Επίσημο: Ανανεωμένο Audi SQ7 TDI

Η σπορ έκδοση του Q7 επωφελείται από μεγάλες αισθητικές αλλαγές. Αλλά κάτω από το καπό, βρίσκουμε μία από τα ίδια: Τον κλασικό V8 4.0 TDI με τα 435 άλογα.

Κατά την παρουσίαση του ανανεωμένου Q7, η Audi αναφέρθηκε στο SQ7, αλλά χωρίς να το δείξει. Κάτι που έκανε σήμερα. Και, όπως και οι κλασικές εκδόσεις, η σπορ αυτή βερσιόν έχει ένα εντελώς νέο πρόσωπο, με τη οκτάγωνη μάσκα και τα χαρακτηριστικά φανάρια. 

Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι οι αισθητικές διαφορές με την έκδοση S line είναι αδιόρατες. Η πιο εμφανής διαφορά είναι οι τετράμπουκες στρογγυλές εξατμίσεις. Υπάρχουν επίσης πλευρικοί καθρέφτες με το καβούκι στο χρώμα του αλουμινίου και ζάντες 20 ιντσών. Από πίσω τους κρύβονται οι μαύρες δαγκάνες των φρένων που μπορούν προαιρετικά να είναι κόκκινες. Οι δίσκοι μετρούν 400 mm εμπρός, 370 mm πίσω, με την Audi να προσφέρει -επίσης έξτρα- αντί για σιδερένιους δίσκους, κάρμπον-κεραμικούς.

Audi SQ7

Όσον αφορά στο εσωτερικό, τα δερμάτινα καθίσματα με ενσωματωμένο προσκέφαλο που φαίνονται στις φωτογραφίες είναι ένα ακόμη έξτρα. Το ίδιο και οι ανθρακονημάτινες διακοσμήσεις, αντί των στάνταρ επενδύσεων στα καθίσματα από δέρμα/Alcantara και ένθετα αλουμινίου. Να θυμίσουμε ότι ταμπλό άλλαξε με την ευκαιρία του φρεσκαρίσματος. Έτσι, το Q7 έχει υιοθετήσει αυτό του Q8, με τις δύο οθόνες αφής του στην κεντρική κονσόλα.

Audi SQ7 TDI

Σε σύγκριση με το παλιό SQ7 υπάρχουν μεγάλες αισθητικές αλλαγές, αλλά από μηχανικής πλευρά το στάτους έμεινε απαράλλαχτο. Οπότε κάτω από το καπό βρίσκουμε τον V8 4.0 TDI bi-turbo με τους 435 PS. Αυτό το μπλοκ είναι εξοπλισμένο με έναν ηλεκτρικό συμπιεστή, ο οποίος φουσκώνει τη ροπή σε χαμηλό ρυθμό περιστροφής. Έτσι, η μέγιστη τιμή των 900 Nm είναι διαθέσιμη μόλις από τις 1.250 rpm. Η ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά πάντα στα 250 km/h, ενώ το σπριντ των 0-100 km/h διαρκεί 4,8”.

Audi SQ7 TDI

Το 4λιτρος κινητήρας στην περίπτωση του SQ7 TDI συνδυάζεται με αυτόματο 8άρι κιβώτιο τύπου tiptronic και σύστημα τετρακίνησης quattro. Φορά επίσης στάνταρ αερανάρτηση και διαθέτει σύστημα τετραδιεύθυνσης, για περισσότερη ευελιξία στη χαμηλή ταχύτητα και σταθερότητα στα πολλά. Επιπλέον, ένα διαφορικό κατανέμει τη ροπή μεταξύ των πίσω τροχών, προκειμένου να εξαλείφεται η υποστροφή.

Το ανανεωμένο Audi SQ7 TDI θα λαναριστεί εμπορικά τον Σεπτέμβριο με τιμή που θα ξεκινά στη Γερμανία από τις 94.900. Στην Ελλάδα υπολογίζουμε ότι θα στοιχίζει ανάμεσα στις 150 με 160 χιλιάδες ευρώ.