node/34268

100% ηλεκτρικό το επόμενο Peugeot 208 GTi;

Ο μύθος του 208 GTi είναι έτοιμος να γνωρίσει συνταρακτική ανατροπή. Σύμφωνα με τις φήμες, το μελλοντικό Peugeot 208 GTi θα «καίει» αποκλειστικά ηλεκτρόνια.

Η ανανέωση για το σουπερμίνι του Sochaux θα γίνει το δεύτερο 6μηνο του 2019 και αφού ντεμπουτάρει εν δήμω στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Αλλά η αναμονή θα είναι ακόμα πιο πιεστική όσον αφορά την πιο σπορ έκφανση του 208 που αναμένεται το 2020. Έτσι, 36 χρόνια ύστερα από το εμβληματικό 205 GTi, το ερώτημα είναι αν το νέο 208 GTi θα αρθεί στο ύψος του θερμικού προπάτορά του και του μύθου του;

Αν λοιπόν παρακολουθείτε τα αυτοκινητικά τεκταινόμενα θα έχετε διαβάσει ίσως τις πληροφορίες σχετικά με το νέο 208 που εσωτερικά αποκαλείται «δολοφόνος». Μερικούς μήνες ύστερα από το λανσάρισμα του Renault Clio 5, το σουπερμίνι του Sochaux σκοπεύει να επισκιάσει την ηγεμονία του No1 αυτοκινήτου, τόσο στην εθνική (στο σύνολο) όσο και στην ευρωπαϊκή αγορά των σουπερμίνι.

Αντιμετωπίζοντας το Clio RS με μοτέρ Alpine
Το ίδιο ισχύει και για την αντιπαράθεση με το επόμενο Renault Clio RS. Το τελευταίο, εξελιγμένο πάντα και κατά παράδοση από τη Renault-Sport, θα μπορούσε να επωφεληθεί από τις υπηρεσίες του κινητήρα 1.8 τούρμπο που φορά το νέο Alpine A110 (252 PS), αλλά που βρίσκεται και κάτω από το καπό του Mégane RS με 280 άλογα. Αν συνέβαινε αυτό, θα επρόκειτο για μια detuned έκδοση αυτού του 4κύλινδρου κινητήρα, που είναι ήδη διαθέσιμος στο Renault Espace με 225 άλογα. Έτσι, το νέο Clio RS θα ωφεληθεί από επιπλέον 25 άλογα σε σύγκριση με το υφιστάμενο μοντέλο και από πέντε σε σχέση με την έκδοση Trophy.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ Test drive: Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport

Για να αντιμετωπίσει το Clio RS, το μελλοντικό Peugeot 208 GTi θα μπορούσε να στραφεί στο 4κύλινδρο μπλοκ του Peugeot 508, το οποίο επίσης αποδίδει 225 ίππους. Αν ο κοινός δρόμος παραμείνει θερμικός απομένει να δούμε πού θα καταλήξουν οι δύο αντίπαλοι. Σύμφωνα με τις τελευταίες φήμες όμως, η Peugeot φαίνεται να επιλέγει την εξηλεκτρισμό του μελλοντικού hot σουπερμίνι της -φήμη που ενισχύεται διαρκώς από τα μέσα του 2018. Το αφεντικό της Peugeot, Jean-Philippe Imparato, δήλωσε πρόσφατα ότι «o εξηλεκτρισμός είναι μια νέα ευκαιρία να προσφέρουμε νέες εκδόσεις υψηλής απόδοσης στους πελάτες μας που αναζητούν σπορ συγκινήσεις με χαμηλές εκπομπές».

Σύννομη στρατηγική
Η στρατηγική αυτή είναι σύμφωνη με τις πρόσφατες ανακοινώσεις σχετικά με την έλευση 100% ηλεκτρικών (DS 3 Crossback, Peugeot 208 και Opel Corsa) και επαναφορτιζόμενων υβριδικών μοντέλων Peugeot 3008 και 508, DS 7 Crossback), στο Groupe PSA.

Δυστυχώς, αν το Peugeot 208 GTi μετατραπεί σε αμιγώς ηλεκτροκίνητο, αυτό είναι κάτι που σαφώς θα επιβαρύνει το τιμολόγιό του. Επιβάρυνση που κατά τους υπολογισμούς θα ξεπεράσει τον πήχη των €40.000 όταν λανσαριστεί το 2020. Αναμένουμε λοιπόν με αγωνία, στη Γενεύη, την επιβεβαίωση ή όχι των φημών.