node/36901

Dodge: Ετοιμάζει αγωνιστική έκδοση του Challenger για το δρόμο

Το Challenger ACR θα έχει ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο και ανάλογο στήσιμο.

Με αφορμή τα 50 χρόνια του Challenger που συμπληρώνονται το 2020, η Dodge αναμένεται να παρουσιάσει μια νέα ειδική έκδοση δρόμου με προσανατολισμό πίστας σύμφωνα με πηγές της σελίδας MoparInsiders.

Η νέα έκδοση του Challenger που πιθανότατα θα ονομάζεται ACR, θα ακολουθήσει τις αντίστοιχες Demon, Redeye, R/T Scat Pack 1320 και Hellcat Widebody που τα τελευταία χρόνια έχουν ενισχύσει σημαντικά την ανταπόκριση του κοινού στο αμερικανικό muscle car. Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά του Challenger παρουσιάστηκε το 2008 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2015, όμως χάρη στην εξαιρετική εμπορική πορεία του μοντέλου η Dodge σκοπεύει να το κρατήσει στην παραγωγή μέχρι το 2023. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Dodge Challenger: Ξεπέρασε σε πωλήσεις και την Ford Mustang

Dodge

Σε αντίθεση με το Demon που σχεδιάστηκε με γνώμονα την επιτάχυνση στην ευθεία, το ACR θα έχει ως δυνατό του σημείο το ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο για μέγιστη παραγωγή κάθετης δύναμης και το αντίστοιχο στήσιμο ανάρτησης για την πίστα, επωφελούμενο από την εμπειρία που απέκτησαν οι μηχανικοί της Dodge από την εξέλιξη του Viper ACR (2015). Χαμηλότερο θα είναι και το βάρος του μοντέλο χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων (όπως μας είχε προιδεάσει το πρωτότυπο Challenger ACR που παρουσιάσαν η Dodge και η Mopar στη SEMA του 2011).

Dodge

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια διπλή ανθρακονημάτινη φτερούγα στο πίσω μέρος που θα είναι και ρυθμιζόμενη, αποσπώμενη προέκταση του εμπρός σπλίτερ και αεροδυναμικά πτερύγια στον προφυλακτήρα. Όλα αυτά θα συνδυάζονται με το πακέτο Widebody που όπως έχει αποδειχθεί τα πηγαίνει πολύ καλύτερα στην πίστα. Όπως συμβαίνει και με το SRT Demon, έτσι και το ACR θα έχει μόνο μία θέση για τον οδηγό, ενώ θα υπάρχει η επιλογή προσθήκης θέσης συνοδηγού για το συμβολικό ποσό του $1.

Κάτω από το καπό αναμένεται να βρίσκεται ο γνωστός κινητήρας HEMI V8 6,2 λίτρων του SRT Hellcat Redeye με απόδοση κοντά στους 800 PS. Τον ίδιο κινητήρα φορά και το αγωνιστικό Challenger της ομάδας Wesley Motorsports που βλέπετε και στις φωτογραφίες, το οποίο προβλέπουμε πως θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης για την αντίστοιχη έκδοση δρόμου και από πλευράς εμφάνισης.

Πηγή: MoparInsiders.com

node/39179
FIAT e-Ducato

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Νέα είσοδος στον κόσμο των ηλεκτρικών επαγγελματικών οχημάτων με το FΙΑΤ e-Ducato, το οποίο έρχεται να συνδράμει το Ducato CNG στην γκάμα του Ιταλού κατασκευαστή.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

H FΙΑΤ λανσάρει το ηλεκτρικό e-Ducato

Σιγά σιγά, ο κόσμος των ηλεκτρικών επαγγελματικών βαν επεκτείνεται. Η Ford, το Grοupe PSA, το Volkswagen Group, το γκρουπ της Renault… Η γκάμα της επιλογής γίνεται όλο και πιο σημαντική και σήμερα έρχεται η Fiat Chrysler Automobiles να πάρει κι αυτή μέρος στο πάρτι. 

Ο ιταλο-αμερικανικός γίγαντας βρίσκεται μάλλον πίσω από τις εξελίξεις, καθυστερώντας τον εξηλεκτρισμό των μοντέλων του, οπότε η άφιξη του e-Ducato είναι ένα μοναδικό γεγονός και έρχεται σε συνέχεια της παρουσίασης του πρωτοτύπου πριν από ένα χρόνο.

FIAT e-Ducato 

Φιγουράροντας στην γκάμα δίπλα στο Ducat GNV, το e-Ducato ήταν μια ευκαιρία για τη FIAT να παρουσιάσει έναν ολοκαίνουργιο λογότυπο που συνδυάζει ιδιαίτερη γραμματοσειρά και μπλε χρώμα.

FIAT e-Ducato

Η FIAT ανακοινώνει ότι έχει αναλύσει περίπου 28.000 σχόλια πελατών επαγγελματικών οχημάτων για να μάθει με μεγαλύτερη ακρίβεια τις χρήσεις και το όριο της ηλεκτρικής κινητικότητας σε αυτόν τον τομέα: «Οι αναλύσεις επικεντρώθηκαν στα χιλιόμετρα, στη δυνατότητα διαμόρφωσης του μοντέλου για κάθε τύπο αποστολής, στα έξοδα κατανάλωσης, στη χρήση του οχήματος και στη θερμοκρασία», διευκρίνισε η FIAT.

FIAT e-Ducato

Το αποτέλεσμα είναι ένα Ducato νέου τύπου που υιοθετεί ηλεκτροκινητήρα 90 kW (122 PS) και 280 Nm, με δυνατότητα φόρτωσης μεταξύ 10 m3 και 17 m3 ανάλογα με την έκδοση, και με ωφέλιμο φορτίο 1.950 kg. Η FIAT θα προσφέρει πολλές επιλογές συστοιχιών στο Ducato, οι οποίες θα έχουν αυτονομία που θα κυμαίνεται από 220 έως 360 km για τις πιο απαιτητικές παραλλαγές.

Φανταζόμαστε ότι η FIAT θα πρέπει να επανέλθει αργότερα με περισσότερες πληροφορίες για τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και την γκάμα που δεν είναι ακόμη πλήρως γνωστά.

FIAT e-Ducato

node/39178
MG ZS EV

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Μέλος και ιδιοκτησία του κινεζικού ομίλου SAIC, η MG ετοιμάζει μια έκδοση με αυτονομία 500 km για το ηλεκτρικό SUV της.

Παρασκευή, 05 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

MG ZS: To ηλεκτρικό SUV σε έκδοση μεγάλης αυτονομίας

Γιορτάζοντας την αναγέννηση της βρετανικής φίρμας, το MG ZS EV κυκλοφόρησε πριν από λίγες εβδομάδες σε κάποιες από τις μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές. 

Το ευρωπαϊκό μοντέλο φορά μπαταρία 44 kWh που επιτρέπει στο ηλεκτρικό SUV να έχει αυτονομία έως 260 km στον κύκλο WLTP. Μια ικανοποιητική απόδοση για την καθημερινή χρήση, αλλά αναμφίβολα περιορισμένη για ταξίδια μέσης/μεγάλης απόστασης. 

Προκειμένου να μην στερηθεί το πελατολόγιο των χιλιομετροφάγων, η MG λέγεται ότι ετοιμάζει μια νέα μπαταρία για να αυξήσει την εμβέλεια του ηλεκτρικού της SUV της στα 500 km. Σε αυτό το στάδιο ούτε η χωρητικότητα της νέας συστοιχίας έχει καθοριστεί, ως εκ τούτου ούτε πάνω σε ποιο κύκλο έχει υπολογιστεί η παραπάνω αυτονομία.

Το ινδικό πρακτορείο ειδήσεων Livemint ανέφερε ότι το αυτοκίνητο θα λανσαριστεί το 2022 στην ινδική αγορά, όπου οι πωλήσεις του MG ZS έχουν ξεκινήσει καλά. Αλλά μιας και όλα τα αυτοκίνητα της MG κατασκευάζονται στις εγκαταστάσεις ενός και μόνου εργοστασίου, μπορούμε να υποθέσουμε με μια σχετική ασφάλεια ότι αυτή η έκδοση μεγάλης αυτονομία θα φτάσει στην Ευρώπη με τον ίδιο χρονικό ορίζοντα.