node/28185

Νέα Ferrari FXX-K Evo

Διαθέσιμο τόσο ως πακέτο όσο και ως μοντέλο (πολύ) περιορισμένης παραγωγής, η FXX-K Evo υπόσχεται ακόμα καλύτερη αεροδυναμική απόδοση.

Η Ferrari αποκάλυψε στον τελικό του φετινού Ferrari Challenge στην πίστα του Mugello, το πακέτο Evo για την πιστάδικη ναυαρχίδα FXX-K.

Το πακέτο Evo αφορά μόνο την βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης και την μικρή μείωση του βάρους της έκδοσης FXX-K (βασίζεται στην LaFerrari). Σε ρυθμό τελικής ταχύτητας παράγει downforce 830 kg, τιμή βελτιωμένη κατά 23% σε σχέση με την FXX-K και 75% σε σχέση με την LaFerrari. Επιπλέον, όταν κινείται με 200 km/h «πιέζεται» με 640 kg προς το έδαφος, τιμή πολύ κοντά στα αγωνιστικά της GT3 και 100 kg αυξημένη σε σχέση με την FXX-K.

Το ειδικά εξελιγμένο αεροδυναμικό κιτ περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω, με τον εμπρός να βελτιώνει κατά 10% την ροή του αέρα και να αυξάνει την κάθετη δύναμη στον εμπρός άξονα. Στις άκρες συναντάμε μικρά πτερύγια (vortex generators) που βελτιώνουν περαιτέρω την ροή αέρα. Παρόμοια πτερύγια συναντάμε και στο επανασχεδιασμένο πάτωμα της FXX-K Evo, καθώς και στο νέο κάλυμμα του κινητήρα. Το αποτέλεσμα είναι ο αεροδυναμικός διαχύτης και η ενεργή πίσω πτέρυγα να αποδίδουν μεγαλύτερο έργο, μιας και δέχονται μεγαλύτερες ποσότητες κατευθυνόμενου αέρα. Ακόμα, η ενεργή πίσω πτέρυγα έχει νέο λογισμικό με διαφορετικές ρυθμίσεις.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 458 Speciale [video]

Αλλαγές συναντάμε και στην ανάρτηση, μιας και πλέον πρέπει να διαχειριστεί μεγαλύτερη «πίεση». Στην καμπίνα, τα νέα περιορίζονται στο νέο τιμόνι και την μεγαλύτερη οθόνη του συστήματος πολυμέσων και ελέγχου των συστημάτων του νέου αγωνιστικού.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε τη Ferrari 488 Spider [video]

Η νέα Ferrari FXX-K Evo μπορεί να αποκτηθεί με δύο τρόπους. Ο ένας είναι να είστε ήδη κάτοχος της FXX-K και συμμετέχετε στο πρόγραμμα Corse Clienti, οπότε μπορείτε να προχωρήσετε στην «αναβάθμιση». Ο άλλος τρόπος είναι να αγοράσετε ολόκληρο το αγωνιστικό, από την πραγματικά πολύ μικρή παραγωγή που θα υπάρξει.

TAGS
node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.