Η νέα BMW M5 θα φοράει τον V8 της BMW XM

Η νέα BMW M5 θα φοράει τον V8 της BMW XM

Ο διευθύνων σύμβουλος της BMW M, Frank van Meel, επιβεβαίωσε αυτό που υποπτευόμασταν εδώ κι αρκετό καιρό.

BMW M5

Ο διευθύνων σύμβουλος του τμήματος BMW M, Frank van Meel, επιβεβαίωσε ότι η επόμενη γενιά της BMW M5 θα αποκτήσει μια plug-in hybrid διάταξη με V8 κινητήρα. Ο van Meel πρόσθεσε ότι πρόκειται για το σύστημα πρόωσης που χρησιμοποιείται επί του παρόντος στην XM κι ότι θα κινεί και την επερχόμενη M5 Touring.

Είναι κάτι που υποπτευόμαστε καιρό, αλλά είναι η πρώτη φορά που έχουμε μια επίσημη διαβεβαίωση από την ίδια την εταιρεία. Η επιβεβαίωση του Van Meel, που έγινε μέσω συνέντευξης στην αυστραλιανή ιστοσελίδα CarExpert, ακυρώνει επίσης τις εικασίες ότι τα επερχόμενα μοντέλα M5 θα «έπεφταν» σε κυβισμό.

Είναι πλέον επίσημο: Η νέα BMW M5 θα μπαίνει στην πρίζα, αλλά θα πηγαίνει και στο βενζινάδικο. Με 748 PS και 1.000 Nm, ποιος θα γκρινιάξει;

«Ποτέ δεν εξελίσσουμε έναν κινητήρα μόνο για ένα μοντέλο», απάντησε ο van Meel όταν ρωτήθηκε εάν το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της XM θα μπει και σε άλλα M μοντέλα.

BMW M5

«Είναι κοινό μυστικό ότι το επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα της ΧΜ θα μπει στη νέα M5 που θα παρουσιαστεί το 2024», συνέχισε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ To πίσω μέρος της ολοκαίνουριας BMW M5 αποκαλύπτεται

Μιλάμε για ένα πραγματικό τέρας. Στην XM, ο διτούρμπινος V8 των 4,4 lt με την PHEV υποβοήθηση αποδίδει 650 PS και 800 Nm. Η XM Label φοράει την πιο ισχυρή έκδοχή του, η οποία αποδίδει 748 ίππους και 1.000 Nm. Έχουμε άδικο να πιστεύουμε ότι θα τη συναντήσουμε και σε κάποια κορυφαία έκδοση της M5;

BMW M5

Η απόφαση να διατηρηθεί ο V8 έρχεται σε αντίθεση με την επιλογή της Mercedes-AMG, που συνδυάζει ισχυρότερα ηλεκτρομοτέρ με μικρότερους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Πάρτε για παράδειγμα τις AMG GLC 43 και 63 S E Performance, οι οποίες έχουν εγκαταλείψει τον V8 για χάρη ενός 4κύλινδρου κινητήρα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ BMW M5 vs τανκ, σημειώσατε 2! [video]

«Η μετάβαση σε μικρότερους κινητήρες εσωτερικής καύσης σε συνδυασμό με μεγαλύτερες μπαταρίες δεν θεωρούμε ότι είναι ο σωστός τρόπος», δήλωσε ο van Meel σχετικά με τη μείωση του κυβισμού.

BMW M5

«Επομένως, προσπαθούμε να παραμείνουμε σε 6κύλινδρους σε σειρά ​​και V8 κινητήρες όσο το δυνατόν περισσότερο, ενσωματώνοντας υβριδικά συστήματα, πριν μεταβούμε οριστικά στην ηλεκτροκίνηση», συμπλήρωσε ο ισχυρός άνδρας του τμήματος M Division.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube