node/24807

Επίσημο: Νέο Dodge Challenger SRT Demon, ο πρωταθλητής των επιταχύνσεων [ανάλυση + videos]

Πάρτε μια ιδέα: 0-96 km/h σε 2,3”, 0-402 m σε 9,65” με έξοδο στα 225 km/h, και σούζες στα ξεκινήματα!

Πόσο τρελός είναι ο «Δαίμονας»; Να, η Dodge λέει ότι έκανε νέο παγκόσμιο ρεκόρ Guinness, για αυτοκίνητο παραγωγής, στη… σούζα! Κάλυψε 2,92 πόδια (0,89 m) στο ξεκίνημα από στάση, με τους εμπρός τροχούς του στον αέρα.

Θέλετε κι άλλο; Η NHRA, η αμερικάνικη ομοσπονδία των αγώνων ντράγκστερ, το απαγόρευσε διότι δεν έχει τον εξοπλισμό ασφάλειας που απαιτείται για τέτοιες επιδόσεις!

Στη μακρά περίοδο αναμονής για το Demon, με τα αλλεπάλληλα teasers από την Fiat Chrysler Automobiles, το μεγάλο ερώτημα ήταν βέβαια πόσα άλογα θα έβγαζε και ποιες θα ήταν οι επιδόσεις του. Ε, οι απαντήσεις επιτέλους δόθηκαν: Η Dodge λέει ότι το Demon έχει 840 HP (851 PS) και κάνει το 0-60 mph (0-96 km/h) σε 2,3”, με την επιτάχυνση στο ξεκίνημα να φτάνει τα 1.8g!

Αν μείνεις στο γκάζι, ο Δαίμονας θα καλύψει το 1/4 του μιλίου (0-402 m) σε 9,65” και θα βγει με 140 mph (225,3 km/h). Όχι κι άσχημα…

Σε σχέση με εκείνον στο Challenger Hellcat των 707 ίππων, ο V8 6,2 λίτρων του Demon έχει δύο αντλίες βενζίνης αντί για μία, έναν κομπρέσορα των 2,7 λίτρων αντί των 2,4, πίεση υπερπλήρωσης 14,5 psi (1 bar) αντί 11,6 psi (0,8 bar) και κόκκινη γραμμή στις 6.500 rpm αντί στις 6.200.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Νεα Dodge Challeger SRT και SRT Hellcat [5 videos]

Όπως ήδη ξέρουμε από τα διάφορα teasers, το Dodge Challenger SRT Demon δεν είναι απλά ένα «γδυμένο» Hellcat. Είναι εντελώς νόμιμο για το δρόμο και θεωρητικά μπορείς να πας για ψώνια με αυτό, όμως έχει σχεδιαστεί για να ισοπεδώνει με ευκολία τον ανταγωνισμό στα drag strips.

«Κανείς δεν έχει φτιάξει έως τώρα ένα ντράγκστερ με πινακίδες», καυχιέται ο εκπρόσωπος της FCA, λέγοντας ότι μια ομάδα από 25 αφοσιωμένους μηχανολόγους της SRT, μαζί με άλλους εργαζόμενους της Fiat Chrysler, αφιέρωσαν πάνω από δύο χρόνια στο πρόγραμμα εξέλιξης του Δαίμονα.

Αυστηρή δίαιτα

Οι μετατροπές ξεκινούν με την αφαίρεση 105 κιλών από το Hellcat στο οποίο είναι βασισμένο το Demon. Το αυτοκίνητο είναι όμως τελικά μόνο 97,5 kg ελαφρύτερο, επειδή τα φαρδύτερα φτερά, οι νέοι τροχοί και άλλες αναβαθμίσεις του προσθέτουν 7,5 kg.

Μεγάλο μέρος της «δίαιτας» οφείλεται στην αφαίρεση του πίσω καθίσματος των 25 kg και του καθίσματος του συνοδηγού (-26 kg), αλλά η Dodge μπορεί να τα τοποθετήσει ξανά αν της το ζητήσετε, αντί ενός μικρού τιμήματος.

Αν επιλέξετε να μην έχετε πίσω κάθισμα, μπορείτε να τοποθετήσετε μια μπάρα στήριξης των αγωνιστικών ζωνών (σχεδιασμένη από την Dodge, αλλά πωλείται ανεξάρτητα) κι ένα δίχτυ για να κρατάει το κράνος σας.

Συνεχίζοντας με τη «δίαιτα», το Demon έχει μικρότερα φρένα (4πίστονα σε δίσκους 360 mm αντί 6πίστονα σε δίσκους 390 mm) που εξοικονομούν 7,3 kg, κούφιες αντιστρεπτικές (-8,6 kg) και νέους τροχούς με ανοιχτά μπουλόνια (-7,3 kg). Επιπλέον, έχουν αφαιρεθεί διάφορα κομμάτια της εσωτερικής επένδυσης και της ηχομόνωσης, και όλα τα ηχεία εκτός από δύο.

Λάστιχα, στήσιμο και μετάδοση «ντράγκστερ»

Οι νέοι τροχοί είναι 18 ιντσών σε διάμετρο και 11 σε πλάτος. Φορούν λάστιχα Nitto NTO5R, ράντιαλ για ντράγκστερ αλλά και για το δρόμο –η πρώτη φορά που ένα αυτοκίνητο παραγωγής πωλείται με τέτοια λάστιχα– σε διάσταση 315/40 R18. Αν και το NTO5R δεν είναι νέο λάστιχο, έχει εδώ γόμα σχεδιασμένη ειδικά για το Demon που δίνει τρεις φορές μεγαλύτερο συντελεστή πρόσφυσης από εκείνον του Hellcat στα ξεκινήματα. Οι πίσω τροχοί έχουν εδώ και 0,5 μοίρες μικρότερο κάμπερ, για καλύτερη πρόσφυση στην ευθεία. Η Dodge λέει μάλιστα ότι τα λάστιχα του Demon βελτιώνουν και την… άνεση, χάρη στα ψηλότερα πλαϊνά τους (το Hellcat φοράει 275/40 σε 20άρες ζάντες).

Η πρόσφυση όμως δεν είναι ο μόνος παράγοντας για γρήγορες εκκινήσεις. Το Demon έχει επιπλέον 35% μεγαλύτερη «δύναμη εκτόξευσης» από το Hellcat, που οφείλεται εν μέρει στην κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης (3,09 αντί 2,62:1). Ο μετατροπέας ροπής του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων έχει 11% υψηλότερη ταχύτητα «κλειδώματος» και παρέχει 18% μεγαλύτερο πολλαπλασιασμό ροπής στην εκκίνηση. Με άλλα λόγια, μπορείς να κρατάς ψηλότερα τις στροφές με το αυτοκίνητο σταματημένο και η ροπή που φτάνει στους τροχούς είναι μεγαλύτερη. Γι’ αυτό το λόγο, τα εξαρτήματα της μετάδοσης έχουν όλα ενισχυθεί.

Δεν διατίθεται χειροκίνητο κιβώτιο ούτε ως έξτρα, επειδή το αυτοκίνητο θα ήταν πιο αργό και λιγότερο σταθερό σε χρόνους στο drag strip, ενώ και κάποιες λειτουργίες του προγράμματος Drag Mode απαιτούν ένα 8άρι αυτόματο σαζμάν.

Το μαγικό ξυλοκιβώτιο

Όμως, η αγορά ενός Dodge Challenger SRT Demon δεν αρκεί από μόνη της για να διαπρέψετε στο 400άρι. Όποιος θέλει να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες του αυτοκινήτου θα πρέπει να πληρώσει επιπλέον για ένα ειδικό ξυλοκιβώτιο, που έχει μια πλάκα με το όνομα του ιδιοκτήτη και τον αριθμό VIN του αυτοκινήτου, και το οποίο μετατρέπει το Demon σε τέρας του drag strip.

Μέσα στο κουτί αυτό θα βρείτε δύο πολύ στενούς εμπρός τροχούς για αγώνες ντράγκστερ. Δεν θα βρείτε και λάστιχα, έτσι ώστε να μπορείτε να επιλέξετε τη μάρκα της προτίμησής σας. Έτσι, τα κανονικά εμπρός λάστιχα μπορεί να γίνουν εφεδρικά για πίσω. Το κιτ περιλαμβάνει επίσης εργαλεία για αλλαγή τροχών: γρύλο, δυναμόκλειδο και άλλα.

Επιπλέον, αυτό το κιβώτιο, που θα αγοράσετε από τον ντίλερ της Dodge, περιέχει έναν νέο θερμοστάτη, εισαγωγή αέρα κι έναν εγκέφαλο για τον V8, συν μερικά επιπλέον κουμπιά για την κονσόλα. Όταν τα εγκαταστήσετε, θα μπορείτε από το εσωτερικό να αλλάζετε το χάρτη λειτουργίας σε έναν για βενζίνη υψηλού βαθμού οκτανίου, ώστε να αυξηθεί περαιτέρω η ιπποδύναμη.

Διάφοροι αισθητήρες προανάφλεξης ελέγχουν το καύσιμο και απενεργοποιούν το πρόγραμμα αν η βενζίνη σας δεν έχει τα απαραίτητα οκτάνια – π.χ. αν έχετε αναμείξει απλή αμόλυβδη 91 με 100άρα. Το αυτοκίνητο εξακολουθεί να είναι νόμιμο σε καυσαέρια με το πρόγραμμα υψηλών οκτανίων.

Τα πάντα για τον αέρα εισαγωγής

Η έξτρα ιπποδύναμη οφείλεται σε νέες στρατηγικές διαχείρισης του αέρα εισαγωγής. Πρώτον, το Demon έχει τον «μεγαλύτερο αεραγωγό καπό του κόσμου σε μοντέλο παραγωγής». Τον λένε Air Grabber, έχει επιφάνεια 292 cm2 και συμπληρώνεται από τα διπλά φώτα Air Catcher. Όλα αυτά από μόνα τους μπορεί να μειώσουν τη θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής κατά 17 βαθμούς Κελσίου. Όμως υπάρχει και η πατενταρισμένη τεχνολογία Air-Charge Cooler, που χρησιμοποιεί τον κλιματισμό για να ψύχει το ιντερκούλερ, κρυώνοντας τον αέρα εισαγωγής κατά 25 βαθμούς. Και όπως όλοι ξέρουμε, ψυχρότερος αέρας σημαίνει περισσότερο καύσιμο, άρα περισσότερη δύναμη.

Όμως, επειδή η χρήση του κλιματισμού απαγορεύεται δια ροπάλου στο drag strip, ώστε να μην υγραίνεται από σταγόνες συμπυκνώματος το προσεκτικά προετοιμασμένο οδόστρωμα, το Demon έχει μια ειδική ποδιά πλαισιωμένη με αφρώδες υλικό η οποία συγκρατεί και απορροφά τις τυχόν σταγόνες νερού από το Cooler.

Μετά από κάθε προσπάθεια στο drag-strip, υπάρχει μια ειδική, πατενταρισμένη λειτουργία για να επανέλθει ο V8 στην κανονική θερμοκρασία. Λέγεται After-Run Cooler και διατηρεί το βαντιλατέρ του ψυγείου και την αντλία του ιντερκούλερ σε λειτουργία, ακόμη και με τον κινητήρα σβηστό.

Πρωταθλητής, πατώντας ένα κουμπί

Όταν φτάσει η ώρα για το drag strip, το Demon έχει ένα σύστημα για να κάνει τη ζωή του οδηγού εύκολη. Το πρόγραμμα Drag Mode, που επιλέγεται από την οθόνη του infotainment, ρυθμίζει όλους τους παράγοντες για να έχεις την τέλεια εκτόξευση. Ξεκινά ρυθμίζοντας την προσαρμοζόμενη ανάρτηση: η πίσω πάει στο φουλ σκληρό, ενώ η εμπρός αποκτά μεγάλη απόσβεση συμπίεσης αλλά μικρή επαναφοράς ώστε να σηκώνεται εύκολα η μούρη του αυτοκινήτου στην εκκίνηση (σημειώνουμε ότι τα ελατήρια και οι αντιστρεπτικές του Demon είναι πολύ πιο μαλακά από του Hellcat).

Επίσης, το Drag Mode απενεργοποιεί το traction control για το μέγιστο δυνατό σπινάρισμα, αλλά κρατάει ενεργό το σύστημα ελέγχου ευστάθειας ώστε να μην καταλήξεις στο τοίχο αν κάνεις στραβοτιμονιά. Μια ειδική λειτουργία anti-hop” ελέγχει την απόδοση του κινητήρα αν ο πίσω άξονας αρχίσει να χοροπηδά, ώστε να προστατευτούν τα εξαρτήματα της μετάδοσης.

Και το σπουδαιότερο απ’ όλα: το Drag Mode ενεργοποιεί στην ουσία ένα launch control δύο σταδίων. Απενεργοποιώντας τους 4 από τους 8 κυλίνδρους και ανοίγοντας τη βαλβίδα παράκαμψης του κομπρέσορα, ο V8 του Demon ανεβάζει πίεση υπερπλήρωσης καθώς ανεβαίνουν οι στροφές (θυμίζουμε ότι ο μετατροπέας κλειδώνει σε υψηλότερη ταχύτητα περιστροφής). Επιπλέον, βοηθάει κι ένα φρένο μετάδοσης που είναι ενσωματωμένο στο κιβώτιο και κρατά τον κεντρικό άξονα ακίνητο. Ο οδηγός απλά κρατάει τραβηγμένο το paddle αλλαγής ταχυτήτων, για να μένει το Demon ακίνητο ενώ αυτός πατάει γκάζι και ανεβάζει στροφές. Μετά απλά αφήνει το paddle κι έφυγε…

Τέλος το Demon, όπως και το Mustang, έχει και ένα σύστημα line lock” που κρατάει τα εμπρός φρένα πατημένα για να κάνεις στατικά burn-out και να ζεσταίνεις τα πίσω λάστιχα. Το σύστημα είναι καλό και για φιγούρα, αν και η Dodge έχει βάλει όριο στη λειτουργία του τις «400 περιστροφές των τροχών κάθε φορά».

Για λίγους και εκλεκτούς

Όσο για ανέσεις, ο Δαίμονας δεν έχει πολλές. Μόνο δύο ηχεία, όπως είπαμε, και όσα συστήματα ασφάλειας απαιτεί ο νόμος: ESP, έλεγχο πίεσης ελαστικών και κάμερα οπισθοπορείας. Έχει επίσης οδηγικό πρόγραμμα Valet (παρκαδόρου) που περιορίζει τον κινητήρα στις 4.000 rpm, κι ένα πρόγραμμα Eco Mode που μάλλον κανένας δεν θα χρησιμοποιήσει…

Αξίζει να σημειώσουμε ότι το Dodge Challenger SRT Demon προσφέρεται με εγγύηση 3 ετών/60.000 km, που ισχύει ακόμη και αν κάνεις χρονομετρήσεις (timed competition, όχι κανονικούς αγώνες) σε drag strip.  

Όσοι θέλουν να κάνουν «400άρια», να ξέρουν ότι στο έξτρα ξυλοκιβώτιο θα βρουν κι ένα δερματόδετο βιβλίο που εξηγεί πώς δουλεύει το αυτοκίνητο, πώς να το στήνεις και πώς να έχεις τη μέγιστη απόδοση στο drag strip. Υπάρχει επίσης κουπόνι για σεμινάριο μιας ημέρας σε ειδική σχολή αγωνιστικής οδήγησης (Bob Bondurant), ενώ η Dodge έχει κάνει και ειδική συμφωνία με τη Hagerty Insurance για να μπορείς να ασφαλίσεις το αυτοκίνητο (στις ΗΠΑ βέβαια).

