος. Ανασχεδιασμένα είναι και τα διπλά φώτα LED καθώς τα πάνω είναι λεπτότερα και τα κάτω είναι μεγαλύτερα με νέα γραφικά.

Mitsubishi

Οι μεγαλύτερες αλλαγές εντοπίζονται στο πίσω μέρος το οποίο είχε δεχτεί και την πιο έντονη κριτική στο υφιστάμενο μοντέλο. Εκεί, τα νέα φώτα LED έχουν σχήμα που αγκαλιάζει το παρμρπίζ και ακολουθεί τη γραμμή παραθύρων στο προφίλ, όμως δεν ενώνονται πλέον μεταξύ τους ενώ δεν υπάρχει πλέον το διπλό πίσω παρμπρίζ. Όπως αναφέρει η Mitsubishi, οι αλλαγές στην ουρά δίνουν ένα πιο σοφιστικέ look SUV βελτιώνοντας παράλληλα την ορατότητα.

Οι προεκτάσεις στο κάτω μέρος των προφυλακτήρων και τα μαρσπιέ είναι βαμμένα στο χρώμα του αμαξώματος σε ορισμένες εκδόσεις ενώ στην κορυφή της πίσω πόρτας βρίσκουμε μια μεγαλύτερη αεροτομή.

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η νέα οθόνη αφής 8" στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας που ενσωματώνει το infotainment και βρίσκεται πιο κοντά σε οδηγό και συνοδηγό, ενώ διαθέτει φυσικά χειριστήρια για την ένταση και το συντονισμό. Η επιφάνεια αφής που υπήρχε στην κεντρική κονσόλα έχει αφαιρεθέι, δίνοντας τη θέση της σε θήκες για μικροαντικείμενα. Έχουμε επίσης νέες επενδύσεις σε μαύρη απόχρωση με ασημί λεπτομέρειες, και γκρι δερμάτινα καθίσματα.

Mitsubishi

Κάτω από το καπό παραμένει ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 1.5 MIVEC με απόδοση 163 PS. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου CVT με σπορ λειτουργία και 8 εικονικές σχέσεις, σε συνεργασία με το σύστημα τετρακίνησης S-AWC. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα MacPherson εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ έχει νέα ρύθμιση με μεγαλύτερα αμορτισέρ στο πίσω μέρος.

Η εταιρεία παρουσίασε επίσης και την εξηλεκτρισμένη έκδοση Eclipse Cross PHEV που δανείζεται το σύστημα plug-in hybrid του Outlander PHEV με ορισμένες επεμβάσεις για να ταιριάξει στο νέο του ρόλο. Το σύστημα συνδυάζει βενζινοκινητήρα 2.4 MIVEC με δύο ηλεκτροκινητήρες (ένα σε κάθε άξονα), κιβώτιο μιας σχέσης και μπαταρία μεγάλης χωρητικότητας. Ο οδηγός μπορέι να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις λειτουργίες - EV, Series Hybrid ή Parallel Hybrid. Επιπλέον, η μπαταρία μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πηγή ενέργειας για μια οικία σε περίπτωση ανάγκης, έχοντας τη δυνατότητα παροχής ρεύματος σε ένα τυπικό νοικοκυριό για έως και 10 ημέρες.

Mitsubishi

Εκτός από την τοπική αγορά της Ιαπωνίας, το Mitsubishi Eclipse Cross θα κυκλοφορήσει στις αγορές της Αυστραλίας και της Νέας Ζηλανδίας από το Νοέμβριο και στις ΗΠΑ το πρώτο τρίμηνο του 2021. Στα δικά μας, παρότι η Mitsubishi έχει ανακοινώσει ότι δεν θα λανσάρει νέα μοντέλα στην Ευρώπη, είναι επίσημο πλέον ότι το ανανεωμένο Eclipse Cross θα διατεθεί σε «επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές», αφού δεν είναι καινούργιο μοντέλο αλλά ανανέωση ενός υπάρχοντος. Μένει να δούμε αν σε αυτές θα περιλαμβάνεται και η ελληνική.

[Πηγή: Mitsubishi]

node/40258

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Το δεύτερο SUV της Genesis έρχεται να γίνει ο πρώτος εκπρόσωπός της στην κατηγορία των premium D-SUV.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Νέο Genesis GV70

Μετά από το ανανεωμένο G70, τα ολοκαίνουρια G80 και GV80 και τη ναυαρχίδα G90, η Genesis εμπλουτίζει τη γκάμα της με ένα δεύτερο SUV - το GV70. Το νέο μοντέλο τοποθετείται στην κατηγορία premium D-SUV, δηλαδή απέναντι από τα Audi Q5, BMW X3, Mercedes-Benz GLC, Alfa Romeo Stelvio και Volvo XC60.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Genesis G90 Limousine, η επιτομή της κορεατικής πολυτέλειας

Σχεδιαστικά, το GV70 υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα "Athletic Elegance" της Genesis που έχει φέρει ένα ενιαίο look σε ολόκληρη τη γκάμα. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί η γρίλια Crest Grile που συνοδεύεται από τετραπλά φώτα LED, σπορ αεραγωγούς στον προφυλακτήρα και χρωμιωμένη ποδιά.

Genesis GV70

Στο προφίλ η εικόνα είναι δυναμική, με Parabolic Line που ξεκινά από τη μάσκα και κατεβαίνει προς την ουρά, νέα γραμμή παραθύρων, C-Pillar βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και έντονη κλίση της οροφής. Πίσω, ξεχωρίζουμε τα μακρόστενα διπλά φώτα LED πάνω στην πόρτα που έχει έντονη καμπυλότητα, αλλά και τη μεγάλη εσοχή στον προφυλακτήρα που φιλοξενεί την πινακίδα και δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε μια μακρόστενη οθόνη στην κορυφή του ταμπλό, ενιαίους αεραγωγούς με την γραμμή τους να προεκτείνεται και στις πόρτες, κεντρική κονσόλα οβάλ σχήματος με τα χειριστήρια του κλιματισμού και ένα κεντρικό τούνελ με τον περιστροφικό επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων και το χειριστήριο για το infotainment.

Genesis GV70

Η έκδοση Sport (το εικονιζόμενο μοντέλο με κόκκινη εξωτερική απόχρωση) ξεχωρίζει από τις ζάντες 21" με μοτίβο G-Matrix, σκουρόχρωμες λεπτομέρειες, μεγαλύτερες εξατμίσεις με πιο έντονο ήχο, διαφορετικές επενδύσεις στο εσωτερικό, σπορ τιμόνι και διακοσμητικά από ανθρακονήματα.

H Genesis δεν αποκάλυψε πληροφορίες για τη γκάμα κινητήρων του GV70 - που προφανώς θα είναι κοινή με του G70 - όμως ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμο σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις. Από σήμερα και για τους δύο επόμενους μήνες, η εταιρεία ξεκινά δοκιμαστικά test drive του GV70 στην Κορέα, έτσι ώστε να γίνουν οι τελικές βελτιστοποιήσεις πριν από την εμπορική πρεμιέρα του μοντέλου.

[Πηγή: Genesis]

node/40259
Range Rover Evoque P300e

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Η Jaguar Land Rover προέβλεψε εκατό εκατομμύρια στερλίνες εν αναμονή των προστίμων που προβλέπεται να επιβληθούν στον βρετανικό όμιλο, καθώς βρίσκεται πίσω από τους στόχους του στο CO₂.

Πέμπτη, 29 Οκτωβρίου 2020 | Επικοινωνία

Η Jaguar Land Rover προετοιμάζεται για τα πρόστιμα CO₂

Μεταξύ dieselgate και Brexit, πρέπει να παραδεχτούμε, ο καιρός δεν είναι καλός για την Jaguar Land Rover. Ο βρετανικός όμιλος πρέπει να λανσάρει γρήγορα μαζικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα προκειμένου να μειώσει τον μέσο CO2 της γκάμας της που σήμερα είναι ένας από τους υψηλότερους στην Ευρώπη

Ο βρετανικός όμιλος γνωρίζει επίσης ότι θα πρέπει βραχυπρόθεσμα να πληρώσει πρόστιμα στην Ευρώπη για την παρουσία του στην Γηραιά Ήπειρο και τις υπερβολικά υψηλές εκπομπές του σε CO2.

Έτσι, η JLR έχει προβλέψει £100 εκατ. γι’ αυτή την επιβάρυνση, καθώς το πλαίσιο κάθε άλλο παρά ευνοϊκό είναι με την προσωρινή αναστολή στις παραδόσεις των Range Rover Evoque P300e και Land Rover Discovery Sport P300e. Δύο μοντέλων με ισχυρές δυνατότητες πωλήσεων, τα οποία θα επέτρεπαν στην JLR να μειώσει γρήγορα τον μέσο όρο της σε CO2.

Χωρίς τα δύο κρίσιμα αυτά μοντέλα, τα οποία θα πρέπει να περάσουν από μια μικρή αναβάθμιση, η Jaguar και η Land Rover θα πρέπει να κάνουν υπομονή. Η I-Pace από μόνη της δεν μπορεί να κάνει θαύματα, παρά το μεγάλο μπόνους που χορηγείται σε αυτοκίνητα με λιγότερο από 50 g/km CO2 και το οποίο θα διατηρηθεί μέχρι το 2022.