
Alfa Romeo: Το ταμπλό της Giulia και live φωτογραφίες
Αρκετά φειδωλοί είναι μέχρι τώρα οι Ιταλοί. Όχι στα λόγια, αλλά στην πληροφόρηση.

Εκατομμύρια λέξεις έχουν στοιχηθεί η μία δίπλα στην άλλη για να περιγράψουν τη νέα Giulia. Διόλου περίεργο: η πρώτη πισωκίνητη Alfa Romeo μετά από 23 χρόνια είναι είδηση πρώτου μεγέθους, και η ίδια η εταιρεία κάνει ό,τι περνά απ’ το χέρι της για να τη μεγεθύνει ακόμα περισσότερο.
Δεν έχει άλλωστε και άλλη επιλογή. Η μάρκα βρίσκεται σε κομβικό σημείο και τα στελέχη της το ξέρουν αυτό καλύτερα απ’ όλους. Η Giulia θα κρίνει πολλά για το μέλλον της μάρκας.
Σε αυτό μεγάλο ρόλο θα παίξει όχι μόνο το design, οι επιδόσεις, το κράτημα και η άνεση (περιμένουμε τις υπόλοιπες, και πιο προσιτές, εκδόσεις) αλλά και η καμπίνα.
Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες και δείχνουν πως, σε αντίθεση με το αμάξωμα που έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις, το εσωτερικό ακολουθεί τα μοτίβα που έχουν συνδεθεί με την Alfa Romeo.
Τα κυριότερα είναι τα δύο χωστά όργανα, οι στρογγυλοί αεραγωγοί στις άκρες του ταμπλό και η γενικότερη οδηγοκεντρική αίσθηση που αποπνέει. Εννοείται πως, σε σχέση με την προκάτοχό της, έχει εκσυγχρονιστεί προσφέροντας μια μεγάλη οθόνη και το, στάνταρ πλέον για την κατηγορία, κυκλικό χειριστήριο για το σύστημα πολυμέσων στην κονσόλα. Αυτό το τελευταίο είναι η αλήθεια ότι κάτι θυμίζει από Γερμανία μεριά, υποθέτουμε όμως πως είναι αναπόφευκτο αφού και αυτή η λύση έχει καθιερωθεί στην κλάση.
Μια ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια πάντως, που είναι δανεισμένη από την κορυφαία μάρκα του γκρουπ, είναι το κόκκινο κουμπί εκκίνησης που πλέον βρίσκεται στο τιμόνι.
Στις επίσημες φωτογραφίες η Alfa μας έδειξε την QV μόνο στο, κλασικό για τα μοντέλα της, κόκκινο χρώμα. Ένα άλλο αυτοκίνητο, που βρισκόταν σε ξεχωριστό χώρο για επίδειξη στον Τύπο, μας δίνει μια εικόνα για το πώς φαίνονται οι γραμμές της με λευκό αμάξωμα και, προφανώς, δεν χάσαμε την ευκαιρία να τη φωτογραφίσουμε.
[Πηγές: DRIVE, AutoVisie]