Το Dodge Demon θα διατεθεί στην αγορά για ένα μόνο Model Year και σε πολύ περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων (μόνο 3.000 στις ΗΠΑ, 300 στον Καναδά και άγνωστο πόσα σε άλλες αγορές). Τι κέρδος θα βγάλει από αυτό η FCA; Μικρό σε χρήμα, αλλά πιθανώς μεγάλο σε εικόνα και κύρος για όλα τα μοντέλα της.

Δείτε παρακάτω και τη live-stream παρουσίαση του Demon με τον Vin Diesel από το 1 26’ 11” του video και μετά.

TAGS
node/40210

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT εμπλουτίζει τη γκάμα του ηλεκτρικού 500 με μια πιο πρακτική έκδοση.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT ανακοίνωσε σήμερα το 500 3 + 1, μια νέα και πιο πρακτική έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 με τέσσερις πόρτες, η οποία έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα του δίπλα στα αντίστοιχα hatchback και cabrio. Το νέο μοντέλο παρουσίασε ο πρόεδρος της Fiat, Olivier François, στο Lingotto (Τορίνο) μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις ηλεκτρικού 500 σε μορφή παραγωγής.

Το 500 3 + 1 έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τα αδερφάκια του εξωτερικά και εσωτερικά, με τη μοναδική διαφορά να εντοπίζεται στην πλευρά του συνοδηγού. Εκεί έχει προστεθεί μια έξτρα πόρτα η οποία ενσωματώνει το B-pillar και ανοίγει προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα μεγάλο άνοιγμα για ευκολότερη πρόσβαση των επιβατών στην καμπίνα. Η έξτρα πόρτα προσθέτει μόλις 30 kg βάρους στο όχημα ενώ για να ανοίξει πρέπει να είναι ανοιχτή η πόρτα του συνοδηγού.

Με τη νέα έκδοση 3+1, η FIAT απευθύνεται στους πελάτες που έχουν αυξημένες ανάγκες (π.χ. μια οικογένεια με ένα παιδί) όμως δεν θέλουν να θυσιάσουν τη χαριτωμένη εμφάνιση του 500.

FIAT 500 3 + 1

Όπως συνέβη με τα hatchback και cabrio, έτσι και το 500 3 + 1 θα κυκλοφορήσει αρχικά στην έκδοση λανσαρίσματος "la Prima". Αυτή θα διαθέσιμη σε τρεις εξωτερικές αποχρώσεις (Rose Gold, Glacier Blue και Onyx Black) ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός της θα περιλαβάνει μεταξύ άλλων φώτα full LED, δίχρωμες ζάντες 17", χρωμιωμένο πλαίσιο παραθύρων, infotainment UConnect 5 με οθόνη αφής 10,25" καθώς επενδύσεις Eco-leather στα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα (6 ρυθμίσεις) το ταμπλό και το δίχρωμο τιμόνι.

Επιπλέον, το πλήρες πακέτο συστημάτων ADAS που επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 περιλαβάνει Intelligent Adaptive Cruise Control, Lane Centering,Traffic-sign recognition, Autonomous Emergency Brake με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, Intelligent Speed ​​Assistant, Lane Control, κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ανάλυσης, αισθητήρες παρκαρίσματος 360 μοιρών, αυτόματα φώτα, Emergency call και ηλεκτρικό χειρόφρενο. 

FIAT 500 range

Παράλληλα με το 500 3 + 1, η FIAT ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τις επερχόμενες εκδόσεις εξοπλισμού του ηλεκτρικού 500 που είναι οι εξής:

Action: Βασική έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 95 PS (70 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,5" και τελική ταχύτητα 135 km/h. Η μπαταρία χωρητικότητας 23.8 kWh επιτρέπει αυτονομία 180 km (WLTP) ή 240 km σε αστικό κύκλο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7", φώτα αλογόνου, τροχούς 15", επενδύσεις από οικολογικό ύφασμα Seaqual κ.α. Η έκδοση Action θα είναι διαθέσιμη μόνο στα hatchback και cabrio.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η τιμή της βασικής έκδοσης του ηλεκτρικού 500 στην Ιταλία θα ξεκινά από τα €19.900 επωφελούμενη από τα κίνητρα της ιταλικής κυβέρνησης, ενώ μπορεί να πέσει στα €15.900 αν συνδυαστεί με το μέτρο της απόσυρσης. 

Passion: Η μεσαία έκδοση έχει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100km/h σε 9" και τελική ταχύτητα 150 km/h. Η μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh επιτρέπει αυτονομία έως 320 km (WLPT) ή 460 km σε αστικό κύκλο. Παράλληλα με τον στάνταρ ταχυφορτιστή 85kW, η μπαταρία χρειάζεται 35 λεπτά για να φτάσει στο 80% της ενέργειάς της, ενώ όπως αναφέρει η FIAT μέσα σε 5 λεπτά έχει προστεθεί αρκετή ενέργεια για αυτονομία 50 km. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δίχρωμες ζάντες 15" και οθόνη αφής 7" για το UConnect 5.

Icon: Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 έχει τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW), τη μεγάλη μπαταρία 42 kWh που προσφέρει αυτονομία 320 km και τον ταχυφορτιστή 85kW. Επιπλέον, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 16", keyless entry, οθόνη αφής 10,25" υψηλής ανάλυσης για το Uconnect 5 με navigation, αναγνώριση φωνητικών εντολών, ταμπλό βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και επιλογή οικολογικών υλικών για τις επενδύσεις.

Σε όλες τις εκδόσεις του ηλεκτρικού 500, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης. Το Normal αφορά την κανονική λειτουργία, το Range επιτρέπει οδήγηση μόνο με το πεντάλ του γκαζιού για μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας και το Sherpa επιτρέπει τη μέγιστη εξοικονόμησης ενέργειας ώστε να φτάσει το όχημα στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης.

Τέλος, η FIAT ανακοίνωσε το νέο πάρκο "Sky Dive" (ο πιο ψηλός κήπος στην Ευρώπη) που θα εγκαινιαστεί στην οροφή του Linguotto στις 4 Ιουλίου 2021 μαζί με το Casa 500 και θα χρησιμοποιείται για λόγους αναψυχής και εκπαίδευσης σε περιβαλλοντολογικά θέματα.

[Πηγή: FCA]

node/40206

Το Dacia Duster σε έκδοση pick-up

Το δημοφιλές SUV της Dacia έγινε pick-up και κυκλοφορεί ήδη στην αγορά της Ρουμανίας.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Dacia Duster σε έκδοση pick-up

Η Dacia παρουσίασε την έκδοση pick-up του Duster δεύτερης γενιάς η οποία - όπως και ο προκάτοχός της - εξελίχθηκε σε συνεργασία με την ρουμάνικη εταιρεία Romturingia.

Σε αντίθεση με το λατινοαμερικάνικο Orock, το ευρωπαικό Duster pick-up έχει διθέσια καμπίνα και είναι δίπορτο, με αποτέλεσμα η καρότσα να έχει μήκος 1,65 m. Το ωφέλιμο φορτίο είναι 500 kg ενώ η χωρητικότητα φτάνει τα 1.000 lt. 

Οι μετατροπές στο αμάξωμα (νέα πάνλε στο προφίλ και ανασχεδιασμένη ουρά) έχουν οδηγήσει σε ελαφρώς μικρότερο μήκος 4.341 mm (-19 mm) ενώ το Duster pick-up έχει και αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 224 mm (+14 mm). Το μοντέλο είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε λευκό χρώμα (Glacier White) με τροχούς 16".

Dacia Duster pick-up

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueDCi με 115 PS και 260 Nm που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης της Dacia. Η μέση κατανάλωση είναι 4,93 lt/100 km σύμφωνα με τις μετρήσεις του κύκλου NEDC.

Το Duster Pick-Up είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Ρουμανίας με τιμή που ξεκινά από τα €22.546, είναι δηλαδή €4.046 ακριβότερο από την αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού του Duster. Προς το παρόν, δε γνωρίζουμε αν η Dacia σκοπεύει να το διαθέσει και σε άλλες αγορές της Ευρώπης.

[Πηγή: Carscoops]