Dodge: Ετοιμάζει αγωνιστική έκδοση του Challenger για το δρόμο

Dodge: Ετοιμάζει αγωνιστική έκδοση του Challenger για το δρόμο

Το Challenger ACR θα έχει ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο και ανάλογο στήσιμο.

Με αφορμή τα 50 χρόνια του Challenger που συμπληρώνονται το 2020, η Dodge αναμένεται να παρουσιάσει μια νέα ειδική έκδοση δρόμου με προσανατολισμό πίστας σύμφωνα με πηγές της σελίδας MoparInsiders.

Η νέα έκδοση του Challenger που πιθανότατα θα ονομάζεται ACR, θα ακολουθήσει τις αντίστοιχες Demon, Redeye, R/T Scat Pack 1320 και Hellcat Widebody που τα τελευταία χρόνια έχουν ενισχύσει σημαντικά την ανταπόκριση του κοινού στο αμερικανικό muscle car. Να θυμίσουμε πως η σημερινή γενιά του Challenger παρουσιάστηκε το 2008 και δέχθηκε μια ελαφριά ανανέωση το 2015, όμως χάρη στην εξαιρετική εμπορική πορεία του μοντέλου η Dodge σκοπεύει να το κρατήσει στην παραγωγή μέχρι το 2023. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Dodge Challenger: Ξεπέρασε σε πωλήσεις και την Ford Mustang

Dodge

Σε αντίθεση με το Demon που σχεδιάστηκε με γνώμονα την επιτάχυνση στην ευθεία, το ACR θα έχει ως δυνατό του σημείο το ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό πακέτο για μέγιστη παραγωγή κάθετης δύναμης και το αντίστοιχο στήσιμο ανάρτησης για την πίστα, επωφελούμενο από την εμπειρία που απέκτησαν οι μηχανικοί της Dodge από την εξέλιξη του Viper ACR (2015). Χαμηλότερο θα είναι και το βάρος του μοντέλο χάρη στην εκτενή χρήση ανθρακονημάτων (όπως μας είχε προιδεάσει το πρωτότυπο Challenger ACR που παρουσιάσαν η Dodge και η Mopar στη SEMA του 2011).

Dodge

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για μια διπλή ανθρακονημάτινη φτερούγα στο πίσω μέρος που θα είναι και ρυθμιζόμενη, αποσπώμενη προέκταση του εμπρός σπλίτερ και αεροδυναμικά πτερύγια στον προφυλακτήρα. Όλα αυτά θα συνδυάζονται με το πακέτο Widebody που όπως έχει αποδειχθεί τα πηγαίνει πολύ καλύτερα στην πίστα. Όπως συμβαίνει και με το SRT Demon, έτσι και το ACR θα έχει μόνο μία θέση για τον οδηγό, ενώ θα υπάρχει η επιλογή προσθήκης θέσης συνοδηγού για το συμβολικό ποσό του $1.

Κάτω από το καπό αναμένεται να βρίσκεται ο γνωστός κινητήρας HEMI V8 6,2 λίτρων του SRT Hellcat Redeye με απόδοση κοντά στους 800 PS. Τον ίδιο κινητήρα φορά και το αγωνιστικό Challenger της ομάδας Wesley Motorsports που βλέπετε και στις φωτογραφίες, το οποίο προβλέπουμε πως θα αποτελέσει πηγή έμπνευσης για την αντίστοιχη έκδοση δρόμου και από πλευράς εμφάνισης.

Πηγή: MoparInsiders.com

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube