
Pagani Huayra Codalunga: Μείον οροφή, συν χειροκίνητο σασμάν
Η Pagani Huayra Codalunga αποτίει φόρο τιμής στα αγωνιστικά μοντέλα της δεκαετίας του 1960, σε 10 μόλις τεμάχια.

Μπορεί να βρισκόμαστε στην εποχή της Utopia, του τρίτου μοντέλου της μάρκας πλέον, αλλά η Pagani Huayra έχει ακόμα λίγη ζωή. Η Codalunga Speedster χάνει την οροφή της κλειστής, ενώ πλέον προσφέρεται επιλογή για χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η κλειστή Pagani Huayra Codalunga παρουσιάστηκε πριν τρία χρόνια σε πέντε μόλις αντίτυπα. Τώρα, η ανοιχτή εκδοχή της θα παραχθεί σε δέκα, με τις παραδόσεις σε αγοραστές να έχουν προγραμματιστεί για τον επόμενο χρόνο.
Δεν γνωρίζουμε αν έχει μείνει απούλητη κάποια από τις δέκα Codalunga Speedster, αλλά δεν δίνουμε και πολλές πιθανότητες για κάτι τέτοιο
Το όνομα «Codalunga» μεταφράζεται σε «μακριά ουρά». Είναι ένας φόρος τιμής στα πρωτότυπα αγωνιστικά αυτοκίνητα με μακριά ουρά της δεκαετίας του 1960, των οποίων το μακρύτερο αμάξωμα προσπαθούσε να βελτιώσει την τελική ταχύτητα σε πίστες όπως του Le Mans.
Σκεφτείτε αγωνιστικά όπως η Porsche 908 LH, η Alfa Romeo Tipo 33/2, η Alpine A220. Η Codalunga της Pagani έχει 36 cm μακρύτερο πίσω μέρος από του βασικού μοντέλου, πράγμα που σημαίνει επίσης ότι έχει αλλάξει ολόκληρος ο πίσω σχεδιασμός.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Zonda Tricolore, θα γίνει η πιο ακριβή Pagani όλων των εποχών;
Σε αντίθεση με τις περισσότερες Huayra, ακόμη και με την κλειστή Codalunga, η Speedster διατίθεται με επιλογή κιβωτίων ταχυτήτων -7τάχυτο χειροκίνητο ή σειριακό. Η Pagani κατασκεύασε την πρώτη της χειροκίνητη Huayra μόλις πέρυσι, την Epitome.
Εδώ, το κιβώτιο ταχυτήτων συνδέεται με τον twin-turbo V12 της Mercedes-AMG. Με κυβισμό 6,0 lt, αποδίδει 864 ίππους και 1.100 Nm, όπως και στην Utopia.

Μην περιμένεις εκτεθειμένα διακοσμητικά από ανθρακονήματα, διότι αυτό θα ερχόταν σε δυσαρμονία με την αισθητική της δεκαετίας του 1960. Στο εσωτερικό, κάνει ντεμπούτο μια νέα εσωτερική διακόσμηση που διαθέτει κέντημα εμπνευσμένο από τη χαρακτηριστική διάταξη 4πλής εξάτμισης της Pagani.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Pagani Zonda R αντί για γυψοσανίδα; Ή μήπως μία F1 στο σαλόνι;
Το τιμόνι και ο λεβιές ταχυτήτων διαθέτουν ένθετα από μαόνι, τα οποία ολοκληρώνουν την αγωνιστική ατμόσφαιρα των μέσων του περασμένου αιώνα.
Η Codalunga Speedster είναι μια δημιουργία του τμήματος Grandi Complicazioni της Pagani, το οποίο εξελίσσει μοναδικά και περιορισμένης παραγωγής μοντέλα.