Μηχανικοί Porsche για το Ioniq 5 N: «Ουάου, τώρα μάλιστα»

Μηχανικοί Porsche για το Ioniq 5 N: «Ουάου, τώρα μάλιστα»

Το φως το αληθινό είδαν μηχανικοί της Porsche όταν δοκίμασαν το Ioniq 5 N. Και τώρα σπεύδουν να ενσωματώσουν τα καλούδια του στις ηλεκτρικές Porsche.

Ioniq 5 N

Οι μηχανικοί της Porsche δεν εντυπωσιάζονται εύκολα. Περνούν τις μέρες τους τελειοποιώντας τις GT3 RS και καταρρίπτοντας ρεκόρ γύρου στο Nürburgring. 

Έτσι, όταν δύο από τους ανώτερους μηχανικούς της μάρκας οδήγησαν το Hyundai Ioniq 5 N και έφυγαν αλαλάζοντας σαν έφηβοι που βγαίνουν από το Πλαίσιο την Black Friday, καταλαβαίνεις ότι κάτι ενδιαφέρον προσφέρει το κορεατικό μοντέλο.

Και τώρα, ήρθε η σειρά της Porsche να διαπιστώσει τι διαφορά κάνουν στην οδήγηση τα «θερμικά» καλούδια του Ioniq 5 N

Εμείς το γνωρίζουμε από πρώτο χέρι, αφού μας είχε γοητεύσει στη δοκιμή του. Λίγους μήνες αργότερα, εθεάθη να δοκιμάζεται από τη Lamborghini στην Ιταλία

Ioniq 5 N

Ο Frank Moser, υπεύθυνος για τις 718 Boxster/Cayman και τις 911, παραδέχτηκε ότι έχει οδηγήσει το Ioniq 5 N «αρκετές φορές» και το χαρακτήρισε ως μια εμπειρία που «μου άνοιξε τα μάτια».

Ο Moser πήρε μαζί του ακόμη και τον Andreas Preuninger, τον θρυλικό επικεφαλής των Porsche GT -δύσκολα θα βρεις πιο βενζινοαίματο. 

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Για δες λαχτάρες που κάνει το Ioniq 5 N στη McLaren P1 [video]

Ο Preuninger δεν ενθουσιάστηκε ιδιαίτερα στην αρχή. Σύμφωνα με τον Moser, γρίνιαξε και δεν ήθελε να μπει μέσα: «Δεν θέλω καμία σχέση με τα ηλεκτρικά».

Αλλά μόλις ο Moser πάτησε το κουμπί N Grin Boost της Hyundai, ο επικεφαλής του προγράμματος GT άλλαξε γνώμη. «Είπαμε, ουάου», δήλωσε ο Moser, περιγράφοντας τη στιγμή που το πιο δυναμικό EV της Hyundai απελευθέρωσε τους 650 ίππους και τα 770 Nm της ροπής του.

Ioniq 5 N

Δεν ήταν μόνο η επιτάχυνση που τράβηξε την προσοχή της Porsche. Χαρακτηριστικά του Ioniq 5 N, όπως οι εικονικές αλλαγές ταχυτήτων και οι συνθετικοί ήχοι κινητήρα, ωθούν τώρα τους Γερμανούς να εξετάσουν σοβαρά παρόμοια συστήματα για την επερχόμενη ηλεκτρική γκάμα των 718.

«Μάθαμε πολλά από αυτό το αυτοκίνητο», συμπλήρωσε ο Moser. «Γι’ αυτό αποφασίσαμε να ρίξουμε μια πιο προσεκτική ματιά».

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Hyundai Ioniq 5 N DK Edition, ειδική έκδοση για τον Keiichi Tsuchiya [video]

Η Hyundai ονομάζει αυτά τα συστήματα N e-shift και N Active Sound+, και αναπαράγουν τις αλλαγές ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, ενώ προσφέρουν και επιλογή ψηφιακών ήχων κινητήρα.

Αρκετοί κάτοχοι ηλεκτρικών μοντέλων αντιμετωπίζουν τα παραπάνω ως αναχρονισμό και θερμικά τερτίπια που δεν έχουν θέση σε ένα BEV. Αλλά πάντα υπάρχει η επιλογή της απενεργοποίησής τους και της εντελώς αθόρυβης λειτουργίας.

«Στα δικά μας μοντέλα, ο οδηγός θα μπορεί να αποφασίσει αν επιθυμεί να οδηγεί σε εντελώς αθόρυβη λειτουργία ή αν θέλει να συμμετέχει περισσότερο, νιώθοντας τους εικονικούς ήχους ενός 6κύλινδρου μπόξερ και την εικονική αλλαγή σχέσεων», είπε ο Moser.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube