node/36430

Μεταχειρισμένο: Volkswagen Golf VII, 2013 - σήμερα

H έβδομη γενιά του Volkswagen Golf είναι ιδιαίτερα δημοφιλής ακόμα και τώρα που βρίσκεται στην δύση της καριέρας της, ενώ όσοι σκέφτονται να προχωρήσουν σε αγορά ενός μεταχειρισμένου θα βρεθούν με πληθώρα επιλογών.

Πώς είναι;
Το Volkswagen Golf διαθέτει μία από τις ισχυρότερες αυτοκινητικές ταυτότητες, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Με την έβδομη γενιά του, η γερμανική εταιρεία κατάφερε να παρουσιάσει ένα ακόμα πιο πολυδιάστατο αυτοκίνητο.

Πρώτα απ’ όλα, το Golf διαθέτει αρκετά ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων μικρού κυβισμού που ταιριάζουν γάντι στο βάρος του και παράλληλα καταφέρνουν να καταναλώνουν καύσιμο σε λογικό πλαίσιο.

Στο εσωτερικό, βρίσκουμε ένα ταμπλό που φτιάχτηκε με υλικά κορυφαίας απτής ποιότητας και έχει απλή σχεδίαση που ευνοεί την εργονομία.

Οδηγικά, η έβδομη γενιά του VW Golf θυμίζει μεγαλύτερο και ακριβότερο αυτοκίνητο. Προσφέρει άνεση και σταθερότητα σε κάθε ταχύτητα, με το τιμόνι και το πλαίσιο να παρέχουν επαρκή πληροφόρηση, εάν θελήσετε να κινηθείτε σβέλτα, χωρίς δράματα και κόπο.

Από τη βασική κιόλας έκδοση εξοπλισμού, τα χαρακτηριστικά που διαθέτει είναι επαρκή, ενώ όσο ανεβαίνουμε επίπεδο βρίσκουμε και μερικά ιδιαίτερα στοιχεία. Ακόμα, η μεγάλη εμπορική επιτυχία του μοντέλου θα σας επιτρέψει να βρείτε μία έκδοση του γούστου σας.

Volkswagen Golf Used 1

Για όλα αυτά όμως υπάρχει και το αντίτιμο. Το VW Golf είναι ελαφρώς ακριβότερο του ανταγωνισμού. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι είναι και το καλύτερο σε όλους τους τομείς.

To 2017 έφερε την αισθητική ανανέωση του μοντέλου, με νέους αποδοτικότερους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, ενώ υπήρξαν και αλλαγές στον εξοπλισμό με νέο σύστημα πολυμέσων και ψηφιακό πίνακα οργάνων.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Εάν εξαιρέσουμε την ηλεκτρική, την υβριδική και την έκδοση TGI που καταναλώνει και φυσικό αέριο, το πιο οικονομικό Golf είναι το 1.6 TDI με τους 105 ίππους. Με την ανανέωση του 2017 δυνάμωσε και έφτασε τους 115 ίππους.

Και οι βενζινοκίνητες όμως εκδόσεις, ειδικά με τον 1.0 TSI και τον 1.4 TSI δεν πάνε πίσω σε οικονομία καυσίμου. Απεναντίας, καταφέρνουν να ξεχωρίζουν σε σχέση με την πλειονότητα του ανταγωνισμού, ενώ ακόμα και η έκδοση GTI μπορεί να κινηθεί καταναλώνοντας λογική ποσότητα.

Η χαμηλή κατανάλωση υποστηρίζεται και από χαμηλές εκπομπές CO2 που επιβαρύνουν με χαμηλά ετήσια τέλη κυκλοφορίας τον ιδιοκτήτη και του επιτρέπουν να κινείται ελεύθερα στον Πράσινο Δακτύλιο.

Volkswagen Golf Used 2

Παράλληλα, το κόστος της περιοδικής συντήρησης του VW Golf έβδομης γενιάς δεν είναι υπερβολικό. Δεν είναι το φθηνότερο σε αυτό τον τομέα, αλλά μπορεί να συγκριθεί άνετα με την πλειονότητα της κατηγορίας.

Τι πρέπει να προσέξω;
Σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτουμε για το Volkswagen Golf έβδομης γενιάς, και πιο συγκεκριμένα για την έκδοση 1.4 TSI 122 PS που «δοκιμάζουμε», την συχνότερη βλάβη παρουσιάζει η τουρμπίνα και ακολουθεί ο διακόπτης εκκίνησης. Ακολουθούν το ηχοσύστημα και ορισμένες διαρροές λαδιού. Ακόμα, στις εκδόσεις με αυτόματο κιβώτιο DSG, υπάρχει υψηλή συχνότητα αστοχίας του κιβωτίου.

Πως είναι σήμερα;
Το εικονιζόμενο Volkswagen Golf 1.4 TSI 122 PS είναι μοντέλο 4/2013 με 77.400 km. Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα αντιλαμβάνεσαι ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης του το πρόσεχε. Οι ταπετσαρίες δείχνουν σχεδόν άθικτες και τα πλαστικά σαν καινούργια (ακόμα και στο χώρο αποσκευών), και όλοι οι διακόπτες έχουν την ίδια αίσθηση που είχαν ως καινούριο. Εάν κάτι από το εσωτερικό μαρτυρά την ηλικία του Golf που δοκιμάζουμε είναι ο πλαστικός λεβιές του κιβωτίου ταχυτήτων, η ελαφρώς μειωμένη ευκρίνεια της οθόνης αφής του συστήματος πολυμέσων και τα κουρασμένα πλαϊνά τμήματα της θέσης του οδηγού.

Στο χώρο του κινητήρα όλα δείχνουν όπως πρέπει, χωρίς διαρροές ή δείγματα ταλαιπωρίας. Το αμορτισέρ όμως που συγκρατεί το καπό του κινητήρα έχει χάσει ελαφρώς την αντίστασή του στο κατέβασμα. Τα δύο αμορτισέρ που χρησιμοποιούνται για την πόρτα του πορτμπαγκάζ λειτουργούν ακόμα άψογα.

Volkswagen Golf Used 3

Αυτό που μαρτυρά ουσιαστικά την ηλικία του συγκεκριμένου Golf είναι ο πιο «βαρύς» συμπλέκτης, κάτι πολύ λογικό για την ένδειξη του ολικού χιλιομετρητή. Από την άλλη, ο λεβιές ταχυτήτων λειτουργεί σωστά και δεν δείχνει ταλαιπωρημένος, το ίδιο και το σύστημα των φρένων. Το ίδιο καλό πρόσωπο παρουσιάζει και η ανάρτησή του, ελέγχοντας σωστά το αμάξωμα στις στροφές και προσφέροντας υψηλού επιπέδου άνεση ακόμα και σε πλακόστρωτο δρόμο.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Το VW Golf VII είναι από τα δημοφιλέστερα μοντέλα της κατηγορίας με αποτέλεσμα να υπάρχουν αρκετά στην αγορά μεταχειρισμένου.

Υπάρχουν όλες οι εκδόσεις κινητήρα, με βασικό η πλούσιο εξοπλισμό, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.

Η τιμή για ένα από τα πρώτα Golf VII με τον 1.200άρη κινητήρα ξεκινά από τα 8.500 ευρώ για ένα μοντέλο του 2013, και ανεβαίνει όσο επιλέγουμε ισχυρότερη έκδοση κινητήρα ή ένα πιο φρέσκο μοντέλο με λιγότερα χιλιόμετρα.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39437

VW: Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ενέκρινε τις αγωγές για το dieselgate και στις χώρες αγοράς των αυτοκινήτων

Με μια σημαντική του απόφαση σήμερα το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επιτρέπει τους Ευρωπαίους καταναλωτές να προσφύγουν στα εθνικά τους δικαστήρια, σε περίπτωση που είχαν αγοράσει αυτοκίνητο της Volkswagen που εμπλέκεται στο dieselgate.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Χρήστος Παπαχριστόπουλος Επικοινωνία

VW: Το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ενέκρινε τις αγωγές για το dieselgate και στις χώρες αγοράς των αυτοκινήτων

Οι καταναλωτές στην ΕΕ θα πρέπει να μπορούν να καταθέτουν αγωγές κατά της Volkswagen στα εθνικά τους δικαστήρια, αν έχουν αγοράσει οχήματα με εγκατεστημένα λογισμικά που δείχνουν φαινομενικά μειωμένες εκπομπές, αποφάνθηκε σήμερα το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Βάσει της ετυμηγορίας του κορυφαίου δικαστηρίου της ΕΕ, η Volkswagen μπορεί να αντιμετωπίσει μαζικές προσφυγές από καταναλωτές σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η υπόθεση έφθασε στο Δικαστήριο της ΕΕ αφού ένα αυστριακό δικαστήριο, που χειριζόταν μια προσφυγή της αυστριακής ένωσης καταναλωτών VKI για λογαριασμό 574 ιδιοκτητών οχημάτων με παραποιημένο λογισμικό, ζήτησε να εξακριβώσει αν έχει δικαιοδοσία στην υπόθεση.

Πως θα γίνονται οι αγωγές
Το Δικαστήριο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ανακοίνωσε πως βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ οι προσφεύγοντες θα πρέπει κατ’ αρχήν να καταθέτουν την αγωγή στον τόπο κατοικίας του εναγόμενου.

Ωστόσο, σε περιπτώσεις που υπήρξε ζημία, υπάρχει επίσης η δυνατότητα να αναληφθεί δράση στον τόπο όπου συνέβη η ζημία. Το Δικαστήριο της ΕΕ αποφάνθηκε πως η ζημιά συνέβη μόνο τη στιγμή που τα οχήματα αγοράσθηκαν, καθώς αποκτήθηκαν σε τιμή υψηλότερη της πραγματικής αξίας τους.

Η αυστριακή ένωση VKI ζητεί αποζημίωση για τη διαφορά ανάμεσα στην τιμή που πλήρωσαν οι καταναλωτές για τα οχήματα και στην αξία των «πειραγμένων» οχημάτων.

Η Volkswagen παραδέχθηκε το 2015 ότι χρησιμοποίησε παράνομο λογισμικό σε πετρελαιοκίνητα οχήματά της για να εξαπατήσει τα αμερικανικά τεστ εκπομπών ρύπων, ένα σκάνδαλο που έλαβε την ονομασία dieselgate και κόστισε στη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία περισσότερα από 30 δισ. δολάρια για την επιδιόρθωση των οχημάτων και πρόστιμα.

[Πηγή: Reuters]

node/39391

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

To πρώτο αγωνιστικό που βασίζεται στο Volkswagen Golf GTI όγδοης γενιάς έκανε την εμφάνισή του στη Νότιο Αφρική.

Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Αυτό είναι το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC

Η Volkswagen Motorsport παρουσίασε το αγωνιστικό VW Golf VIII GTI GTC με το οποίο θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) στη Νότιο Αφρική.

Το νέο μοντέλο αντικαθιστά το αγωνιστικό Jetta GTC μετά από τέσσερις σεζόν. Ο λόγος που η Volkswagen επέλεξε το νέο Golf GTI ως βάση, είναι για να προωθήσει την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, καθώς το Jetta δεν διατίθεται πλέον ως δεξιοτίμονο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Επίσημο: Νέα VW Golf VIII GTI, GTD και GTE

Το αγωνιστικό Golf VIII με τη γαλάζια φορεσιά και τα γκρι, μπλε και κόκκινα γραφικά, ξεχωρίζει αισθητικά από το επιθετικό αεροδυναμικό πακέτο που περιλαμβάνει προέκταση στον εμπρός προφυλακτήρα, επιπλέον εισαγωγή αέρα στη θέση της πινακίδας, εσοχές στο καπό, φουσκωμένα φτερά, τροχούς αγωνιστικού τύπου, πλευρικά μαρσπιέ και μια τεράστια σταθερή φτερούγα στο πίσω μέρος που στηρίζεται στην πίσω πόρτα.

VW Golf VIII GTI GTC

Το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από οτιδήποτε δεν είναι απαραίτητο με στόχο την εξοικονόμηση βάρους, με αποτέλεσμα να μη θυμίζει σε τίποτα την έκδοση παραγωγής. Εκεί βρίσκουμε bucket κάθισμα οδηγού, flat-bottom τιμόνι, πλήρες ρολ κέιτζ, πυροσβεστήρα, και ένα βασικό πάνελ στο ταμπλό με τους διακόπτες που χρειάζονται στην πίστα.

Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, η Volkswagen Motorsport δεν ανακοίνωσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά, όμως είναι γνωστό πως σύμφωνα με τους κανονισμούς του GTC, όλα τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν χρησιμοποιούν το ίδιο σωληνωτό πλαίσιο από χρωμόλυ, κινητήρα, κιβώτιο, εγκέφαλο, τροχούς, ελαστικά και ανάρτηση.

Το πρωτάθλημα Global Touring Cars (GTC) ξεκίνησε στη Νότιο Αφρική το 2016 και περιλαμβάνει τις κατηγορίες GTC1 και GTC2. Το 2020 το πρωτάθλημα δεν ξεκίνησε ακόμα λόγω πανδημίας, κάτι που αναμένεται να γίνει τον Αύγουστο. Στην επόμενη σεζόν του 2021, η Volkswagen Motorsport θα τρέξει με δύο Golf GTI στο GTC1, με οδηγούς τους Keagan Masters (πρωταθλητής GTC1 του 2019) και Daniel Rowe (πρωταθλητής GTC2 του 2016). 

[Πηγή: Volkswagen Motorsport]