BMW 6 Series Gran Turismo ΜΥ2020
node/39084

Επίσημο: Ανανεωμένη BMW 6 Series Gran Turismo

Η BMW 6 Series GT μπορεί να μην κάνει «κλικ» στους εύπορους πελάτες της BMW που διαλέγουν SUV. Αλλά προσφέρει μια λιγότερο «σκληροτράχηλη» επιλογή στους οικογενειάρχες, με το νέο MY να εξελίσσεται ελαφρά σε στιλ και μοτέρ.

Είχε έρθει πια η ώρα για φρεσκάρισμα σε ένα από τα «niche» μοντέλα της BMW. Η 6 Series Gran Turismo αλλάζει ύστερα από τρία χρόνια μιας μάλλον διακριτικής καριέρας, καθώς η πελατεία στις premium εταιρείες προσανατολίζεται κατά προτεραιότητα στα SUV. 

Εδώ αξίζει να ειπωθεί ότι η 6άρα GT προορίζεται μάλλον για αγορές όπως η Κίνα ή οι Ηνωμένες Πολιτείες, όπου οι μακριές μπερλίνες πάνε καλύτερα με το αχανές… τοπίο. Με μήκος λοιπόν περίπου 5,1 m, η 6άρα GT πλησιάζει σε μήκος την BMW 7 Series, αλλά με πιο πρωτότυπο στιλ.

Ο τρόπος σχεδιαστικής δημιουργίας «και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ» της προηγούμενης 6 GT, παραμένει και στην ανανεωμένη στην ημερήσια διάταξη. Το αυτοκίνητο εξακολουθεί να πατά σε δύο βάρκες, αυτή του ψηλωμένου αυτοκινήτου και αυτή της κλασικής μπερλίνας. Έτσι, τα στοιχεία που εξελίχτηκαν στην ανανεωμένη 6άρα GT παραμένουν οι συνήθεις ύποπτοι: Η φωτεινή υπογραφή που έγινε παρόμοια με της άρτι ανανεωμένης 5άρας και φιλοξενείται από στάνταρ προσαρμοζόμενα φώτα LED (ή έξτρα Laser) και το ανασχεδιασμένο κάτω μέρος του προφυλακτήρα. Πινελιές, πραγματικά ανάξιες λόγου για να αποκτήσουν σοβαρή έννοια ανασχεδιασμού.

BMW 6 Series Gran Turismo ΜΥ2020

Στην καμπίνα, βρίσκουμε δερμάτινη ταπετσαρία από το στάνταρ κιόλας επίπεδο εξοπλισμού, υλικά κατά τα ειωθότα πρώτης διαλογής και μια μεγάλη οθόνη 12,3 ιντσών. Όλα συνδυασμένα με πολύ ευρύχωρο εσωτερικό, καθώς -μην ξεχνάμε- το μεταξόνιο υπερβαίνει τα τρία μέτρα. Ανάλογη είναι και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ με 600 λίτρα στην κλασική διαμόρφωση, αλλά που μπορεί να φτάσει τα 1.800 με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα.

Η μικρή καινοτομία που υπάρχει κάτω από το καπό όλων των 6 Series Gran Turismo ακούει στην κοινότοπη πλέον λέξη «μικροϋβριδισμός». Κάτι που μεταφράζεται σε μια 48βολτη μπαταρία που επιτρέπει την αποθήκευση αρκετής ενέργειας για κάμποσο ελεύθερο τροχασμό (ειδικά κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος με χαμηλή ταχύτητα), αλλά και για να κερδίσεις μια προσωρινή ώθηση 11 ίππων.

BMW 6 Series Gran Turismo ΜΥ2020

Όσον αφορά τους κινητήρες, η γκάμα αποτελείται από δύο μοτέρ βενζίνης: Δίλιτρος 4κύλινδρος με 258 άλογα και 3λιτρος 6κύλινδρος με 333 άλογα. Πιο πλούσια η γκάμα σε ντίζελ, διαθέτει έναν δίλιτρο 4κύλινδρο κινητήρα με 190 ίππους και τον 6κύλινδρο 3.0 σε δύο εκδόσεις ισχύος: 286 και 340 ίπποι. Οι τετρακίνητες εκδοχές xDrive της ανανεωμένης 6 Series Gran Turismo διατηρούνται όπως και πριν για τις 6κύλινδρες εκδόσεις, ενώ το αυτόματο κιβώτιο είναι στάνταρ σε ολόκληρη την γκάμα.

node/39396

Škoda Octavia RS: Πρεμιέρα για τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου [video]

Εκτός από plug-in hybrid, η τέταρτη γενιά Škoda Octavia RS είναι διαθέσιμη και σε εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Škoda Octavia RS: Πρεμιέρα για τις εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου [video]

Λίγους μήνες μετά από την πρεμιέρα του υβριδικού Octavia RS iV, η Škoda παρουσίασε τις αντίστοιχες εκδόσεις επιδόσεων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που φέρουν το έμβλημα RS, επιβεβαιώνοντας τις φήμες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.

Η βενζινοκίνητη έκδοση του Octavia RS φορά τον υπερτροφοδοτούμενο 2.0 TSI με απόδοση 245 PS και 370 Nm (όπως στο VW Golf GTI), ο οποίος συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, είτε με αυτόματο DSG 7 σχέσεων. Η επιτάχυνση 0-100 km/h απαιτεί 6,7" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 250 km/h.

Για όποιον προτιμά πετρέλαιο, υπάρχει η έκδοση με τον 2.0 TDI απόδοσης 200 PS και 400 Nm (όπως στο VW Golf GTD) που συνεργάζεται αποκλειστικά με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων ενώ είναι η μόνη που διατίθεται προαιρετικά και με σύστημα τετρακίνησης. Σε αυτή την περίπτωση, η επιτάχυνση 0-100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,8" και η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 243 km/h.

Skoda Octavia RS

Όσο για το Octavia RS iV που γνωρίζαμε ήδη από τον Μάρτιο, αυτό έχει υβριδικό σύστημα κίνησης (ίδιο με του VW Golf GTE) που συνδυάζει βενζινοκινητήρα 1.4 TSI με ηλεκτροκινητήρα και αυτόματο κιβώτιο DSG 6 σχέσεων. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 245 PS και τα 400 Nm ροπής επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 7,3" και τελική ταχύτητα 225 km/h. Η μπαταρία 13 kWh χαρίζει στο μοντέλο ηλεκτρική αυτονομία 60 km ανάμεσα σε κάθε φόρτιση, ενώ οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 30 g/km (μετρήσεις WLTP).

Και οι τρεις εκδόσεις συνδυάζονται με σπορ ανάρτηση (χαμηλωμένη κατά 15 mm στα TSI και TDI), και προαιρετικά με ενεργή ανάρτηση και το σύστημα Dynamic Chassis Control που αλλάζει τις ρυθμίσεις σε μια σειρά από παραμέτρους (ανάρτηση, κιβώτιο, τιμόνι κτλ). Επιπλέον, η έκδοση TSI έχει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης VAQ στον εμπρός άξονα για καλύτερη πρόσφυση. Όσο για τα φρένα, έχουμε δίσκους 340 mm εμπρός και 310 mm πίσω στο βενζινοκίνητο και το υβριδικό, και ελαφρώς μικρότερους στο πετρελαιοκίνητο.

Skoda Octavia RS Combi

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέο Škoda Octavia [video]

Αισθητικά, ανεξαρτήτως κινητήρα, το Octavia RS διαθέτει νέο αεροδυναμικό πακέτο. Στη μάσκα βρίσκουμε φώτα full LED Matrix, ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα και φώτα ομίχλης, σπλίτερ και έμβλημα vRS στη γρίλια. Στο πίσω μέρος βρίσκουμε μια διακριτική αεροτομή, επιπλέον εσοχές στον προφυλακτήρα και ένα διαχύτη με μια κόκκινη διακοσμητική λωρίδα που φιλοξενεί δύο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης.

Όλες οι λεπτομέρειες (γρίλια, εισαγωγές αέρα, καθρέφτες, πλαίσιο παραθύρων, επιγραφή Skoda, αεροτομή, διαχύτης κτλ) είναι βαμμένες σε μαύρη απόχρωση χαρίζοντας ένα "σκοτεινό" look στο Octavia. Επιπλέον, στο προφίλ ξεχωρίζουν οι ζάντες 18" (προαιρετικά 19") που κρύβουν πίσω τους κόκκινες δαγκάνες φρένων.

Skoda Octavia RS

Στο εσωτερικό βρίσκουμε σπορ καθίσματα με μαύρες υφασμάτινες επενδύσεις (προαιρετικά καθίσματα Ergo με δέρμα και Alcantara), ταμπλό με επένδυση από Alcantara, σπορ δερμάτινο τιμόνι με το έμβλημα vRS, paddles αλλαγής σχέσεων και αλουμινένια πεντάλ. Κατά τα άλλα βρίσκουμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων Virtual Cockpit 10,25" και τη μεγάλη οθόνη αφής 10" στην κεντρική κονσόλα.

H Škoda δεν ανακοίνωσε τις τιμές για την γκάμα Octavia RS, οι οποίες αναμένεται να κυκλοφορήσουν μέσα στο έτος.

[Πηγή: Skoda]

node/39393

Dodge Durango SRT Hellcat: Το ισχυρότερο SUV στον κόσμο [video]

Το επταθέσιο SUV της Dodge απέκτησε έκδοση Hellcat με 720 PS!

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Dodge Durango SRT Hellcat: Το ισχυρότερο SUV στον κόσμο [video]

Η Dodge παρουσίασε στις ΗΠΑ την ανανεωμένη γκάμα του Durango μαζί με την έκδοση SRT Hellcat που κερδίζει επάξια τον τίτλο του ισχυρότερου SUV παραγωγής στον κόσμο!

Κάτω από το καπό του Dodge Durango SRT Hellcat βρίσκεται ο supercharged V8 HEMI Hellcat κινητήρας με χωρητικότητα 6,2 λίτρων, που αποδίδει 720 PS και 875 Nm (όπως και στα Charger Hellcat και Challenger Hellcat). Το μοτέρ συνεργάζεται με το αυτόματο κιβώτιο TorqueFlite 8HP95 8 σχέσεων το οποίο στέλνει τη δύναμη και στους τέσσερις τροχούς.

Για να διαχειριστεί καλύτερα όλη αυτή τη δύναμη, το μοντέλο απέκτησε ειδικό στήσιμο της ενεργής ανάρτησης με σφιχτότερα αμορτισέρ, νέα ρύθμιση στην ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού, ισχυρότερα φρένα της Brembo (δίσκοι 400 mm με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και δίσκοι 350 mm με ετραπίστονες πίσω), Launch Control και λειτουργίες οδήγησης Street, Sport, Track και Custom.

Σύμφωνα με την Dodge, το επταθέσιο SUV επιταχύνει από τα 0-97 km/h σε 3,5" και έχει τελική ταχύτητα 290 km/h. Παράλληλα, ολοκληρώνει το 1/4 του μιλίου σε 11,5" (!) ενώ έχει δυνατότητα ρυμούλκησης 3.946 kg.

Dodge Durango SRT Hellcat

Εξωτερικά, η ανανεωμένη γκάμα Durango απέκτησε ανασχεδισμένη μάσκα με νέα γρίλια και πιο μοντέρνα γραφικά LED στα φώτα και νέα σχέδια τροχών. Όσο για το SRT Hellcat, ξεχωρίζει από το σπλίτερ, τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα εμπρός (χωρίς φώτα ομίχλης), τις ρίγες που διατρέχουν όλο το αμάξωμα, τις εισαγωγές αέρα στο καπό, τη μεγαλύτερη αεροτομή, τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης και τις ζάντες 20" που φορούν ελαστικά Pirelli Scorpion Zero 295/45ZR20.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε οθόνη αφής 10,1" με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Uconnect 5, νέο πίνακα οργάνων και νέες επενδύσεις στα σπορ καθίσματα, το ταμπλό και τις πόρτες.

Το  Dodge Durango SRT Hellcat θα είναι διαθέσιμο στις ΗΠΑ μόνο για το model year 2021, με τα βιβλία των παραγγελιών να ανοίγουν το φθινόπωρο και τις πρώτες παραδόσεις να είναι προγραμματισμένες για τις αρχές του έτους.
 

[Πηγή: FCA Group]