Νέα Toyota Celica: Παρουσιάστηκε σε... επιλεγμένο κοινό

Νέα Toyota Celica: Παρουσιάστηκε σε... επιλεγμένο κοινό

Η Toyota έχει ήδη κατασκευάσει λειτουργικά πρωτότυπα της νέας Celica, ενώ σχέδια του μοντέλου έχουν παρουσιαστεί σε εμπόρους. Η εμπορική του διάθεση αναμένεται μετά το 2027, πιθανότατα με υβριδικό σύστημα κίνησης.

Toyota Celica

Η αναβίωση της Toyota Celica δεν είναι μια απλή φημολογία, με πρόσφατες δηλώσεις υψηλόβαθμού στελέχους να το επιβεβαιώνει. 

Σύμφωνα με το αντιπροέδρο σχεδιασμού προϊόντος της Toyota Βορείου Αμερικής, Cooper Ericksen, η εταιρεία έχει ήδη κατασκευάσει λειτουργικά πρωτότυπα του μοντέλου, ενώ εμπιστευτικά σχέδια και αρχικά σκίτσα έχουν ήδη παρουσιαστεί σε επιλεγμένους εμπόρους του δικτύου της.

Η εξωτερική σχεδίαση της νέας Celica παραμένει απόλυτα μυστική. Ο Ericksen είπε ότι κανένα CGI που έχει κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο δεν αντανακλά την πραγματική εικόνα του νέου αυτοκινήτου.

Η Toyota Celica δεν είναι το μοναδικό σπορ αυτοκίνητο που εξελίσσει η ιαπωνική φίρμα

Toyota Celica

Σε τεχνικό επίπεδο, η Toyota φαίνεται να εξετάζει διάφορα ενδεχόμενα για το σύστημα κίνησης της νέας Celica. Παρότι δεν έχει αποκλειστεί το ενδεχόμενο αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης, η πιο πιθανή κατεύθυνση δείχνει να είναι η υβριδική τεχνολογία. 

Καθοριστικό ρόλο στη φιλοσοφία του μοντέλου διαδραματίζει η στάση του προέδρου Akio Toyoda, ο οποίος έχει εκφράσει επανειλημμένα την προτίμησή του για σπορ αυτοκίνητα που «βγάζουν ήχο και μυρίζουν βενζίνη», δίνοντας έμφαση στους θερμικούς ή υβριδικούς κινητήρες και αποστασιοποιούμενος από την αθόρυβη και συναισθηματικά αποστασιοποιημένη φύση των ηλεκτρικών.

Παρά το αυξανόμενο ενδιαφέρον, καμία εικόνα του μοντέλου δεν έχει διαρρεύσει και είναι προφανές ότι η επίσημη παρουσίασή του απέχει ακόμη. Οι προβλέψεις κάνουν λόγο για λανσάρισμα μετά το 2027, χωρίς επίσημη επιβεβαίωση από την Toyota.

Η επιστροφή της  Celica εντάσσεται σε μια γενικότερη στρατηγική της Toyota για την αναβίωση εμβληματικών σπορ μοντέλων. Εκτός από την Celica, η ιαπωνική φίρμα πιθανώς εργάζεται και σε ένα νέο κεντρομήχανο MR2.

Αξιοσημείωτη είναι και η φημολογούμενη έκδοση παραγωγής του GR GT3 Concept, το οποίο θα μπορούσε να εξελιχθεί σε σούπερκαρ της Lexus. Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για έναν V8 κινητήρα διπλού τούρμπο, ωστόσο μέχρι στιγμής τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί επίσημα.

Παράλληλα, η Gazoo Racing εξελίσσει ένα νέο ηλεκτρικό σπορ μοντέλο με ορίζοντα παρουσίασης μετά το 2026. Σύμφωνα με τον επικεφαλής μηχανικό, Fumihiko Hazama, το αυτοκίνητο θα διαθέτει τετρακίνηση με δύο ηλεκτροκινητήρες, μπαταρία νέας γενιάς και εντυπωσιακή επιτάχυνση κάτω από τα 3" για το 0–100 km/h. Χαρακτηριστικά που θα το κατατάσσουν ανάμεσα στα κορυφαία ηλεκτρικά σπορ μοντέλα της αγοράς αγοράς.

Παρά τις προκλήσεις της αγοράς, η Toyota δείχνει αποφασισμένη να επενδύσει σε αυτοκίνητα που απευθύνονται στον οδηγό, είτε αυτά κινούνται με υγρά καύσιμα, είτε με ρεύμα. GR Yaris, GR Corolla, 86, Celica, Supra, MR2 και η έκδοση παραγωγής του GR GT3, όλα είναι μοντέλα τα οποία θα συνυπάρχουν σε λίγα χρόνια στην γκάμα της Toyota.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube