Χλωμιάζουν οι Ferrari FXX K και McLaren P1 GTR

Χλωμιάζουν οι Ferrari FXX K και McLaren P1 GTR

Και πισταδόρικη έκδοση του hypercar που ετοιμάζουν η Aston Martin και η Red Bull στα σκαριά, όπως αποκάλυψε ο Adrian Newey.

Από τα 99 αυτοκίνητα που θα κατασκευαστούν στο εργοστάσιο της Aston Martin στο Gaydon, τα περισσότερα θα είναι «πολιτικά», για κανονική κυκλοφορία στο δρόμο. Ωστόσο θα υπάρξουν και κάποια με ειδικές τροποποιήσεις για χρήση αποκλειστικά στην πίστα.

«Οι δύο εκδόσεις θα είναι άμεσα συνδεδεμένες, αλλά θα είναι διαφορετικό αυτοκίνητο», δήλωσε ο Adrian Newey. Ο τεχνικός γκουρού της F1 και της Red Bull Racing συνεργάζεται με τον Marek Reichman, επικεφαλής δημιουργικού της Aston Martin, για την δημιουργία του hypercar ΑΜ-RB 001. «Η πισταδόρικη έκδοση θα έχει μεγαλύτερους τροχούς και αεροδυναμικά βοηθήματα, και λιγότερο εξοπλισμό. Για παράδειγμα, δεν χρειάζεται το ηχοσύστημα. Θα μπορούσαμε να έχουμε κάποια εξαρτήματα που θα αντικαθίστανται, ώστε κάποιος θα μπορούσε εύκολα να κάνει την μετατροπή από την μία έκδοση στην άλλη. Βέβαια, δεν ξέρω γιατί να αγοράσεις ένα αυτοκίνητο και μετά να θέλεις να το μετατρέψεις σε κάτι άλλο», λέει ο Newey.

Η ειδική έκδοση για την πίστα εξυπηρετεί τον βασικό στόχο του project, όπως αυτός τέθηκε στην παρουσίασή του: Να πετύχει στο Silverstone γυρολόγιο αντίστοιχο ενός μονοθεσίου F1.

Το
project AM-RB 001 παρουσιάστηκε τον Μάρτιο και αυτή την στιγμή είναι πλέον σε φάση που έχει πάρει μορφή. Έχει μάλιστα κατασκευαστεί και ένα μοντέλο. Τα σχέδια και το πρώτο αυτό μοντέλο έχουν δει φυσικά μόνο τα πολύ υψηλά ιστάμενα πρόσωπα των δύο εταιρειών.

Ελάχιστες πληροφορίες υπάρχουν για την εμφάνιση ή τις τεχνικές προδιαγραφές: «Δεν έχετε ξαναδεί κάτι παρόμοιο», δήλωσε ο Reichman. «Παρόλα αυτά, από τις αναλογίες του θα προκύπτει σαφώς ότι πρόκειται για Aston Martin». Για την ώρα έχει διαρρεύσει ότι ο κινητήρας θα είναι εντελώς καινούριος, σχεδιασμένος από λευκό χαρτί αποκλειστικά για αυτό το αυτοκίνητο. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα είναι συνδεδεμένος με έναν ηλεκτροκινητήρα, καθώς το σύστημα κίνησης θα είναι υβριδικό. Αλλά όπως αποκάλυψε ο Newey «ψαχνόμαστε με εφαρμογές της υβριδικής τεχνολογίας που δεν έχουν εφαρμοστεί ποτέ άλλοτε ως τώρα».

Είναι επίσης γνωστό ότι το AM-RB 001 θα είναι ένα διθέσιο και άνετο ακόμη και για επιβάτες 1,85-1,90 μέτρα.

[Πηγή Autocar]
 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube