node/39348

Μεταχειρισμένο: Toyota Aygo, 2014 έως σήμερα

Το Toyota Aygo είναι ένα ώριμο μικρό αυτοκίνητο με ξεχωριστή σχεδίαση, ικανό να αντεπεξέλθει στην ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία των μίνι.

Η πρώτη γενιά του Toyota Aygo είχε ευχάριστη σχεδίαση και στιβαρή κατασκευή, κερδίζοντας γρήγορα εμπορικό έδαφος στην αγορά ως ένας οικονομικός και αξιοπρεπής τρόπος μετακίνησης για την πόλη. Στην οδήγηση όμως δεν ήταν το ίδιο ευχάριστο και δεν διακρινόταν για την πρακτικότητα που προσέφερε, ειδικά όταν έπρεπε να κοντράρει τις νεότερες ελεύσεις της κατηγορίας από τον Όμιλο Kia/Hyundai και το Volkswagen Group.

Η απάντηση στις προκλήσεις που του έβαλε ο ανταγωνισμός ήρθε με την δεύτερη γενιά του μοντέλου. Είναι ένα αρκετά πιο ώριμο αυτοκίνητο με ξεχωριστή σχεδίαση και αρκετά βέλη στη φαρέτρα του για να αντεπεξέλθει στην ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία των μίνι.

Όπως συνέβαινε και με την πρώτη γενιά του μοντέλου, έτσι και η δεύτερη προσφερόταν σε μία μόνο έκδοση κινητήρα, αλλά με δυνατότητα επιλογής ημιαυτόματου κιβώτιου 5 σχέσεων . Το 3κύλινδρο μοτέρ απέδιδε 68 ίππους (72 με την αισθητική ανανέωση του 2018) και σύμφωνα με την Toyota κατανάλωνε μόλις 4,1 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 ήταν 95 g/km (NEDC). Αυτά τα χαρακτηριστικά ήταν ιδιαίτερα χαμηλά για την εποχή που παρουσιάστηκε, χαρίζοντας παράλληλα και χαμηλό κόστος χρήσης και ετήσιων εξόδων.

Η εμπορική καριέρα του Toyota Aygo δεύτερης γενιάς ξεκίνησε με αρκετές εκδόσεις εξοπλισμού. Η βασική έκδοση διέθετε 14άρηδες τροχούς με διακοσμητικό τάσι, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, φώτα ημέρας τύπου LED, κλιματισμό και μία θύρα USB, ενώ όσο ανεβαίνουμε εξοπλιστικό επίπεδο υπάρχουν 15άρες ζάντες, θερμαινόμενοι καθρέφτες με ηλεκτρική ρύθμιση, αυτόματος κλιματισμός, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7”, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης κ.ά. Επιπλέον, η δεύτερη γενιά του μοντέλου είχε δυνατότητα αισθητικής εξατομίκευσης με διχρωμίες και διακοσμητικά στους τροχούς, καθώς και ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή που του χαρίζει άλλο «αέρα».

Toyota Aygo Used2Drive 4

Στο δρόμο, ο 1.000άρης κινητήρας του Aygo θα πρέπει να ανεβάσει στροφές για να κινείται με τη ροή της κυκλοφορίας, κάτι που συνέβαινε και με την πρώτη γενιά του μοντέλου, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η στάθμη θορύβου. Βέβαια, η χροιά του κινητήρα είναι ευχάριστη και δεν ενοχλεί το εκπαιδευμένο αυτί. Η λειτουργία στις χαμηλές στροφές δεν συνοδεύεται από αρκετή ροπή, και σε περίπτωση που θέλετε δυνατή επιτάχυνση θα πρέπει να ξεπεράσετε τις 4.000 rpm. Στον ανοιχτό δρόμο θα πρέπει να καταφεύγετε συχνά στον λεβιέ για να διατηρήσετε φόρα, κάτι που το αντιλαμβάνεσαι αμέσως στο πρώτο στήθωμα. Ο λεβιές του χειροκίνητου κιβωτίου έχει λαστιχένια αίσθηση, αλλά είναι θετικός και δεν δυσανασχετεί στη σκληρή χρήση. Για την κατηγορία όμως των μίνι, το Aygo προσφέρει καλή άνεση και ασφαλές κράτημα κάτω από όλες τις συνθήκες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές, το σημαντικότερο σημείο που επηρέασε η ανανέωση του 2018 ήταν ο κινητήρας. Ο 3κύλινδρος των 998 κυβικών πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP, έχει υψηλότερη σχέση συμπίεσης, βαλβίδα ανακύκλωσης των καυσαερίων, νέο σύστημα ψεκασμού βενζίνης και βελτιωμένο περιστρεφόμενο αντίβαρο για να μειωθούν οι κραδασμοί στο ραλαντί. Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί στους 72 ίππους και η ροπή στα 93 Nm, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτοματοποιημένο X-Shift.

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP (2017), το Toyota Aygo απέσπασε τέσσερα αστέρια συνολικά, με τον βασικό εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας να περιλαμβάνει έξι αερόσακους και σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

Toyota Aygo Used2Drive 3

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Η δεύτερη γενιά του Toyota Aygo έχει καλή εμπορική πορεία στη χώρα μας και η αγορά μεταχειρισμένου έχει πληθώρα από αυτά. Η πλειονότητα των επιλογών αφορούν εκδόσεις με καλό επίπεδο εξοπλισμού, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο.

Στον τομέα της συντήρησης, το Aygo απαιτεί service λαδιών μια φορά το χρόνο και γενικό κάθε δύο χρόνια, με το κόστος να κυμαίνεται σε χαμηλό για την κατηγορία επίπεδο.

Πώς είναι σήμερα;
Το μεταχειρισμένο Toyota Aygo της δοκιμής είναι μοντέλο πριν την ανανέωση με ημιαυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων και paddles στο τιμόνι. Το 3κύλινδρο μοτεράκι παρουσιάζει ακόμα στρωτή λειτουργία και ήταν ευδιάθετο για στροφάρισμα. Το αυτόματο κιβώτιο είχε ομαλή λειτουργία και σε αποφασιστικό πάτημα του γκαζιού ήταν υπάκουο και άμεσο. Τα συνολικά χιλιόμετρα που έγραφε ο υπολογιστής ταξιδιού ήταν κάτι παραπάνω από 36.000, υποδηλώνοντας λογική ετήσια χρήση από τον πρώτο ιδιοκτήτη του.

Η ανάρτηση ελέγχει ακόμα σωστά το ελαφρύ ιαπωνικό μίνι, με τα φρένα να μην παρουσιάζουν διαφορετική αίσθηση ή αποτελεσματικότητα από ένα καινούριο.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Στην αγορά μεταχειρισμένου υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα και τα περισσότερα έχουν καλό εξοπλισμό άνεσης, ενώ δεν απουσιάζουν και ορισμένα με αυτόματο κιβώτιο, όπως αυτό που οδηγούμε.

Θα βρείτε αυτοκίνητα με τιμή που ξεκινά από τις 6.000 ευρώ, με τα πιο φρέσκα και ανανεωμένα μοντέλα να φτάνουν και τις 10.000 ευρώ. Για ένα προσεγμένο αυτόματο Aygo με ενημερωμένο το βιβλίο συντήρησης, η τιμή μπορεί να φτάσει και τις 7.500-9.000 ευρώ.

Toyota Aygo Used2Drive 7

Τι πρέπει να προσέξω;
Αυτά που θα πρέπει να προσέξετε κατά την αγορά ενός μεταχειρισμένου Toyota Aygo είναι το αμάξωμα και τους τροχούς, για τυχόν χτυπήματα μέσα στην πόλη, τη σωστή εφαρμογή των ταπετσαριών και την ευκολία με την οποία αναδιπλώνουν τα πίσω καθίσματα για να μεγαλώσετε τον χώρο αποσκευών. Ακόμα, στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο επιβεβαιώστε την καλή λειτουργία του συμπλέκτη.

Σε γενικές γραμμές, το Toyota Aygo συγκαταλέγεται στα πιο αξιόπιστα μοντέλα της κατηγορίας.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Η καμπίνα του αυτόματου Toyota Aygo που δοκιμάζουμε ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, με τις ταπετσαρίες των καθισμάτων και τον ουρανό της οροφής να δείχνουν σαν καινούρια. Επίσης, όλοι οι διακόπτες έχουν σωστή λειτουργία και καλή αίσθηση, ενώ ο υπολογιστής ταξιδιού και το σύστημα πολυμέσων με την έγχρωμη οθόνη αφής δεν έχουν χάσει την ζωντάνια τους και παραμένουν ευανάγνωστοι. Οι μεντεσέδες στα πίσω παράθυρα λειτουργούν σαν καινούριοι με σωστή αντίσταση κατά τη χρήση, όπως και τα μονωτικά λάστιχα που έχουν διατηρήσει τις ιδιότητές τους.

Σε πολύ καλή κατάσταση ήταν και η πάνινη εταζέρα, αλλά και το αμορτισέρ που συγκρατεί το μεγάλο γυαλί του πορτμπαγκάζ. Αυτό που δεν ήταν σε καλή κατάσταση, ήταν το γείσο του μικρού πίνακα οργάνων που έτριζε και δεν είχε στιβαρή αίσθηση.

Εξωτερικά, τα φώτα έχουν διατηρηθεί σε πολύ καλή κατάσταση, το μαύρο χρώμα και οι ασημί λεπτομέρειες δεν έχουν διαφοροποιημένη όψη, αλλά τα μαύρα πλαστικά πάνω από τα εμπρός φτερά έχουν αρχίσει να επηρεάζονται από την έντονη ηλιοφάνεια της χώρας μας.

Toyota Aygo Used2Drive 15

Ανάρτηση-Τροχοί
Το Aygo της δοκιμής φοράει λάστιχα 165/60 R15 και οι ζάντες αλουμινίου ήταν σε άριστη κατάσταση. Τα αμορτισέρ λειτουργούν ακόμα σωστά, δεν κάνουν θόρυβο, προσφέρουν ακόμα άνεση, ελέγχουν σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος και δεν το αφήνουν να πλέει.

Τα κάτι λιγότερο από 40.000 km που είχε στον ολικό χιλιομετρητή δεν φαίνονται στα περισσότερα σημεία του αυτοκινήτου, δείγμα της προσεκτικής οδήγησης από τον πρώτο του ιδιοκτήτη.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το αυτόματο κιβώτιο έχει διατηρήσει τη σωστή λειτουργία για τον τύπο του και δείχνει να μην έχει επηρεαστεί από τα χιλιόμετρα που κουβαλά. Οι αλλαγές από τα paddle πραγματοποιούνται σωστά, κάνοντας λίγο πιο συμμετοχική την διαδικασία οδήγησης.

Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος, έχει διατηρήσει την αίσθηση του και η υποβοήθηση δεν δείχνει να έχει αλλάξει.

Κινητήρας
Ο 3κύλινδρος κινητήρας του ενός λίτρου έχει στρωτή λειτουργία, με ελάχιστο κραδασμό λόγω αρχιτεκτονικής και δείχνει πρόθυμος από τις μεσαίες στροφές και πάνω. Το πλαίσιο βέβαια δεν θα το φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση.

Τέλος, η κατανάλωση δεν επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την θέση του πεντάλ, κατατάσσοντάς στα πιο οικονομικά της κατηγορίας του.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39433

Επίσημο: Toyota Corolla Cross [video]

Το νέο C-SUV της Toyota που φέρει το εμβληματικό όνομα Corolla τοποθετείται ανάμεσα στα C-HR και RAV4.

Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Επίσημο: Toyota Corolla Cross [video]

Η Toyota παρουσίασε στην Ταϊλάνδη την Corolla Cross - ένα C-SUV που τοποθετείται στη γκάμα της ανάμεσα στα C-HR και RAV4. Μετά από το μικρότερο Yaris Cross, η ιαπωνική εταιρεία αποφάσισε να κεφαλαιοποιήσει σε SUV μοντέλο και το όνομα της Corolla που είναι ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα στον κόσμο με συνολικές πωλήσεις 48 εκατομμυρίων μονάδων σε 150 χώρες από το 1966 μέχρι σήμερα.

Το Corolla Cross βασίζεται στην πλατφόρμα GA-C της οικογένειας TNGA, με την ανάρτηση να είναι προσανατολισμένη στην άνεση. Από πλευράς διαστάσεων, το μοντέλο έχει μήκος 4.460 mm (+90 mm σε σχέση με την Corolla), πλάτος 1.825 mm (+35 mm) και ύψος 1.620 mm (+185 mm) ενώ το μεταξόνιο είναι 2.640 mm (ίδιο με των Corolla και C-HR) και το βάρος του φτάνει τα 1.385 kg. Ειδική μνεία γίνεται και στον ιδιαίτερα μικρό για την κατηγορία κύκλο στροφής που φτάνει τα 5,2 m.

Toyota Corolla Cross

Σχεδιαστικά η Corolla Cross έχει εντελώς διαφορετικό αμάξωμα έντονες δυναμικές γραμμές που αγκαλιάζουν τα φουσκωμένα φτερά πάνω από τους τετραγωνισμένους θόλους των τροχών, επιθετικά φώτα με υπογραφή LED και μεγάλη γρίλια στη μάσκα, μακρόστενα φώτα και χαμηλό κατώφλι φόρτωσης στην ουρά και πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος με ποδιές σε απόχρωση αλουμινίου στους προφυλακτήρες.

Στο εσωτερικό, η εικόνα είναι γνώριμη καθώς το ταμπλό με την κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής προέρχεται από την Corolla hatchback. Εκεί που το μοντέλο διαφέρει είναι στο κομμάτι της ευρυχωρίας καθώς η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων είναι κάτι παραπάνω από αισθητή στην πενταθέσια καμπίνα. Η Toyota περηφανεύεται για την ευκολία πρόσβασης, τον χώρο για το κεφάλι των επιβατών, την ψηλή θέση οδήγησης αλλά και τον μεγάλο χώρο αποσκευών που φτάνει τα 487 λίτρων με κιτ επισκευής ελαστικού (440 λίτρα με κανονική ρεζέρβα).

Όπως σε όλα τα σύγχρονα μοντέλα της ιαπωνικής εταιρείας, ο εξοπλισμός περιλαμβάνει και το πακέτο συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης Toyota Safety Sense.

Toyota Corolla Cross
 
Το υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από βενζινοκινητήρα 1.798 cc που αποδίδει 98 PS/142 Nm και ένα ηλεκτροκινητήρα 72 PS/163 Nm. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 122 PS και μεταδίδεται στον εμπρός άξονα μέσω αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων CVT-i. Η μέση κατανάλωση διαμορφώνεται στα 4,3 lt/100km και οι εκπομπές CO2 στα 98 g/km (NEDC).

Η εταιρεία προσφέρει επίσης και βενζινοκίνητη έκδοση με κινητήρα 1,8 λίτρων απόδοσης 140 PS και 177 Nm. Εδώ η μέση κατανάλωση είναι 6,5 lt/100km και εκπομπές CO2150 g/km (NEDC).

Η εμπορική διάθεση της Corolla Cross ξεκίνησε ήδη στην Ταϊλάνδη, ενώ σύμφωνα με την Toyota, στο προσεχές διάστημα θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές. Αν το μοντέλο έρθει στην Ευρώπη, θα είναι το τέταρτο SUV της Toyota δίπλα στα Yaris CrossC-HR και RAV4.

[Πηγή: Toyota]

node/39426

Οι τιμές του νέου Toyota Yaris στην Ελλάδα

Το νέο Yaris είναι διαθέσιμο στη χώρα μας με το νέο υβριδικό σύστημα της Toyota.

Τετάρτη, 08 Ιουλίου 2020 | Θάνος Παππάς Επικοινωνία

Οι τιμές του νέου Toyota Yaris στην Ελλάδα

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Toyota ανακοίνωσε τις τιμές του νέου Yaris που ξεκινούν από τα €15.550. Το μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο για online παραγγελία στην επίσημη ιστοσελίδα της Toyota.

