Ασφαλέστερο το Mazda MX-5, χωρίς να χάσει σε απόλαυση

Ασφαλέστερο το Mazda MX-5, χωρίς να χάσει σε απόλαυση

Σπορ και θέαμα από το Mazda MX-5, αλλά με αυξημένη ενεργητική ασφάλεια.

Mazda MX-5 Miata

Το Mazda MX-5 συμμορφώνεται με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές ασφαλείας GSR2, χωρίς όμως να ζημιώθει στο ελάχιστο η απόλαυση της οδήγησης κι ο ανόθευτος χαρακτήρας του.

Οι αναβαθμίσεις είναι νομικά απαραίτητες, ώστε το πιο καλοπουλημένο ρόουντσερ του πλανήτη να συνεχίσει να πωλείται στη Γηραιά Ήπειρο.

Το νέο Mazda MX-5 θα είναι ασφαλέστερο, χωρίς να χάσει τίποτα από τον διασκεδαστικό παιχνιδιάρικο χαρακτήρα που το έκανε διάσημο.

Τα νέα «καλούδια» περιλαμβάνουν υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση ορίου ταχύτητας και συστήματα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας.

Mazda MX-5 Miata

Εισάγονται επίσης μια σειρά από μηχανικές βελτιώσεις, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης για τις εκδόσεις των 2,0 lt με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων.

Το νέο μπλοκέ υπόσχεται διαφορετικό ποσοστό εμπλοκής κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση, ώστε να διασφαλίσει αυξημένη σταθερότητα στις στροφές, χωρίς να χάνει κάτι σε απόλαυση.

Mazda MX-5 Miata

Επιπλέον, υπάρχει μια νέα ρύθμιση στο σύστημα ελέγχου ευστάθειας η οποία είναι εστιασμένη στη χρήση στην πίστα. Η Mazda λέει ότι είναι ιδανική για όσους επισκέπτονται για πρώτη φορά τον αγωνιστικό τάπητα κι επιτυγχάνει ιδανική ισορροπία δυναμισμού κι ασφάλειας. Λογικά θα είναι κατάλληλο και για χρήση δρόμου για τους πιο έμπειρους, αν και θα κρίνουμε αφότου το δοκιμάσουμε στην πράξη.

Οι ρυθμίσεις του ηλεκτρικά υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης έχουν επίσης αναθεωρηθεί για να παρέχει μια «πιο φυσική και ρευστή» απόκριση, δηλώνει κατά γράμμα η ιαπωνική εταιρεία.

Mazda MX-5 Miata

Η σειρά κινητήρων παραμένει αμετάβλητη, αποτελούμενη από δύο ατμοσφαιρικά αμιγώς θερμικά σύνολα: μια μονάδα 1,5 lt με 132 PS και 152 Nm και την κορυφαία δίλιτρη με 184 PS και 205 Nm. Ωστόσο, η πεταλούδα του γκαζιού έχει σχεδιαστεί για να παρέχει ταχύτερη κι ακριβέστερη απόκριση.

Στο εσωτερικό, το ανανεωμένο Mazda MX-5 λαμβάνει μια μεγαλύτερη οθόνη infotainment 8,8 ιντσών κι έχουν προστεθεί θύρες USB-C στην κεντρική κονσόλα.

Mazda MX-5 Miata

Η πιο εμφανής οπτική αλλαγή είναι η ενσωμάτωση ενός αισθητήρα στην μπροστινή μάσκα, που υποστηρίζει τα νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού. Ωστόσο, τα εμπρός και τα πίσω φώτα έχουν επίσης επανασχεδιαστεί διακριτικά, για να ξεχωρίζουν το ανανεωμένο μοντέλο από το τρέχον.

Η Mazda δεν έχει ακόμη δώσει λεπτομέρειες για την τιμολόγηση του αναθεωρημένου μοντέλου, αλλά αναμένεται να είναι πιο ακριβό, δεδομένου του κόστους ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube