
Alfa Romeo: Έτσι θα είναι η «απλή» Giulia;
Η QV απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό. Το ζητούμενο είναι πώς θα δείχνουν οι υπόλοιπες.

Η επιλογή να παρουσιαστεί, από όλη τη γκάμα της νέας Giulia, πρώτα η Quadrigoglio Verde είναι το λιγότερο παράδοξη. Σαν να έβγαζε η BMW πρώτα τη νέα Μ3, για παράδειγμα, ή η Mercedes-Benz την C63 AMG πριν καν αποκαλύψουν οτιδήποτε για τις άλλες 3-Series και C-Class.
Στην FCA όμως θεώρησαν πως έτσι θα έπαιρναν τη μέγιστη προβολή για την πολυαναμενόμενη νέα Alfa που, με 510 PS είναι κατά πολύ ισχυρότερη της Μ3 και ισοφαρίζει την C63 AMG S. Δεδομένης της δημοσιότητας που πήρε, πολύ πιθανό να είχαν δίκιο.
Η αναγέννηση της μάρκας, την οποία έχει επωμιστεί σε πρώτη φάση η Giulia, θα εξαρτηθεί από την εμπορική επιτυχία των «ταπεινότερων» εκδόσεων με τα τετρακύλινδρα μοτέρ βενζίνης και ντίζελ που απευθεύνονται στο ευρύ κοινό.
Το σασί, η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω καθώς και η κίνηση στους πίσω τροχούς είναι δεδομένα, όπως και η σχεδίαση του ταμπλό.
Μέχρι οι Ιταλοί να κάνουν τα αποκαλυπτήρια, κάτι που μάλλον θα γίνει τον Ιανουάριο στο Detroit ή τον Μάρτιο στη Γενεύη, μια ψηφιακά επεξεργασμένη εικόνα μάς δίνει μια πρώτη ιδέα.
Το αμάξωμα είναι μεν ίδιο αλλά η μάσκα έχει τις κλασικές οριζόντιες μπάρες, οι εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα είναι μικρότερες και στο καπό απουσιάζουν εντελώς, τα μαρσπιέ δεν είναι τόσο έντονα τονισμένα και οι ζάντες είναι πιο... νορμάλ.
Καθαρά υποκειμενικά, το εμπρός μέρος δείχνει πιο «Alfa» με τη διαφορετική μάσκα απ’ ό,τι αυτό της QV. Εσείς τι λέτε;
[Πηγή: Omniauto.it via WCF]