Η τέταρτη γενιά του ιαπωνικού σουπερμίνι βασίζεται στην ολοκαίνουρια πλατφόρμα GA-B που προσφέρει μεγαλύτερη ακαμψία, χαμηλότερο κέντρο βάρους και πιο δυναμική οδική συμπεριφορά. Από πλευράς διαστάσεων, το Yaris έχει μήκος 3.940 (-5mm), πλάτος 1.745 (+50mm) και ύψος 1.470 mm (-40mm) ενώ το μεταξόνιο είναι 2.560 mm (+50mm).

Το αμάξωμα υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Toyota με επιθετικά φώτα, μεγάλη γρίλια, αρκετές καμπύλες και έντονες δυναμικές γραμμές. Στην καμπίνα η τεχνολογική αναβάθμιση είναι εμφανής από την οθόνη αφής 7", 8" ή και 10" (ανάλογα με την έκδοση) στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας, ενώ η σπορ αίσθηση υπογραμμίζεται από το τριάκτινο τιμόνι με δερμάτινη επένδυση. Στην καμπίνα μπορούν να φιλοξενηθούν έως 5 επιβάτες, με χώρο αποσκευών 286 lt.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Δοκιμάζουμε το νέο Toyota Yaris Hybrid

Toyota Yaris Hybrid

Το υβριδικό σύστημα του νέου Yaris αποτελείται από ένα 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα 1,5 λίτρων που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες, αυτόματο κιβώτιο CVT και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Η συνδυαστική ισχύς φτάνει τους 116 PS και η ροπή τα 120 Nm, προσφέροντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 10,5”. Παράλληλα, η μέση κατανάλωση καυσίμου διαμορφώνεται στα 2,9 lt/100km και οι εκπομπές CO2 στα 64 gr/km.

Εκτός από την υβριδική έκδοση, υπάρχει και βενζινοκίνητο Yaris με τον 1.5 VVT-i (121 PS και 150 Nm) ο οποίος συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο e-CVT. Αργότερα, το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο και με τον μικρότερο 1.0 VVT-i (72 PS και 93 Nm) που συνδυάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων.

Toyota Yaris Hybrid

Ενδεικτικά, ο εξοπλισμός της βασικής έκδοσης Active περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 15", φώτα ημέρας LED, ηλεκτρικούς καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, air-condition, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές, οθόνη αφής 7" με συνδεσιμότητα Android Auto και Apple Carplay, Bluetooth, USB, 4 ηχέια, κάμερα οπισθοπορείας, Toyota Safety Sense 2.5 (PCS, RSA, AHB, ACC, LTA). E-Call & υπηρεσίες MyT App, 7 αερόσακοι SRS και Kit επισκευής ελαστικού.

Μπορείτε να διαμορφώσετε το δικό σας Toyota Yaris πατώντας εδώ και να κατεβάσετε το ενημερωτικό φυλλάδιο εδώ. Αναλυτικά οι τιμές όλων των εκδόσεων στον παρακάτω πίνακα:

Έκδοση Τιμή
Yaris Active 1.5 VVT-i M/T €15.550
Yaris Active 1.5 VVT-i e-CVT €16.830
Yaris Active 1.5 Hybrid €17.335
Yaris Active Plus 1.5 VVT-i M/T €16.220
Yaris Active Plus 1.5 VVT-i e-CVT €17.470
Yaris Active Plus 1.5 Hybrid €18.920
Yaris Style 1.5 VVT-i M/T €17.160
Yaris Style 1.5 Hybrid €20.160
Yaris Style Bi-Tone 1.5 VVT-i M/T €17.950
Yaris Style Bi-Tone 1.5 Hybrid €20.880
Yaris Chic 1.5 VVT-i M/T €18.660
Yaris Chic 1.5 Hybrid €20.790
Yaris Chic Bi-Tone 1.5 VVT-i M/T €19.450
Yaris Chic Bi-Tone Hybrid €21.340
Yaris Premier Edition 1.5 VVT-i M/T €19.860
Yaris Premier Edition Hybrid €21.720


[Πηγή: Toyota]