Διέρρευσαν τα specs της Ferrari F12 M του 2018

Διέρρευσαν τα specs της Ferrari F12 M του 2018

Μέλος ενός φόρουμ ιδιοκτητών Ferrari που παρευρέθηκε σε πριβέ παρουσίαση του μοντέλου, έδωσε στη δημοσιότητα τις προδιαγραφές.

Δεν είναι η πρώτη φορά που η Ferrari ανανεώνει ένα μοντέλο της στο μέσο του κύκλου ζωής του προσθέτοντας το M, δηλαδή Modificata, στην αρχική ονομασία. Για το facelift της F12, αυτή τη στρατηγική φαίνεται ότι θα ακολουθήσει.

Έχουμε δει το αυτοκίνητο σε κατασκοπευτικές φωτογραφίες από δοκιμές εξέλιξης και έχουμε μιλήσει και για τις τεχνικές του προδιαγραφές. Αυτό που όλοι περιμένουν είναι να δουν αν θα διατηρηθεί ο ατμοσφαιρικός V12 ή θα δώσει την θέση του σε έναν τούρμπο κινητήρα, όπως έγινε με τα μικρότερα μοντέλα. Ή ακόμη, αν θα ενσωματώνει την υβριδική τεχνολογία της LaFerrari.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari F12 Berlinetta [video]

Ένα μέλος σε φόρουμ ιδιοκτητών Ferrari, κάποιος με το ψευδώνυμο Challenge64, παρακολούθησε μια προϊοντική παρουσίαση από τον marketing manager της Ferrari Fabio Menegon. Και έμαθε αρκετές πληροφορίες για τις τεχνικές προδιαγραφές της Ferrari F12 M 2018, τις οποίες μοιράζεται μαζί μας.

Φανταζόμαστε, ως απόδειξη της εγκυρότητας των ισχυρισμών του, αποκαλύπτει κάποιες λεπτομέρειες του event, όπως για παράδειγμα ότι υπήρχαν δύο F12 M: Ένα στατικό μοντέλο επίδειξης και ένα κανονικό, λειτουργικό αυτοκίνητο με αριθμό σασί #222990 βαμμένο σε Rosso 70 Anni χρώμα. Ένα ειδικό κόκκινο για την επέτειο των 70 χρόνων της εταιρείας. Ο εκπρόσωπος της Ferrari χρησιμοποιούσε τον κωδικό F152M και τον όρο V12 Sport αναφερόμενος στο αυτοκίνητο.

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari 488 Spider [video]

Σύμφωνα με τις πληροφορίες το αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται από πιο κάθετες γραμμές, πιο επιθετική μάσκα με LED φώτα και ένα απλοποιημένο πίσω μέρος με έναν τεράστιο διαχύτη ο οποίος δίνει την εντύπωση ότι ξεχύνεται προς τα πίσω. Για την καμπίνα, μαθαίνουμε ότι ο δεύτερος μικρός πίνακας οργάνων μπροστά στον συνοδηγό είναι πλέον μία οθόνη 8,8 ιντσών με ανάλυση 1.240 x 140 pixels. Κα ότι λείπει ο τρίτος από τους στρογγυλούς κεντρικούς αεραγωγούς. Και πάμε τώρα στα σημαντικά…

Δείτε ακόμη Δοκιμάζουμε την Ferrari 458 Speciale [video]

Ο κινητήρας θα είναι 6.5 V12 με «τριπλό» ψεκασμό. Περιμένουμε ανάλυση για αυτό, καθώς μέχρι τώρα εκτός από τον άμεσο ή τον έμμεσο, ξέρουμε τον διπλό ψεκασμό που είναι ένας συνδυασμός των δύο παραπάνω. Η απόδοση θα φτάνει τους 800 ίππους και η ροπή τα 73,2 kgm. Για την επιτάχυνση ως τα 100 km/h από στάση θα χρειάζονται λιγότερα από 3” και για τα 200 km/h λιγότερα από 8”. Οι αλλαγές ταχυτήτων του κιβωτίου F1 διπλού συμπλέκτη θα είναι 30% ταχύτερες στα ανεβάσματα και 40% στα κατεβάσματα. Σε ότι έχει να κάνει με την οδική συμπεριφορά, θα έχει την πλέον εξελιγμένη έκδοση Side Slip Control 5.0 και ένα σύστημα «εικονικής» τετραδιεύθυνσης.



Πηγή Autoevolution

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube