node/39204

Μεταμόρφωσε την BMW M140i σε M2 hatchback!

Μια BMW M140i που δανείζεται αρκετά μέρη του αμαξώματος από από την M2 Coupé.

Το Bmw & Mini UK Group δημοσίευσε μερικές φωτογραφίες από το τελευταίο τους project - ένα πολύ ενδιαφέρον μείγμα από το τρίθυρο χάτσμπακ BMW M140i και το δίπορτο κουπέ BMW M2!

Ως βάση για το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε μια M140i η οποία δανείστηκε καπό, φτερά, προφυλακτήρες και εμπρός φανάρια από M2. Ουσιαστικά, μόνο οι πόρτες, τα παράθυρα, το παρμπίζ, η οροφή, η πόρτα του χώρου αποσκευών και τα πίσω φώτα έχουν μείνει ίδια. Τα νέα μέρη του αμαξώματος προήλθαν από μια τρακαρισμένη Μ2 και όπως βλέπετε στις φωτογραφίες χρειάστηκε αρκετή δουλειά για να μονταριστούν σωστά στο αμάξωμα του τρίθυρου χατσμπακ.

Το εμπρός σπλίτερ, οι αεροδυναμικές προεκτάσεις των μαρσπιέ και ο πίσω διαχύτης που φιλοξενεί τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης είναι μερικές ακόμα πινελιές που τονίζουν την επιθετική εμφάνιση του μοντέλου.

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός εξακύλινδρος σε σειρά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 3,0 λίτρων που για την περίσταση αποδίδι 340 PS και 500 Nm. Στόχος είναι να δεχθεί βελτιώσεις ώστε να φτάσει πιο κοντά στους 410 PS και τα 550 Nm του twin-turbo κινητήρα της BMW M2 Competition. Δεν έχουμε πληροφορίες για τη μετάδοση, όμως λαμβάνοντας υπόψη τον χαρακτήρα της κατασκευής, θα ήταν υπέροχο αν συνδυάζει χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση στους πίσω τροχούς.

Ο ιδιοκτήτης του οχήματος είναι ο Dave Campbell από τη Μ.Βρετανία. Στόχος του είναι να το χρησιμοποιήσει για προωθητικούς σκοπούς και κάποια στιγμή να διαθέσει παρόμοιες μετατροπές στην αγορά. Όπως δήλωσε στο Road & Track, τα ανταλλακτικά που χρειάστηκαν για το project κόστισαν περίπου £20,000.

 

[Πηγή: Bmw & Mini UK Group μέσω Road & Track]

node/39633

Στο «κόκκινο» η BMW για πρώτη φορά μετά το 2009

Απώλειες €666 εκατ. στο δεύτερο τρίμηνο - Ελπίδες για ανάκαμψη στο δεύτερο εξάμηνο του 2020. 

Τετάρτη, 05 Αυγούστου 2020 | Θοδωρής Τσίκας Επικοινωνία

Στο «κόκκινο» η BMW για πρώτη φορά μετά το 2009

Οι απώλειες του BMW Group έσυραν την εταιρεία στο «κόκκινο» για πρώτη φορά μετά από μια δεκαετία, εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού. 

Η BMW έχασε €666 εκατ. από τον Απρίλιο έως τον Ιούνιο, εμφανίζοντας αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα για πρώτη φορά μετά την οικονομική κρίση του 2009. Να σημειώσουμε πως την αντίστοιχη περίοδο του 2019 η εταιρεία είχε καταγράψει κέρδη της τάξης των €2,2 δισ.

Παρά τη δύσκολη περίοδο, η BMW δήλωσε ότι αναμένει να παρουσιάσει λειτουργικά κέρδη στο τέλος του έτους.

«Προσβλέπουμε τώρα στο δεύτερο εξάμηνο με συγκρατημένη αισιοδοξία και συνεχίζουμε να στοχεύουμε ένα περιθώριο κέρδους μεταξύ 0% και 3% για την εταιρεία το 2020», δήλωσε σε ανακοίνωσή του ο Διευθύνων Σύμβουλος Oliver Zipse.

Οι πωλήσεις έχουν αρχίσει να ανακάμπτουν σε ορισμένες αγορές, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, κάνοντας την BMW να ελπίζει ότι το τέλος της χρονιάς θα αποφέρει κέρδος, αλλά η ανάκαμψη δεν θα είναι αρκετή για να αντισταθμίσει το έλλειμμα των πωλήσεων που χάθηκαν από την πανδημία.

Η BMW θα ξεκινήσει να παράγει το ηλεκτρικό SUV iX3 φέτος στην Κίνα, από όπου και θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του. 

Οι παραδόσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν το τελευταίο τρίμηνο καθώς χώρες όπως η Γερμανία και η Γαλλία αύξησαν τις επιδοτήσεις για τα οχήματα. Η BMW δήλωσε ότι αναμένει περαιτέρω ανάπτυξη από αυτόν τον τομέα το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

node/39606

Πόσο πουλήθηκε αυτή η σπάνια BMW 3.0 CSL; [video]

Η έκδοση επιδόσεων της BMW E9 από με τις περιποιήσεις του αγωνιστικού τμήματος της βαυαρικής φίρμας.

Παρασκευή, 31 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Πόσο πουλήθηκε αυτή η σπάνια BMW 3.0 CSL; [video]

Μια ενδιαφέρουσα αγγελία που εμφανίστηκε αυτή την εβδομάδα στο Bring A Trailer ήταν αυτή η σπάνια BMW 3.0 CSL του 1972.

Η BMW 3.0 CSL, βασισμένη στη σειρά κουπέ μοντέλων E9, εξελίχθηκε από το αγωνιστικό τμήμα της BMW στα πλαίσια του ομολογκαρίσματος για συμμετοχή στο ευρωπαικό πρωτάθλημα τουρισμού. Η παραγωγή της ξεκίνησε το 1971 και ολοκληρώθηκε το 1975, με 1.265 αυτοκίνητα να βγαίνουν από το εργοστάσιο. Για εξοικονόμηση βάρους, το μοντέλο είχε καπό, πόρτες και κάλυμμα του χώρου αποσκευών από αλουμίνιο, πλαστικό προφυλακτήρα, λεπτότερο αμάξωμα καθώς και πίσω και πλευρικά παράθυρα από Perspex.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Διαφήμιση: BMW 2800 CS 1968-1971 [video]

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αποτελεί ένα από τα 169 παραδείγματα που παρήχθησαν στους πρώτους 14 μήνες της παραγωγής του μοντέλου. Παραδόθηκε καινούριο στην Ιταλία το 1972 σε απόχρωση Golf yellow και έγινε εισαγωγή στις ΗΠΑ μέσα στη δεκαετία του '70. Το 1986 το αγόρασε ένας συλλέκτης από το Colorado που ανέλαβε ανακατασκευή του στα μέσα της δεκαετίας του '90 η οποία περιλάμβανε νέα μαύρη βαφή με τρίχρωμες λωρίδες και τοποθέτηση νέου κινητήρα. Το αυτοκίνητο παρέμεινε στην ίδια οικογένεια μέχρι το 2014 οπότε το αγόρασε ένας άλλος συλλέκτης από το San Francisco που του πρόσθεσε καινούριο χειροκίνητο κιβώτιο και πλήρες αεροδυναμικό πακέτο τύπου "Batmobile". Ο τελευταίος ιδιοκτήτης τοποθέτησε τις πολυάκτινες ζάντες 14" της Alpina με νέα ελαστικά 205/70 Michelin XWX το 2019.

BMW 3.0 CSL

Στο εσωτερικό του βρίσκουμε καθίσματα Scheel bucket με μαύρη δερματίνη και κοτλέ, ξύλινη επένδυση στο ταμπλό, ταχύμετρο που φτάνει μέχρι τα 240 km/h, μειωμένη ηχομόνωση και μαύρες μοκέτες, ενώ το οδόμετρο γράφει 93.000 km.

Ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 3,5 λίτρων (M30B34) που τοποθετήθηκε κάτω από το καπό του μοντέλου μέσα στη δεκαετία του '90, προέρχεται από μια BMW του 1985 και έχει δύο καρμπυρατέρ της Weber. Η δύναμη μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου Getrag 245/10 C/R 5 σχέσεων το οποίο τοποθετήθηκε το Νοέμβριο του 2018. Η ανάρτηση είναι ανεξάρτητη με ελατήρια της Bilstein και τα φρένα αποτελούνται από δίσκους και στους τέσσερις τροχούς. 

Η δημοπρασία για την BMW 3.0 CSL ολοκληρώθηκε στα $175.000 (€147.854) επιβεβαιώνοντας το συλλεκτικό χαρακτήρα της κατασκευής, χωρίς όμως να φτάνει στα δυσθεώρητα ύψη μεταγενέστερων κλασικών αυτοκινήτων της βαυαρικής φίρμας όπως η BMW M3 E30 που πουλήθηκε πρόσφατα έναντι $250.000.

[Πηγή: Bring A Trailer]