node/35690

Aston Martin: Το μικρό της hypercar θα λέγεται Valhalla

Για τα σούπερκαρ και τα hypercar της γκάμας της, η Aston Martin προτιμά τα ονόματα που αρχίζουν από «V». Έτσι ανάμεσα στη Vanquish και στη Valkyrie, ήρθε και κούμπωσε η Valhalla.

Το Gaydon ξεκίνησε αποκαλώντας τη, Project 003. Στη συνέχεια πήρε το όνομα AM-RB 003, έναν κωδικό που λέει ότι πρόκειται για το τρίτο πρότζεκτ που έκανε η Aston Martin και η ομάδα Red Bull Formula One, ύστερα από τη Valkyrie και τη Valkyrie AMR Pro. Το αυτοκίνητο απέκτησε αυτή τη φορά το οριστικό του όνομα: Valhalla.

Το βρετανικό hypercar συνεχίζει την παράδοση των ονομάτων από το γράμμα «V» για τα πιο αθλητικά μοντέλα της, ύστερα από τις Vanquish, Vulcan και Valkyrie. Η Valhalla είναι μια λέξη που προέρχεται από τη σκανδιναβική μυθολογία και περιγράφει τον παράδεισο των πολεμιστών.

Και από σήμερα θα είναι επίσης τώρα το όνομα ενός μικρού hypercar, το οποίο θα κατασκευαστεί σε 500 κουπέ. Το αυτοκίνητο, που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης τον περασμένο Μάρτιο, θα είναι εξοπλισμένο με ένα νέο, υβριδικό V6 τούρμπο, σχεδιασμένο από την Aston Martin, με κεντρική τοποθέτηση. Η ισχύς εξακολουθεί να παραμένει άγνωστη, ενώ η βρετανική αποκαλύπτει σταδιακά τις τεχνικές και άλλες πληροφορίες πριν η Valhalla λανσαριστεί εμπορικά.

Στην γκάμα του Gaydon, η Valhalla τοποθετείται μεταξύ της προσεχούς Vanquish κα της Valkyrie. Θα ξεχωρίζει δε από τις τελευταίες από ορισμένες παραχωρήσεις σε άνεση και εργονομία, όπως για παράδειγμα με την πιο άνετη καμπίνα της. Αλλά σαφώς, η Valhalla δεν θα είναι ένα GT, όπως αποδεικνύεται από τη ριζοσπαστική σιλουέτα και το μινιμαλιστικό ταμπλό της. 

node/39112
Mercedes-AMG E 53 Coupé

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Εάν αναρωτιόσασταν για την άφιξη του V8 στην ανανεωμένη E-Class, να ξέρετε ότι δεν θα υπάρχει πλέον στις κουπέ και κάμπριο. Επομένως θα επιβιώσει μόνο η μπερλίνα AMG E 63, αφήνοντας το πεδίο ελεύθερο σε Audi RS7 και BMW M8.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Η Mercedes-Benz κόβει τις «63άρες AMG» από τις E-Class Coupé και Cabriolet

Η Mercedes-Benz επανεξετάζει διαρκώς τα πολλά μοντέλα της: Κάποια διατηρούνται, κάποια νέα εμφανίζονται και άλλα εξαφανίζονται. Έτσι μπορεί ο κινητήρας V8 4.0 biturbo της AMG να δίνει σήμερα το παρών σχεδόν σε όλα τα SUV, αρχής γενομένης από την GLC, αλλά δεν ισχύει το ίδιο και για την E-Class. Ανανεωμένη εφέτος, μία από τις γηραιότερες Mercedes-Benz μαζί με την C-Class, η Ε διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις: μπερλίνα, στέισον, κουπέ και καμπριολέ.

Οι δύο τελευταίες, που επικεντρώνονται περισσότερο στο φαν, δεν θα έχουν πρόσβαση ωστόσο στον διτούρμπινο V8. Σύμφωνα με το αμερικανικό website Motor1, ο Γερμανός κατασκευαστής αποφάσισε να μην εντάσσει πλέον τις 63άρες εκδόσεις AMG στον κατάλογο των E-Class Coupé και Cabriolet, επειδή απλώς «δεν υπάρχει πλέον αυτή η ανάγκη».

Μια περίεργη επιλογή, δεδομένης της λιγότερο οικογενειακής τοποθέτησής τους στην γκάμα της E-Class σε σχέση με την μπερλίνα και τη στέισον. Οι 6κύλινδρες E 53 των 435 ίππων είναι κατά τα φαινόμενα επαρκείς και κατάλληλες για τη Mercedes-Benz σε αυτή την κατηγορία. Και επίσης κατά τα φαινόμενα, δεν θεωρεί πρόβλημα να αφήσει τις Audi και BMW να παίζουν μόνες τους μπάλα με μοντέλα όπως τα RS7 και M8.

node/39108

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Για εκείνους που δεν θέλουν να αγοράσουν SUV αλλά διατηρούν ένα δραστήριο τρόπο ζωής.

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020 | Επικοινωνία

Honda: Έρχονται περισσότερα μοντέλα με περιπετειώδη εμφάνιση όπως το Jazz Crosstar

Το Jazz Crosstar, δηλαδή η περιπετειώδης έκδοση του νέου Jazz, θα ανοίξει το δρόμο και για άλλα μοντέλα της Honda με εμφάνιση που θα παραπέμπει σε SUV, καθώς η ιαπωνική φίρμα αναγνωρίζει την αυξημένη ζήτηση τους από το κοινό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ: Επίσημο: Νέο Honda Jazz

Όπως δήλωσε ο Takeki Tanaka, υπεύθυνος εξέλιξης του Honda Jazz: «Η ζήτηση για συμπαγή πολυχρηστικά οχήματα είναι μια νέα μόδα, και στο μέλλον θα έχουμε μερικές εκδόσεις σε αυτή την κατεύθυνση. Οι αγοραστές του Jazz ανήκουν σε πολλά διαφορετικά ηλικιακά γκρουπ, και μας ενδιέφερε συγκεκριμένα να ικανοποιήσουμε πελάτες που ενδιαφέρονται για προηγμένη τεχνολογία και ένα δραστήριο τρόπο ζωής. Αυτό ήταν το κίνητρό μας για την εξέλιξη του Crosstar.»

«Μερίδα του αγοραστικού κοινού δεν συμμερίζεται την ανάγκη για SUV, λόγω του μεγάλου όγκου και του μειονεκτήματος στην οικονομία καυσίμου. Αυτοί είναι οι πελάτες που δεν θα ήθελαν ένα hatchback ή ένα saloon, αλλά προτιμούν να ξεχωρίζουν με ένα όχημα που να επικοινωνεί προς τα έξω τον δραστήριο τρόπο ζωής τους, και σε αυτούς πιστεύουμε πως το Crosstar ταιριάζει ιδανικά.»

Εκτός από τη Honda, αρκετοί άλλοι κατασκευαστές δείχνουν να ακολουθούν την τάση της αγοράς για μοντέλα crossover, όπως η Subaru με το XV, η Ford με τα Fiesta Active και Focus Active, η KIA με το xCeed, η Toyota με το Corolla Trek και η Audi με το A1 Citycarver.

[Πηγη: Autocar]