Επίσημο: Νέο Seat Ibiza

Το σουπερμίνι δέχθηκε ένα facelift με τις κυριότερες αλλαγές να κρύβονται κάτω από το καπό.

Με περισσότερα από πέντε εκατομμύρια πωλήσεις παγκοσμίως στα 30 χρόνια που βρίσκεται στην αγορά, το Ibiza είναι το πιο επιτυχημένο μοντέλο της μάρκας. Με τον ανταγωνισμό να εντείνεται, η Seat προχώρησε σε μια σειρά αλλαγών που θα το κρατήσουν στο προσκήνιο.

Όλοι οι τύποι αμαξώματος, δηλαδή το πεντάθυρο χάτσμπακ, το τρίθυρο SC Sport Coupé και το στέισον ST Sport Tourer έχουν ανασχεδιασμένα εμπρός φωτιστικά σώματα με φώτα ημέρας LED, νέες ζάντες 16 και 17 ιντσών και δυο καινούργια χρώματα σε γκρι (Moonstone Grey) και κόκκινο (Chilli Red).

Στα μηχανικά μέρη, το Ibiza φοράει μία νέα γκάμα κινητήρων βενζίνης και ντίζελ. Η βασική έκδοση κινείται από έναν τρικύλινδρο 1,0 lt σε τρεις βερσιόν: μία ατμοσφαιρική με 75 PS και δύο τούρμπο με 95 και 110 PS αντίστοιχα.

O τετρακύλινδρος 1.4 TSI με το σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT (Active Cylinder Management) αποδίδει πλέον 150 PS και 25,2 kgm ροπής και, χάρη στο ACT, καταναλώνει 4,1 lt/100 km και εκπέμπει 94 g CO2/km.

Ακόμα πιο οικονομικοί είναι οι νέοι ντίζελ. O 1.4 TDI των 75 PS καίει μόλις 3,4 lt/100 km και οι εκπέμπει 88 g CO2/km, και ο 1.6 TDI προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, με 90 και 105 PS.

Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές εκπομπής ρύπων EU6 και εξοπλίζονται με χειροκίνητο κιβώτιο, με τους 1.4 TSI των 110 PS και των 1.6 TDI των 90 PS να προσφέρονται, προαιρετικά, με το ημιαυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG, ενώ το σύστημα start/stop είναι διαθέσιμο για όλες τις εκδόσεις.

Η καμπίνα έχει πλέον ποιοτικότερα υλικά και νέο σύστημα πολυμέσων. Στον εξοπλισμό ασφάλειας έχουν προστεθεί το σύστημα Tiredness Recognition, που «αντιλαμβάνεται» την μειωμένη συγκέντρωση του οδηγού με βάση το χειρισμό του τιμονιού και τον προειδοποιεί ώστε να εντείνει την προσοχή του, και το Multi-Collision Brake που, μετά από κάποια σοβαρή πρόσκρουση, χρησιμοποιεί το ESP για να μειώσει αυτόματα την ταχύτητα του αυτοκινήτου και ενεργοποιεί τα αλάρμ.

[Πηγή: Seat]

TAGS