node/39908

Alpine: Ετοιμάζει ηλεκτρικό SUV;

Η μετατροπή της Alpine σε premium μάρκα ηλεκτρικών SUV είναι κάτι που φαντάζει αρκετά πιθανό.

Στις αρχές του μήνα γράψαμε πως η Renault εξασφάλισε το μέλλον της Alpine συμπεριλαμβάνοντάς την σε περίοπτη θέση στο νέο στρατηγικό της πλάνο με νέο επικεφαλή τον Cyril Abiteboul (αφεντικό της Renault Sport στην F1) ενώ άλλαξε και το όνομα της αγωνιστικής της ομάδας σε Alpine F1 Team. Σήμερα, νέο δημοσίευμα του βρετανικού Autocar αναφέρεται στις αλλαγές που θα υποστεί η Alpine ωστε να αυξήσει την κερδοφορία της, δίνοντας έμφαση στον εξηλεκτρισμό και τα SUV!

Αυτή τη στιγμή, το μοναδικό μοντέλο της γαλλικής φίρμας είναι η Alpine A110 που θα συνεχίσει να παράγεται στο εργοστάσιο του Dieppe μέχρι το 2023-2024. Το επικρατέστερο σενάριο για το μέλλον της Alpine ήταν η μετατροπή της σε μάρκα σπορ ηλεκτρικών μοντέλων όμως η νέα διοίκηση υπό τον CEO, Luca de Meo, ίσως φέρει σημαντικές αλαγές. Το πρώην αφεντικό της SEAT και της Cupra, έχει δηλώσει πως η Alpine A110 χρειάζεται ένα διάδοχο, όμως οι απόψεις του για τα σπορτσκαρ είναι γνωστές από τον προηγούμενό του ρόλο. Ενδεικτικό είναι πως πέρυσι είχε δηλώσει στο Autocar:

«Δεν θα επενδύσω μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια σε κάτι που πουλά 15.000 οχήματα με ζημιά, μόνο για χάρη ενός σπορτσκαρ. Τα SUV ονομάζονται Sports Utility Vehicles γιατί εκπροσωπούν μια νέα ιδέα για το σπορ. Τα SUV με coupé σχεδίαση είναι για εμάς η νέα μορφή του δίπορτου αμαξώματος - ένα μη πρακτικό coupé μέσα στο οποίο δεν χωρούσες εύκολα, όμως ήταν γρήγορο και είχε εξαιρετικό κράτημα λόγω χαμηλού κέντρου βάρους. Αυτά έχουν τελειώσει.»

Μένει να δούμε αν ο Luca de Meo μαζί με τον πρώην υπεύθυνο σχεδιασμό της SEAT, Alejandro Mesonero-Romanos ο οποίος τον ακολούθησε στη Renault, θα εφαρμόσουν παρόμοια λογική και στη γαλλική φίρμα. Αν ισχύσει κάτι τέτοιο, η Alpine μπορεί να γίνει για τη Renault ότι η Cupra για τη SEAT με μια γκάμα από premium, σπορ και εξηλεκτρισμένα SUV.

Ένα ηλεκτρικό SUV με τα σήματα της Alpine θα μπορούσε να μοιάζει με την ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα που δανείζεται αρκετά σχεδιαστικά στοιχεία από την Alpine A110 σε συνδυασμό με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, μεγαλύτερες διαστάσεις και ψηλότερο αμάξωμα με πέντε πόρτες. Οι επιδόσεις του θα ήταν εντυπωσιακές χάρη στις δυνατότητες που χαρίζει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, ενώ μένει να δούμε αν η Alpine θα καταφέρει να προσδώσει στο μοντέλο ένα πραγματικά σπορ χαρακτήρα δεδομένου του αυξημένου βάρους.

Πάντως αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που κυκλοφορούν φήμες για SUV της Alpine καθώς ήδη από το 2016-2017 ακουγόταν πως η εταιρεία εξέταζε το ενδεχόμενο εξέλιξης ενός ανταγωνιστή της Porsche Macan. Παράλληλα, το πρωτότυπο Alpine A110 SportsX που είδαμε τον Ιανουάριο του 2020, μας έβαλε ιδέες για μια ειδική έκδοση του μοντέλου με περιπετειώδη εμφάνιση και αυξημένες δυνατότητες εκτός δρόμου.

[Πηγή: Autocar]

TAGS
node/39952

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

Η BMW δημοσίευσε νέα teaser για την επερχόμενη M3 που θα κάνει πρεμιέρα σε λίγες μέρες.

Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

BMW M3: Πλήρης αποκάλυψη στις 23 Σεπτεμβρίου

BMW Αυστραλίας δημοσίευσε στο Facebook μια σειρά από teaser της επερχόμενης BMW M3, ανακοινώνοντας παράλληλα πως η πρεμιέρα του μοντέλου θα γίνει στις 23 Σεπτεμβρίου 2020.

Οι φωτογραφίες είναι γεμάτες καπνούς και δεν αποκαλύπτουν πολλά - εκτός από την πράσινη εξωτερική απόχρωση - όμως η εξωτερική σχεδίαση είναι ήδη γνωστή από τις διαρροές. Η M3 Sedan όπως και η M4 Coupé ξεχωρίζουν χάρη σε νέο αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα εμπρός με τεράστια γρίλια και σύνθετες εισαγωγές αέρα, φουσκωμένα φτερά, διαφορετικά σχέδια τροχών, διαχύτη με τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος και διακριτική αεροτομή.

Η βαυαρική φίρμα έχει ανακοινώσει πως η M3 Sedan και η συγγενική M4 Coupé, θα χρησιμοποιούν μια αναβαθμισμένη έκδοση του εξακύλινδρου σε σειρά twin-turbo 3,0 λίτρων M TwinPower Turbo. Στις απλές εκδόσεις το μοτέρ θα αποδίδει 480 PS και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ενώ στις εκδόσεις Competition η απόδοση θα φτάνει τους 510 PS και τα 650 Nm σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο M Steptronic 8 σχέσεων.

Αρχικά τα μοντέλα θα διατίθενται με κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ στη συνέχεια θα προστεθούν στη γκάμα και τετρακίνητες εκδόσεις με το σύστημα M xDrive. Επιπλέον, θα έχουμε ενεργή ανάρτηση με νέα ρύθμιση, ισχυρότερα φρένα και τα κατάλληλα ελαστικά επιδόσεων.

TAGS
node/39945

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Τα υπεραυτοκίνητα πίστας είναι βαμμένα στα χρώματα των McLaren F1 GTR που πρωταγωνίστησαν στο Le Mans το 1995.

Παρασκευή, 18 Σεπτεμβρίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πέντε μοναδικές McLaren Senna GTR LM με αγωνιστικές φορεσιές από το 1995

Η McLaren παρουσίασε πέντε μοναδικές Senna GTR που κατασκευάστηκαν στα πρότυπα των πέντε αγωνιστικών McLaren F1 GTR που τερμάτισαν στις θέσεις 1, 2, 4, 5 και 13 στις 24 Ώρες του Le Mans το 1995.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: McLaren Senna GTR

Τη δημιουργία των υπεραυτοκινήτων πίστας ανέλαβε το τμήμα McLaren Special Operations (MSO), με κάθε μια από τις αγωνιστικές φορεσιές χρειάστηκαν από 800 μέχρι και μερικές χιλιάδες εργατοώρες για την εφαρμογή τους. Τα λογότυπα των χορηγών είναι βαμμένα στο χέρι, όπως και όλα τα γραφικά, ενώ το μοναδικό αυτοκόλλητο βρίσκεται στην οροφή. Εκτός από τα χρώματα των F1 GTR, οι Senna GTR LM έχουν πεντάκτινες ζάντες της OZ με χρυσές δαγκάνες φρένων και χρυσά αμορτισέρ ως ακόμα μια αναφορά στον πρόγονό τους. Παράλληλα διατηρούν το εντυπωσιακό αεροδυναμικό πακέτο της Senna GTR που μπορεί να παράγει έως και 1.000 kg κάθετης δύναμης και έχουν νέες διπλές απολήξεις της εξάτμισης από Inconel.

Στο εσωτερικό βρίσκουμε τιμόνι και καθίσματα αγωνιστικού τύπου με το λογότυπο GTR LM, ζώνες έξι σημείων, paddles αλλαγής σχέσεων από χρυσό και πεντάλ κατασκευασμένα από νιτρίδιο τιτανίου. Επιπλέον, κάθε μοντέλο έχει πλακέτα "1 of 1" που υποδηλώνει το συλλεκτικό του χαρακτήρα, και πληροφορίες για την αντίστοιχη F1 GTR του 1995 πάνω στα ανθρακονημάτινα μαρσπιέ (τα ονόματα των τριών οδηγών, την ημερομηνία του αγώνα και τη θέση στην οποία τερμάτισε).

Αναβαθμισμένος είναι και ο κινητήρας twin-turbo V8 4,0 λίτρων που πλέον αποδίδει 845 PS και 800 Nm (20 PS σε σύγκριση με τις υπόλοιπες Senna GTR) ενώ έχει κόφτη στις 9.000 rpm. 

Ας δούμε όμως το κάθε μοντέλο ξεχωριστά:


McLaren Senna GTR LM 825/1

McLaren Senna GTR LM 825/1

Πρωτότυπο: McLaren F1/01R ‘The Ueno Clinic car’ (1η θέση)
Οδηγοί: Yannick Dalmas, Masanori Sekiya και JJ Lehto


McLaren Senna GTR LM 825/6

McLaren Senna GTR LM 825/6

Πρωτότυπο: McLaren F1/06R ‘The Harrods car’ (3η θέση)
Οδηγοί: Andy Wallace, Derek Bell και Justin Bell


McLaren Senna GTR LM 825/2

McLaren Senna GTR LM 825-2

Πρωτότυπο: McLaren F1/02R ‘The Gulf car’ (4η θέση)
Οδηγοί:  Maurizio Sandro Sala, Mark Blundell και Ray Bellm


McLaren Senna GTR LM 825/7

McLaren Senna GTR LM 825/7

Πρωτότυπο: McLaren F1/07R ‘The Jacadi car’ (5η θέση)
Οδηγοί: Fabien Giroix, Olivier Grouillard και Jean-Denis Deletraz


McLaren Senna GTR LM 825/5

McLaren Senna GTR LM 825/5

Πρωτότυπο: McLaren F1/05R ‘The Cesar car’ (13η θέση)
Οδηγοί: Jean-Luc Maury-Laribiere, Marc Sourd και Hervé Poulin


Οι πέντε τυχεροί ιδιοκτήτες των μοντέλων που προέρχονται από ΗΠΑ, Ευρώπη και Ηνωμένο Βασίλειο, θα έχουν την ευκαιρία να τα οδηγήσουν στη θρυλική πίστα του Le Mans λίγο πριν από τον αγώνα του 2021. Η McLaren δεν θέλησε να αποκαλύψει την τιμή κάθε μοντέλου που προφανώς είναι αρκετά υψηλότερη από τα £1,1 εκατομμύρια στερλίνες (προ φόρων) που κοστίζει μια "απλή" Senna GTR.