
Runge R3: Με αερόψυκτο flat-eight που χτυπάει 9.000 rpm
Το Runge R3 θα φοράει ένα μοτέρ που θα ζήλευαν πολλές κλασικές Porsche.

Ονομάζεται Runge R3 κι έρχεται από την Runge Cars, έναν μικρό κατασκευαστή στη Minnesota. Υπόσχεται να ξαναφέρει την αναλογικότητα στην οδήγηση και δεν θα μπορούσε να επιλέξει καλύτερο κράχτη για τις ικανότητές του από το συγκεκριμένο μοτέρ.
Πρόκειται για έναν 8κύλινδρο επίπεδο κινητήρα 5,3 lt, ατμοσφαιρικό και κυρίως αερόψυκτο. Θα τοποθετείται στο κέντρο και θα μπορεί να στροφάρει έως τις 9.000 rpm.
Έχοντας δημιουργηθεί με τη συνεργασία της Swindon Powertrain, o Hetzer -όπως ονομάζεται- διαθέτει τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, διπλούς εκκεντροφόρους επικεφαλής και λόγο συμπίεσης 12:1.
Αναμένεται να αποδίδει πάνω από 600 ίππους και σύμφωνα με τη Runge, «ανεβάζει στροφές με τη λύσσα ενός αγωνιστικού κινητήρα»
Η εταιρεία, γνωστή για τις χειροποίητες δημιουργίες της τα τελευταία 15 χρόνια, εντείνει τις φιλοδοξίες της με το R3, ένα μοντέλο που στοχεύει να αναδείξει την κατασκευαστική της δεινότητα.
Σχεδιασμένο «για να προσφέρει την πιο αναλογική εμπειρία οδήγησης που διατίθεται σήμερα», το Runge R3 θα κάνει πολλούς να ονειρεύονται. Όχι μόνο να το αποκτήσουν, αλλά και φανατικούς των κλασικών Porsche, που ζηλεύουν το μοτέρ του.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Capricorn 01: Σχεδίαση Zagato, 900 ίπποι και χειροκίνητο σασμάν
Οι Αμερικανοί διατείνονται ότι χωράει άνετα. Πρόσεξαν να έχει περιορισμένες διαστάσεις, ώστε να μπορεί να φωλιάσει στο πίσω μέρος των αερόψυκτων 911.
Στην περίπτωση του R3, θα συνδυάζεται αποκλειστικά με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και κίνηση στους πίσω τροχούς. Η αναλογία κιλών ανά ίππο θα είναι τρομακτική, αφού το κεντρομήχανο σπόρτσκαρ θα ζυγίζει μόλις 780 kg.
Ο δε σχεδιασμός του είναι εμπνευσμένος από κλασικά αγωνιστικά των πρωταθλημάτων αντοχής. Δηλαδή μοιάζει με αγωνιστικό του Le Mans, θα πηγαίνει ανάλογα και λογικά θα ακούγεται κι αντίστοιχα.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Manny Khoshbin, τα πέντε σούπερκαρ που τον ξενέρωσαν [video]
Η τιμολόγηση παραμένει άγνωστη, τόσο για το αυτοκίνητο όσο και για τον κινητήρα. Αλλά δεδομένων του χαμηλού όγκου παραγωγής, της σπανιότητας και των τεχνικών προδιαγραφών, θα μας εξέπληττε αν ήταν χαμηλή.