node/34269

Ανανεωμένο VW Transporter T6.1

Περισσότερη τεχνολογία και πιο μοντέρνα εμφάνιση για το δημοφιλές βαν.

Η Volkswagen ανακοίνωσε στο Hannover σημαντικές αναβαθμίσεις για την γκάμα του δημοφιλούς Transporter, το οποίο αποκτά ανανεωμένη εμφάνιση, πιο αποδοτικούς κινητήρες και περισσότερη τεχνολογία στον τομέα της συνδεσιμότητας και της ασφάλειας. Από την πρώτη γενιά T1 μέχρι και σήμερα, οι διάφορες εκδόσεις του Transporter έχουν σημειώσει κοντά στις 12 εκατομμύρια πωλήσεις, οπότε κάθε ανανέωση του μοντέλου είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για τη γερμανική εταιρεία.

Αισθητικά, το T6.1 απέκτησε πιο μοντέρνο look χάρη στον ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα με μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα και σχήμα που παραπέμπει στα αντίστοιχα πρωτότυπα των τελευταίων ετών. Αλλαγές έχουμε επίσης στα φωτιστικά σώματα με γραφικά LED (εμπρός και πίσω) όπως και στη γρίλια με λεπτομέρειες από χρώμιο, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν νέες αποχρώσεις και σχέδια τροχών.

VW multivan 6.1

Στο εσωτερικό, το ταμπλό έχει ανασχεδιαστεί πλήρως, με οθόνη αφής από 6,5" μέχρι και 9,2" που σε ορισμένες εκδόσεις συνδυάζεται με το νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MIB3 το οποίο δέχεται κάρτες eSIM για σύνδεση στο διαδίκτυο. Επιπλέον, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων Digital Cockpit 10,25" περιλαμβάνεται στον εξοπλισμό των πλουσιότερων εκδόσεων.

Μια ακόμα σημαντική αλλαγή είναι η νέα ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση του τιμονιού, που επιτρέπει την προσθήκη στον εξοπλισμό όλων των σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας όπως Cross Wind Assist, Lane Assist, Park Assist, Rear Traffic Alert και Trailer Assist.

VW Multivan

Όσον αφορά τους κινητήρες προδιαγραφών Euro-6d-TEMP, η γκάμα περιλαμβάνει τον 2.0 TDI σε εκδόσεις απόδοσης 90 PS, 114 PS, 150 PS και 199 PS, με τις δύο τελευταίες να μπορούν να συνδυαστούν με το αυτόματο κιβώτιο DSG και το σύστημα τετρακίνησης 4MOTION. 

Για εκείνους που θα ήθελαν κάτι πιο οικολογικό με μηδενικούς ρύπους, υπάρχει και η πλήρως ηλεκτροκίνητη έκδοση η οποία θα παράγεται με τη βοήθεια της ABT. Σε αυτήν, ο ηλεκτροκινητήρας έχει απόδοση 82 kw (112 PS) και συνδυάζεται με μπαταρία 38.8 kWh ή 77.6 kWh με αυτονομία που φτάνει μέχρι και τα 400 km στην μεγαλύτερη έκδοση.

VW Multivan

Η επαγγελματική έκδοση του Transporter απέκτησε πρίζα 230 volt στη θέση του οδηγού, αποθηκευτικό χώρο που κλειδώνει και μεγαλύτερο διαθέσιμο μήκος καρότσας από τα 2.450 mm στα 2.800 mm (ή από τα 2.900 mm στα 3.300 mm για την έκδοση με το μακρύ μεταξόνιο), αφού ο σχεδιασμός των καθισμάτων επιτρέπει την αξιοποίηση του χώρου κάτω από αυτά.

Η ανανεωμένη γκάμα του T6.1 θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία από το φθινόπωρο του 2019 ενώ μέχρι στιγμής δεν έχει ανακοινωθεί κάτι για τον τιμοκατάλογο.

node/40210

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT εμπλουτίζει τη γκάμα του ηλεκτρικού 500 με μια πιο πρακτική έκδοση.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Ηλεκτρικό FIAT 500 3 + 1 με επιπλέον πόρτα! [video]

Η FIAT ανακοίνωσε σήμερα το 500 3 + 1, μια νέα και πιο πρακτική έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 με τέσσερις πόρτες, η οποία έρχεται να συμπληρώσει τη γκάμα του δίπλα στα αντίστοιχα hatchback και cabrio. Το νέο μοντέλο παρουσίασε ο πρόεδρος της Fiat, Olivier François, στο Lingotto (Τορίνο) μαζί με τις υπόλοιπες εκδόσεις ηλεκτρικού 500 σε μορφή παραγωγής.

Το 500 3 + 1 έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με τα αδερφάκια του εξωτερικά και εσωτερικά, με τη μοναδική διαφορά να εντοπίζεται στην πλευρά του συνοδηγού. Εκεί έχει προστεθεί μια έξτρα πόρτα η οποία ενσωματώνει το B-pillar και ανοίγει προς τα πίσω, δημιουργώντας ένα μεγάλο άνοιγμα για ευκολότερη πρόσβαση των επιβατών στην καμπίνα. Η έξτρα πόρτα προσθέτει μόλις 30 kg βάρους στο όχημα ενώ για να ανοίξει πρέπει να είναι ανοιχτή η πόρτα του συνοδηγού.

Με τη νέα έκδοση 3+1, η FIAT απευθύνεται στους πελάτες που έχουν αυξημένες ανάγκες (π.χ. μια οικογένεια με ένα παιδί) όμως δεν θέλουν να θυσιάσουν τη χαριτωμένη εμφάνιση του 500.

FIAT 500 3 + 1

Όπως συνέβη με τα hatchback και cabrio, έτσι και το 500 3 + 1 θα κυκλοφορήσει αρχικά στην έκδοση λανσαρίσματος "la Prima". Αυτή θα διαθέσιμη σε τρεις εξωτερικές αποχρώσεις (Rose Gold, Glacier Blue και Onyx Black) ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός της θα περιλαβάνει μεταξύ άλλων φώτα full LED, δίχρωμες ζάντες 17", χρωμιωμένο πλαίσιο παραθύρων, infotainment UConnect 5 με οθόνη αφής 10,25" καθώς επενδύσεις Eco-leather στα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα (6 ρυθμίσεις) το ταμπλό και το δίχρωμο τιμόνι.

Επιπλέον, το πλήρες πακέτο συστημάτων ADAS που επιτρέπει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2 περιλαβάνει Intelligent Adaptive Cruise Control, Lane Centering,Traffic-sign recognition, Autonomous Emergency Brake με αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, Intelligent Speed ​​Assistant, Lane Control, κάμερα οπισθοπορείας υψηλής ανάλυσης, αισθητήρες παρκαρίσματος 360 μοιρών, αυτόματα φώτα, Emergency call και ηλεκτρικό χειρόφρενο. 

FIAT 500 range

Παράλληλα με το 500 3 + 1, η FIAT ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τις επερχόμενες εκδόσεις εξοπλισμού του ηλεκτρικού 500 που είναι οι εξής:

Action: Βασική έκδοση με ηλεκτροκινητήρα 95 PS (70 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 9,5" και τελική ταχύτητα 135 km/h. Η μπαταρία χωρητικότητας 23.8 kWh επιτρέπει αυτονομία 180 km (WLTP) ή 240 km σε αστικό κύκλο. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ψηφιακό πίνακα οργάνων 7", φώτα αλογόνου, τροχούς 15", επενδύσεις από οικολογικό ύφασμα Seaqual κ.α. Η έκδοση Action θα είναι διαθέσιμη μόνο στα hatchback και cabrio.

Σύμφωνα με το δελτίο τύπου, η τιμή της βασικής έκδοσης του ηλεκτρικού 500 στην Ιταλία θα ξεκινά από τα €19.900 επωφελούμενη από τα κίνητρα της ιταλικής κυβέρνησης, ενώ μπορεί να πέσει στα €15.900 αν συνδυαστεί με το μέτρο της απόσυρσης. 

Passion: Η μεσαία έκδοση έχει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW) που προσφέρει επιτάχυνση 0-100km/h σε 9" και τελική ταχύτητα 150 km/h. Η μεγαλύτερη μπαταρία χωρητικότητας 42 kWh επιτρέπει αυτονομία έως 320 km (WLPT) ή 460 km σε αστικό κύκλο. Παράλληλα με τον στάνταρ ταχυφορτιστή 85kW, η μπαταρία χρειάζεται 35 λεπτά για να φτάσει στο 80% της ενέργειάς της, ενώ όπως αναφέρει η FIAT μέσα σε 5 λεπτά έχει προστεθεί αρκετή ενέργεια για αυτονομία 50 km. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ άλλων δίχρωμες ζάντες 15" και οθόνη αφής 7" για το UConnect 5.

Icon: Η κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικόυ 500 έχει τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 118 PS (87 kW), τη μεγάλη μπαταρία 42 kWh που προσφέρει αυτονομία 320 km και τον ταχυφορτιστή 85kW. Επιπλέον, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει ζάντες 16", keyless entry, οθόνη αφής 10,25" υψηλής ανάλυσης για το Uconnect 5 με navigation, αναγνώριση φωνητικών εντολών, ταμπλό βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος και επιλογή οικολογικών υλικών για τις επενδύσεις.

Σε όλες τις εκδόσεις του ηλεκτρικού 500, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης. Το Normal αφορά την κανονική λειτουργία, το Range επιτρέπει οδήγηση μόνο με το πεντάλ του γκαζιού για μεγαλύτερη ανάκτηση ενέργειας και το Sherpa επιτρέπει τη μέγιστη εξοικονόμησης ενέργειας ώστε να φτάσει το όχημα στον κοντινότερο σταθμό φόρτισης.

Τέλος, η FIAT ανακοίνωσε το νέο πάρκο "Sky Dive" (ο πιο ψηλός κήπος στην Ευρώπη) που θα εγκαινιαστεί στην οροφή του Linguotto στις 4 Ιουλίου 2021 μαζί με το Casa 500 και θα χρησιμοποιείται για λόγους αναψυχής και εκπαίδευσης σε περιβαλλοντολογικά θέματα.

[Πηγή: FCA]

node/40206

Το Dacia Duster σε έκδοση pick-up

Το δημοφιλές SUV της Dacia έγινε pick-up και κυκλοφορεί ήδη στην αγορά της Ρουμανίας.

Πέμπτη, 22 Οκτωβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Το Dacia Duster σε έκδοση pick-up

Η Dacia παρουσίασε την έκδοση pick-up του Duster δεύτερης γενιάς η οποία - όπως και ο προκάτοχός της - εξελίχθηκε σε συνεργασία με την ρουμάνικη εταιρεία Romturingia.

Σε αντίθεση με το λατινοαμερικάνικο Orock, το ευρωπαικό Duster pick-up έχει διθέσια καμπίνα και είναι δίπορτο, με αποτέλεσμα η καρότσα να έχει μήκος 1,65 m. Το ωφέλιμο φορτίο είναι 500 kg ενώ η χωρητικότητα φτάνει τα 1.000 lt. 

Οι μετατροπές στο αμάξωμα (νέα πάνλε στο προφίλ και ανασχεδιασμένη ουρά) έχουν οδηγήσει σε ελαφρώς μικρότερο μήκος 4.341 mm (-19 mm) ενώ το Duster pick-up έχει και αυξημένη απόσταση από το έδαφος στα 224 mm (+14 mm). Το μοντέλο είναι αποκλειστικά διαθέσιμο σε λευκό χρώμα (Glacier White) με τροχούς 16".

Dacia Duster pick-up

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας 1.5 BlueDCi με 115 PS και 260 Nm που συνεργάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης της Dacia. Η μέση κατανάλωση είναι 4,93 lt/100 km σύμφωνα με τις μετρήσεις του κύκλου NEDC.

Το Duster Pick-Up είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά της Ρουμανίας με τιμή που ξεκινά από τα €22.546, είναι δηλαδή €4.046 ακριβότερο από την αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού του Duster. Προς το παρόν, δε γνωρίζουμε αν η Dacia σκοπεύει να το διαθέσει και σε άλλες αγορές της Ευρώπης.

[Πηγή: Carscoops]