Ανανέωση για το Subaru Legacy

Ανανέωση για το Subaru Legacy

Το Subaru Legacy αποκτά φρέσκια εμφάνιση μέσα-έξω, βελτιώσεις για περισσότερη άνεση, ησυχία και ασφάλεια, αλλά και νέα στοιχεία εξοπλισμού.

Πριν καλά-καλά συμπληρώσει τρία χρόνια στην αγορά, το μεγάλο σεντάν της Subaru ανανεώνεται σε εμφάνιση και ουσία, έτσι ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστικό.

Στο εμπρός μέρος, το ανανεωμένο Legacy ξεχωρίζει από τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα και τα νέας σχεδίασης φανάρια, που ενσωματώνουν τα φώτα ημέρας LED που η Subaru ονομάζει Konoji. Οι γραμμές που εκτείνονται οριζόντια από τη μάσκα προς αυτά, σύμφωνα με την ιαπωνική φίρμα υποδηλώνουν την παρουσία κινητήρα boxer κάτω από το καπό. Πίσω, το Legacy φαίνεται φαρδύτερο από πριν, παρότι βέβαια οι διαστάσεις του δεν έχουν αλλάξει καθόλου. Η χρωματική παλέτα συμπληρώνεται με δύο νέα χρώματα: Magnetite Gray Metallic και Crimson Red Pearl.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτοκίνητο της Χρονιάς στην Ιαπωνία το Subaru Impreza

Η καμπίνα του Subaru Legacy ντύνεται πλέον με υλικά που δίνουν πιο premium αίσθηση, ενώ οι πιο πλούσιες εκδόσεις έχουν προσεγμένες εξωτερικές ραφές στο ταμπλό, στα καθίσματα και στις πόρτες. Το τιμόνι είναι καινούργιο και έχει πιο σπορ σχεδίαση. Το βασικό σύστημα infotainment Starlink έχει πλέον οθόνη 6,5” (από 6,2”), ενώ το μεγαλύτερο των 8,0” έχει αναβαθμισμένη λειτουργία που παραπέμπει σε smartphone. Παράλληλα, έχουν γίνει αλλαγές που δεν φαίνονται, αλλά διευκολύνουν τη ζωή οδηγού και επιβατών. Το σύστημα κλιματισμού δροσίζει γρηγορότερα την καμπίνα και διατηρεί πιο ομοιόμορφη θερμοκρασία σε όλο τον όγκο της. Η αυξημένη ηχομόνωση στα εμπρός παράθυρα και στους πίσω θόλους μειώνει το επίπεδο θορύβου.

Επεμβάσεις για περισσότερη ησυχία έχουν γίνει ακόμα και στο αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης Lineartronic CVT. Πιο ουσιαστικές αλλαγές όμως δεν έχουν γίνει σε επίπεδο κινητήρων και μετάδοσης. Η έκδοση Legacy 2.5i φοράει έναν 4κύλινδρο 2,5 lt που αποδίδει 175 PS, και η δυνατότερη Legacy 3.6R έναν 6κύλινδρο 3,6 lt με 256 PS. Στη δεύτερη περίπτωση, το 90% της μέγιστης ροπής των 34,1 kgm αποδίδεται σταθερά στο φάσμα 2.000-6.000 rpm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Οδηγούμε το Subaru Levorg

Η μετάδοση είναι σε κάθε περίπτωση η τετρακίνηση Symmetrical All-Wheel Drive. Στην ανάρτηση του Legacy έχουν γίνει επεμβάσεις, έτσι ώστε το μεγάλο σεντάν να γίνει πιο άνετο και ταυτόχρονα πιο άμεσο σε αντιδράσεις. Η ηλεκτρική υποβοήθηση του τιμονιού δουλεύει πιο γραμμικά, για καλύτερη αίσθηση, ενώ περισσότερη ακρίβεια παρέχουν και τα φρένα. Παράλληλα, στο ανανεωμένο μοντέλο λανσάρονται συστήματα ασφαλείας όπως το Reverse Automatic Braking για την αποφυγή συγκρούσεων με όπισθεν, και τα εμπρός φώτα Steering Response LED που στρίβουν όπως υποδεικνύει το τιμόνι.

Η πρώτη επίσημη εμφάνιση του ανανεωμένου Subaru Legacy θα γίνει στο Chicago Auto Show, στις 9 Φεβρουαρίου, ενώ οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν το ερχόμενο καλοκαίρι. Πιθανότατα βέβαια όχι και στην Ελλάδα, αφού στη χώρα μας δεν διατίθεται ούτε το υπάρχον Legacy.

[Πηγή: Subaru]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube