Επαναφορτιζόμενη υβριδική BMW X2 xDrive25e

Επαναφορτιζόμενη υβριδική BMW X2 xDrive25e

Μετά την Χ1, η BMW «βάζει στην πρίζα» και την Χ2 με μια PHEV έκδοση.

Tον Σεπτέμβριο η BMW παρουσίασε την επαναφορτιζόμενη υβριδική X1 xDrive25e. Τώρα, στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της γκάμας της παρουσιάζει την αντίστοιχη έκδοση της Χ2.

Αν δεν προσέξεις το εμπρός αριστερό φτερό με τη θύρα φόρτισης, εξωτερικά το αυτοκίνητο δεν διαφέρει σε κάτι από τη συμβατική έκδοση. Ακόμη και το σήμα στην πίσω πόρτα είναι διακριτικό και δεν «φωνάζει» ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι επαναφορτιζόμενο υβριδικό.

Εάν δεν είστε οπαδός μικρών κινητήρων, πιθανότατα δεν θα σας αρέσει το X2 xDrive25e. Και αυτό διότι κάτω από το καπό υπάρχει ο τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος του 1,5 λίτρου με τους 125 PS και τα 220 Nm ροπής. Ο κινητήρας αυτός στέλνει τη δύναμη που παράγει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου Steptronic έξι σχέσεων.

Στη συγκεκριμένη έκδοση, ο θερμικός κινητήρας συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα με 95 PS (70 kW) και 165 Nm ροπής που κινεί τον πίσω άξονα. Συνδυαστικά, το υβριδικό μοντέλο αποδίδει 220 PS και 385 Nm ροπής, επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 6,8" και τελική ταχύτητα 195 Km/h.

Για τους λάτρεις των συγκρίσεων να πούμε ότι οι αντίστοιχες επιδόσεις για την «αδελφή» Χ1 είναι 7,0’’ και 192 km/h τελική ταχύτητα. Με άλλα λόγια η X2 xDrive25e είναι κατά τι πιο γρήγορη από την αντίστοιχη Χ1.

Μάλιστα η X2 μπορεί να κινηθεί και ως αποκλειστικά πισωκίνητη κάνοντας χρήση μόνον του ηλεκτρικού μοτέρ για μια απόσταση 55-57 χιλιομέτρων (τόση είναι η αυτονομία που παρέχει η μπαταρία ιόντων λιθίου 9,7 kWh που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα). Όταν οδηγείται όμως σε καθαρή ηλεκτρική λειτουργία, η μέγιστη ταχύτητα πέφτει στα 135 km/h.

Η διάρκεια φόρτισης της μπαταρίας είναι περίπου 5 ώρες, ενώ για τη φόρτισή της στο 80% της χωρητικότητάς της απαιτείται χρόνος κατά τι μικρότερος των 4 ωρών. Ωστόσο, αν την «πριζώσετε» στο BMW i Wallbox ο πλήρης χρόνος επαναφόρτισης θα μειωθεί σε λίγο πάνω από τρεις ώρες, ενώ για το 80% της φόρτισης αρκούν περίπου δυόμισι ώρες.

Όπως στην X1 xDrive25e έτσι και εδώ, ο οδηγός έχει πρόσβαση στις λειτουργίες AUTO eDRIVE που ελέγχει αυτόματα τη λειτουργία των μοτέρ ανάλογα με τις συνθήκες, MAX eDrive για κίνηση μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα και SAVE Battery που κρατά σε σταθερό επίπεδο την ενέργεια της μπαταρίας για μελλοντική χρήση.

Η παρουσίαση της X2 xDrive25e αποτελεί μέρος του στόχου της BMW να έχει πάνω από ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα στο δρόμο μέχρι τα τέλη του 2021. Η εταιρεία εκτιμά ότι το ένα τέταρτο των οχημάτων που πωλούνται στην Ευρώπη θα είναι ηλεκτρικά, από τα μέσα της δεκαετίας, ενώ το 2030 ο αριθμός τους θα έχει φτάσει το 50%. Η BMW έχει θέσει επίσης ως στόχο  την ένταξη 25 νέων ηλεκτροκίνητων οχημάτων στη γκάμα της έως το 2023.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube