Διέρρευσε η έκδοση παραγωγής της BMW i3

Διέρρευσε η έκδοση παραγωγής της BMW i3

Οι φωτογραφίες της έκδοσης παραγωγής του πρώτου ηλεκτρικού μοντέλου της BMW κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο

Μια εβδομάδα πριν την επίσημη παρουσίαση της BMW i3 που θα γίνει παράλληλα σε τρεις ηπείρους (στις μητροπολιτικές πόλεις του Λονδίνου, της Νέας Υόρκης και του Πεκίνου), οι πρώτες φωτογραφίες που δείχνουν το ηλεκτρικό μοντέλο της BMW στην τελική του μορφή, διέρρευσαν στο internet.

Υπενθυμίζουμε πως όπως μάθαμε μόλις χθες, το i3 αναμένεται στην ελληνική αγορά έως το τέλος του 2013, με την τιμή πώλησής του να ξεκινά από τα € 36.150 για την βασική έκδοση. Το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της βαυαρικής εταιρείας είναι βασισμένο σε πλαίσιο από ανθρακονήματα. Η BMW λέει πως η εκτεταμένη χρήση αυτού του υλικού έχει μειώσει το βάρος στην εντυπωσιακά χαμηλή (για ηλεκτρικό αυτοκίνητο) τιμή των 1.195 kg. Η κινητήρια δύναμη έρχεται από ένα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετημένο χαμηλά στον πίσω άξονα. Ο σύγχρονος ηλεκτροκινητήρας ζυγίζει 130 kg και αποδίδει 170 PS χαρίζοντας στo i3 μια σχέση ισχύος/βάρους 143 PS/τόνο. To i3 να κάνει τα 0-60 km/h σε 3,8” και τα 0-100 σε 7,2”. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 150 km/h (όπου ο κινητήρας γυρίζει με το μέγιστο των στροφών του, 11.400 rpm) ώστε να εξοικονομείται ενέργεια από την μπαταρία και να αυξάνεται έτσι η αυτονομία.

Σύμφωνα με τον ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών κατανάλωσης το i3 έχει αυτονομία έως και 190 km , αν και οι υπολογισμοί της ίδιας της BMW είναι λιγότερο αισιόδοξοι δίνοντας 130 km σε χειμερινές συνθήκες και 160 km το καλοκαίρι. Όπως και να έχει η αυτονομία είναι πολύ μεγαλύτερη από τα 50 km της μέσης καθημερινής διαδρομής που έχει διαπιστώσει η BMW μετά από δοκιμές και επαρκής για να ικανοποιήσει τις καθημερινές ανάγκες των υποψήφιων ιδιοκτητών του.

Η BMW θα προσφέρει το i3 και με ένα έξτρα κιτ επέκτασης αυτονομίας (REX, από το Range EXtender). Θα χρησιμοποιεί μια τροποποιημένη έκδοση του δικύλινδρου βενζινοκινητήρα 650 cc από το maxi-scooter CT650 GT της εταιρείας, με ένα ρεζερβουάρ 9 λίτρων τοποθετημένο χαμηλά, μπροστά από τα εμπρός καθίσματα. Ο βενζινοκινητήρας θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για να κινεί μια γεννήτρια που θα φορτίζει την μπαταρία. Με αυτό τον εξοπλισμό, το i3 λέγεται ότι θα έχει αυτονομία 300 km. Η συγκεκριμένη έκδοση αναμένεται να κοστίζει περίπου 4.000 ευρώ επιπλέον.

[Πηγή: Autocar.co.uk]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube