node/39851

Η Renault εξασφαλίζει το μέλλον της Alpine

Νέος επικεφαλής της γαλλικής φίρμας σπορ μοντέλων ο υπεύθυνος του αγωνιστικού τμήματος Renault Sport Racing.

Η Renault επιβεβαίωσε πως έχει συμπεριλάβει την Alpine σε περίοπτη θέση στο νέο στρατηγικό της πλάνο, εξασφαλίζοντας ουσιαστικά το μέλλον της μετά από τις φήμες για κατάργησή λόγω του επερχόμενου κλεισίματος του εργοστασίου στη Dieppe όπου παράγεται η Alpine A110 και του γενικότερου τριετούς προγράμματος περικοπών της γαλλικής φίρμας.

Πιο συγκεκριμένα, το σχέδιο αναδιάρθρωσης της Renault βασίζεται σε τέσσερις πυλώνες - την Renault, την Dacia, την Alpine και μια νέα εταιρεία New Mobility.

Όπως δήλωσε ο CEO της Renault, Luca de Meo: «Η εταιρεία χρειάζεται να αλλάξει το παιχνίδι της και να κινηθεί από την αναζήτηση όγκου πωλήσεων σε αναζήτηση αξίας και κερδοφορίας. Η οργάνωση γύρω από τέσσερις ισχυρές φίρμες με κοινή εκμετάλευση πόρων θα μπορούσε να κάνει εφικτό το να δουλεύουμε με πιο απλό τρόπο, περισσότερο προσανατολισμένοι στις αγορές και τους πελάτες μας, με ομαδικό πνεύμα, αναζητώντας το καλύτερο εφικτό αποτέλεσμα».

Υπεύθυνος για την Renault είναι ο ίδιος ο Luca de Meo (πρώην CEO της SEAT). Αντίστοιχα, επικεφαλής της Dacia είναι ο Denis le Vot (υπεύθυνος πωλήσεων και marketing στην Renault) και στο τιμόνι του New Mobility θα βρεθεί η Clotilde Delbos (αναπληρώτρια CEO και CFO της Renault).

Η μεγάλη είδηση όμως είναι ο νέος υπεύθυνος της Alpine που δεν είναι άλλος από τον Cyril Abiteboul, τον άνθρωπο που ηγείται του αγωνιστικού τμήματος Renault Sport Racing και αποτέλεσε πρόσωπο-κλειδί για την επιστροφή της Renault στη Formula 1. Αυτή η εξέλιξη έχει πυροδοτήσει φήμες πως τα μονοθέσια της Renault μπορεί από του χρόνου να ντυθούν στα χρώματα της Alpine.

Περισσότερες πληροφορίες για τη νέα εποχή της Alpine αναμένεται να μάθουμε αργότερα μέσα στο 2020, αν και όπως έχουμε γράψει τους προηγούμενους μήνες είναι πολύ πιθανό να εξελιχθεί σε ηλεκτρική φίρμα σπορ μοντέλων.

[Πηγή: Autocar]

node/40235

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

Παραποίησε και χρησιμοποίησε χωρίς την άδεια της Ferrari, αυτοκίνητά της σε επίδειξη μόδας. 

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Σχεδιαστής μόδας θα πληρώσει στη Ferrari αποζημίωση €300.000 [video]

O Ελβετός σχεδιαστής μόδας, Philipp Plein, καλείται με δικαστική απόφαση να πληρώσει αποζημίωση ύψους €300.000 στη Ferrari, αλλά και €25.000 για αμοιβή δικηγόρων, καθώς δικαστήριο του Μιλάνο έκρινε ότι παρατύπως χρησιμοποίησε αυτοκίνητα της ιταλικής φίρμας σε επίδειξη μόδας. 

Ο Philipp Plein πραγματοποίησε το 2017 μια επίδειξη μόδας στα... εφέ της οποίας συμπεριέλαβε αρκετά supercars και μοτοσικλέτες, στα οποία για να τα κάνει πιο εντυπωσιακά τοποθέτησε φώτα LED, αλλοιώνοντας ουσιαστικά την εικόνα των οχημάτων.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται στην αγωγή της Ferrari, ο σχεδιαστής μόδας χρησιμοποίησε τα αυτοκίνητα της εταιρείας χωρίς την άδειά της για διαφημιστικούς λόγους και για να προμοτάρει τις δημιουργίες του. 

Με βάση την απόφαση ο Plein υποχρεούται να αφαιρέσει από τον ιστότοπό του αλλά και από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όλες τις φωτογραφίες και τα βίντεο στα οποία μπορεί να εμφανίζεται αυτοκίνητο ή το σήμα της Ferrari του, απειλούμενος με πρόστιμο €10.000 για κάθε φωτογραφία ή βίντεο που θα εμφανίζεται μετά την έκδοση της απόφασης. 

Η απόφαση για τις φωτογραφίες και τα βίντεο είναι άμεσα εκτελεστή, παρόλο που ο Plein άσκησε έφεση η οποία θα εκδικαστεί την άνοιξη του 2021. 

node/40232

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η κοινή εταιρεία Stellantis που θα δημιουργηθεί θα είναι η 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.

Δευτέρα, 26 Οκτωβρίου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Η ΕΕ έτοιμη να ανάψει το «πράσινο φως» στη συγχώνευση FCA και PSA

Η Fiat Chrysler και η PSA αναμένεται να πάρουν την οριστική έγκριση της ΕΕ για τη συγχώνευσή τους ύψους €38 δις, μια κίνηση που θα δημιουργήσει την 4η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο. 

Το πράσινο φως από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα επισημοποιήσει τη δημιουργία της Stellantis, ενός ομίλου που προβλέπεται να αποκομήσει τεράστια κέρδη από κοινά δίκτυα πωλήσεων σε ΗΠΑ και Ευρώπη, ενώ τα σχέδια προβλέπουν και ευρεία ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Κϊνα και στη Γηραία Ήπειρο. 

Η συγχώνευση ανακοινώθηκε στα τέλη του περασμένου έτους και θα ενώσει μάρκες όπως οι FΙΑΤ, Jeep, Dodge, Ram και Maserati με τις Peugeot, Opel και DS - ενώ στοχεύει σε ετήσιες περικοπές κόστους € 5 δις χωρίς να κλείσει εργοστάσια.

Για να μετριάσει τις αντιμονοπωλιακές ανησυχίες της ΕΕ, η PSA προσφέρθηκε να ενισχύσει την ιαπωνική αντίπαλη Toyota Motor Corp, με την οποία έχει μια κοινή επιχείρηση van, αυξάνοντας την παραγωγή και πωλώντας τα φορτηγά σε τιμή κόστους.

Η FCA και η PSA θα επιτρέψουν επίσης στους αντιπροσώπους τους σε ορισμένες πόλεις να επισκευάσουν ανταγωνιστικές μάρκες.

FCA και PSA δήλωσαν ότι ελπίζουν να ολοκληρώσουν τη συγχώνευση το πρώτο τρίμηνο του 2021. Μόλις τον περασμένο μήνα, η FCA και η PSA αναδιάρθρωσαν τους όρους της συμφωνίας τους για να εξοικονομήσουν χρήματα και αύξησαν τη στοχευμένη εξοικονόμηση κόστους λόγω της οικονομικής κρίσης λόγω του κορωνοϊού.

Οι εταιρείες δήλωσαν ότι περίπου το 40% της εξοικονόμησης θα προέλθει από έξοδα που σχετίζονται με προϊόντα, 40% από αγορές και 20% από άλλους τομείς, όπως μάρκετινγκ, πληροφορική και logistics.