Η νέα Giulia ξεκινά τη ρελάνς της Alfa Romeo

Η νέα Giulia ξεκινά τη ρελάνς της Alfa Romeo

Η νέα Alfa, ανταγωνίστρια της BMW 3-Series, θα διατεθεί στην αγορά το καλοκαίρι, με σχεδίαση εμπνευσμένη από την 4C και μια νέα, πισωκίνητη πλατφόρμα.

Τον ερχόμενο Ιούνιο, η Alfa Romeo θα λανσάρει το πρώτο από τα νέα μοντέλα που έχουν σκοπό να αναζωογονήσουν τη φημισμένη φίρμα.

Το μοντέλο αυτό είναι η Giulia, η πολύ καθυστερημένη αντικαταστάτρια της Alfa 159. Είναι βασισμένη σε μια νέα πλατφόρμα προερχόμενη από εκείνη της Maserati Ghibli και θα προσφέρεται σε πισωκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με 4κύλινδρους και 6κύλινδρους κινητήρες.

Ο επικεφαλής της Alfa, Harald Wester, δεν ήθελε να αποκαλύψει περισσότερες λεπτομέρειες στην πρόσφατη Έκθεση της Γενεύης, αλλά μίλησε για τα άυλα προτερήματα που θα πρέπει να έχουν οι νέες Alfa ώστε να πάρουν έγκριση, καθώς και για τη μικρή, ανεξάρτητη ομάδα κορυφαίων σχεδιαστών και μηχανικών που έχει επιφορτιστεί με την εξέλιξή τους.

Ο Wester θεωρεί την Alfa Romeo ως «μία από τις πιο σημαντικές μάρκες» και παραδέχεται με ειλικρίνεια ότι «έχουν υποσχεθεί πολλά και προσφέρει λίγα».

Σε πρόσφατη παρουσίαση που έκανε σε επενδυτές, ο Wester παραδέχτηκε επίσης ότι, ενώ πρόσφατα μοντέλα όπως οι Brera, 159 και Spider ήταν «όμορφα… δεν είχαν το ιστορικό DNA της φίρμας».

Ο Wester χρησιμοποίησε μια ασυνήθιστη παρομοίωση για να περιγράψει την ουσία της φίρμας Alfa: «Τι σας έκανε να ερωτευτείτε τη γυναίκα σας;», ρώτησε ρητορικά. «Ο κόσμος μιλάει για φερομόνες. Οι Alfa Romeo θα έχουν φερομόνες στον στάνταρ εξοπλισμό».

Ο Αυστριακός πρόσθεσε ότι «δεν το θέλουν όλοι και δεν μπορούν να το νιώσουν όλοι – όπως με τις γυναίκες». Με άλλα λόγια, οι Alfa θα έχουν ένα χαρακτήρα που κάποιοι αγοραστές θα λατρέψουν και κάποιοι όχι.

Σύμφωνα με την εν μέρει νέα, εν μέρει ανακαλυφθείσα ξανά φιλοσοφία της φίρμας, οι Alfa θα έχουν επίσης ένα χαρακτήρα που «θα τοποθετεί τον οδηγό στο κέντρο, θα προσφέρει μια ξεχωριστεί οδηγική εμπειρία, αλλά [περιλαμβάνοντας και τους άλλους επιβάτες] με ισονομία, και θα επιδεικνύει την αυθεντική παράδοση [της φίρμας].

«Δεν είναι αυτοκίνητα για να σε οδηγούν, αλλά για να τα οδηγείς. Θέλουμε οι ιδιοκτήτες να νιώθουν ενιαίο και αχώριστο κομμάτι της μηχανής. Το δυναμικό στοιχείο είναι ένα σημαντικό μέρος αυτού που κάνουμε».

Αυτοί που το κάνουν, ανήκουν σε ένα μυστικό εργαστήριο, κάπου στο Τορίνο (υπάρχουν ανώτερα στελέχη της FCA που δεν ξέρουν ακριβώς πού), που «θα δημιουργήσει μακριά από τον μεγάλο μηχανισμό». Η στρατηγική αυτή έχει σκοπό να ελαχιστοποιήσει τις εταιρικές παρεμβάσεις και να εστιάσει τα μυαλά.

«Επιλέξαμε τα μέλη της ομάδας ειδικά για το πάθος, την αφοσίωση και την απεριόριστη βούλησή τους να γεννήσουν κάτι που να είναι ξεχωριστό», είπε ο Wester.

Μέχρι το τέλος του χρόνου, στο μυστικό εργαστήριο θα απασχολούνται 600 άτομα. Μέχρι τότε θα έχουν εξελίξει 8 νέα μοντέλα και μια σειρά 4κύλινδρων και 6κύλινδρων κινητήρων Alfa Romeo βενζίνης και ντίζελ για να τα κινούν, με έναν συνολικό προϋπολογισμό 5 δις ευρώ.

Ο στόχος της Alfa είναι 400.000 ετήσιες πωλήσεις μέχρι το 2018, ενώ έφτασαν μόλις τις 74.000 πέρσι.

Ο Wester δεν τρέφει αυταπάτες για το μέγεθος της πρόκλησης: «Ζούμε σε ένα κόσμο άγριου ανταγωνισμού», είπε. «Είναι απολύτως ξεκάθαρο ότι κάθε μοντέλο πρέπει να είναι σημαντικά καλύτερο από τον ανταγωνισμό στον οποίο στοχεύει».

Υπάρχουν «οι τρεις γερμανικές μάρκες, συν η Lexus στις ΗΠΑ. Όμως η χειρότερη στρατηγική είναι να τοποθετείσαι με βάση ένα άλλο προϊόν. Η ουσία είναι να βρεις τι θέλουν οι πελάτες».

Η παρουσίαση του Wester όρισε τα πέντε κύρια χαρακτηριστικά που έχουν σημασία για την Alfa Romeo. Είναι οι προηγμένοι και καινοτόμοι κινητήρες, η τέλεια κατανομή βάρους 50/50, μια σειρά από μοναδικές τεχνικές λύσεις, η κορυφαία για την κατηγορία σχέση ισχύος/βάρους και η ριζοσπαστική, τυπικά ιταλική σχεδίαση. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι που προσδιόρισαν τις καλύτερες Alfa Romeo.

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube