
Hennessey Venom F5 Revolution LF: Χειροκίνητο με 2.059 ίππους
Αυτό είναι το ισχυρότερο αμιγώς θερμικό παραγωγής. Και όλως τυχαίως, το Hennessey Venom F5 Revolution LF έχει και χειροκίνητο σασμάν.

To περιμέναμε από τον περασμένο Απρίλιο κι είναι επιτέλους εδώ. Το ισχυρότερο Hennessey Venom F5 όλων των εποχών ονομάζεται Revolution LF κι ισχυρίζεται ότι αποτελεί το πιο δυνατό θερμικό μοντέλο παραγωγής.
Αποδίδει 2.059 ίππους και πέρα από το να είναι το ισχυρότερο μοντέλο 100% εσωτερικής καύσης, δηλαδή χωρίς τη συνδρομή υβριδικής τεχνολογίας, το Hennessey Venom είναι και το ισχυρότερο χειροκίνητο. Καθώς στέλνει όλη του τη ροπή μόνο στους πίσω τροχούς, μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου.
Θα κατασκευαστεί μόνο ένα Revolution LF, οπότε δεν χρειάζεται να πονοκεφαλιάζεις πόσο οδηγήσιμο είναι
Μόλις προχτές, ο Mate Rimac δήλωσε ότι το αντίστοιχης ισχύος -αλλά πολύ βαρύτερο- Nevera R σπινάρει και τους τέσσερις τροχούς του μέχρι τα 150+. Με ολόφρεσκα ελαστικά στο καλύτερο οδόστρωμα. Θα ήθελες ακόμα να οδηγήσεις το Revolution LF σε δημόσιο δρόμο;
Πάντως, ο Αμερικανός επιχειρηματίας και συλλέκτης Louis Florey, το παρήγγειλε ακριβώς έτσι. Πανίσχυρο και ατίθασο. Ο ίδιος συμμετέχει στο Ferrari Challenge, οπότε λογικά έχει την εμπειρία για να μην το παρακάνει όταν δεν πρέπει.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Porsche 911 GT3, το ταχύτερο χειροκίνητο στο 'Ring [video]
Το LF είναι μια ανοιχτή F5 σε διαμόρφωση Revolution προσανατολισμένη για οδήγηση στην πίστα, αλλά βασίζεται σε ένα ολοκαίνουργιο μονοκόκ από ανθρακονήματα με την ονομασία XCell_2. Σχεδιασμένο για βελτιωμένη ακαμψία, καλύτερη εργονομία των καθισμάτων και αρκετό χώρο για ένα τρίτο πεντάλ.
Κάθε αεροδυναμική επιφάνεια έχει επανεξεταστεί: Μεγαλύτερο μπροστινό σπόιλερ, νέες γρίλιες στα φτερά και ανασχεδιασμένο πίσω μέρος με ενσωματωμένη αεροτομή. Είτε με ανοιχτή είτε με κλειστή οροφή, ο σκοπός είναι η βέλτιστη σταθερότητα εκεί στα 450+ km/h.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το νέο απόκτημα του Michael Jordan έχει 1.817 ίππους
Η ισχύς προέρχεται από τον «Fury», τον twin-turbo V8 των 6,6 lt κινητήρα της Hennessey. Για τον Florey, ο οποίος καθόρισε προσωπικά τα πάντα, από τις αεροδυναμικές βελτιώσεις μέχρι τη χημεία του χρώματος, η διαδικασία ήταν εξίσου σημαντική με το αποτέλεσμα.
«Ήθελα κάτι που να μου μιλάει με κάθε δυνατό τρόπο», δήλωσε. « Το αυτοκίνητο έπρεπε να είναι όμορφο, έπρεπε να είναι ακραίο, αλλά πάνω απ' όλα, έπρεπε να είναι δικό μου».