Διαρροή: Ανανεωμένη Jaguar I-Pace

Διαρροή: Ανανεωμένη Jaguar I-Pace

Η Jaguar I-Pace οδεύει προς την ανανέωση του μέσου της ζωής της. Κι ενώ περιμένει την επίσημη παρουσίασή, σκίτσο του βρετανικού ηλεκτρικού SUV διέρρευσε στο ίντερνετ.

Jaguar I-Pace

Η Jaguar I-Pace λανσαρίστηκε το 2018 και είναι το πρώτο ηλεκτρικό SUV του Βρετανού κατασκευαστή. Αν και εξακολουθεί να είναι υποτονική η παρουσία της όσον αφορά τις πωλήσεις, πλησιάζει σιγά-σιγά στη βασική ανανέωσή της, κάτι που θα της επιτρέψει κι ένα μικρό λίφτινγκ.

Ενώ περιμένουμε λοιπόν την επίσημη άφιξή της τον επόμενο χρόνο, η νέα έκδοση κυκλοφορεί στο web. Και ακριβέστερα κυκλοφορούν οι εικόνες που δημιουργούνται από υπολογιστή και προορίζονται για την κατάθεση δικαιωμάτων βιομηχανικής ιδιοκτησίας. Εικόνες που μας δίνουν όμως μια σαφή εικόνα για τις κοσμητικές αλλαγές του αυτοκινήτου.

Jaguar I-Pace

Κατά τα φαινόμενα λοιπόν, οι αλλαγές θα είναι ελάχιστες και μόνο οι πολύ παρατηρητικοί θα αναγνωρίσουν τη διαφορά μεταξύ των δύο εκδόσεων. Η ανανεωμένη Jaguar I-Pace θα υιοθετήσει έτσι νέες νικελένιες μπορντούρες στο κάτω μέρος του εμπρός προφυλακτήρα, ενώ το πίσω μέρος θα χαρακτηρίζεται από μια νέα διάταξη των στοιχείων του: Οι αεραγωγοί θα μετακινηθούν προς τον διαχύτη, αφήνοντας πίσω τους ένα υπόσκαφο τμήμα, ενώ νικελένια ένθετα θα κάνουν την εμφάνισή τους.

Jaguar I-Pace

Το SUV αναμένεται επίσης να υιοθετήσει νέα σχέδια στις ζάντες και νέους, πιο λεπτούς καθρέφτες, όπως υποδηλώνουν αυτές οι πρώτες εικόνες. Νέες επιλογές ή δυνατότητες διαμόρφωσης θα μπορούσαν επίσης να υπάρχουν, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Σε κάθε περίπτωση, το εσωτερικό αναμένεται να υιοθετήσει τις σημαντικές αναβαθμίσεις που παρουσιάστηκαν τον περασμένο Ιούνιο.

Στον τομέα της επαναφόρτισης θα υιοθετηθεί επίσης νέος τριφασικός ενσωματωμένος φορτιστής με ισχύ 11 kW, αντικαθιστώντας τη μονάδα των 7 kW. Η υπόλοιπη διαμόρφωση του συστήματος κίνησης θα παραμείνει ως είχε, με μπαταρία 90 kWh και δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για συνολική ισχύ 400 ίππων και 696 Nm. Εκτός απροόπτου, ίδια θα παραμείνει και η αυτονομία με 469 km στον κύκλο WLTP.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube