node/34544

Μεταχειρισμένο: Peugeot 3008, 2016-σήμερα

To μεταχειρισμένο 3008 επιβεβαιώνει με εμφατικό τρόπο ότι η Peugeot βαδίζει σε premium μονοπάτια.

Τι είναι; Το μεσαίο SUV της Peugeot Τιμή Από €25.000 έως €41.000 Έτος 2016 έως σήμερα Κατανάλωση Από 4,0 lt/100 km CO2 Από 104 g/km

Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία έχει δημιουργήσει πολλές φορές τις τάσεις στο σχεδιαστικό και μηχανολογικό τομέα της αυτοκίνησης. Ωστόσο κατά κάποιο τρόπο άργησε να πάρει στα σοβαρά τα SUV. Ευτυχώς γι’ αυτή, η τελευταία γενιά του 3008 είναι σαφές πως βαδίζει στο σωστό μονοπάτι και οι πωλήσεις το αποδεικνύουν.

Σε αντίθεση με την πρώτη γενιά, η δεύτερη έχει ξεκάθαρα SUV παρουσιαστικό, με μεγάλη απόσταση από το έδαφος, έντονα ανάγλυφες επιφάνειες, μεγάλους τροχούς και πλαστικά προστατευτικά στο αμάξωμα, που εμπνέουν για βόλτες στη φύση. Η μεγάλη επιτυχία ωστόσο, είναι πως πλέον έχει αποκτήσει premium αύρα, η οποία πηγάζει από τη δυναμική και εκλεπτυσμένη εικόνα που ξεκάθαρα είναι ένα από τα ισχυρά σημεία του 3008.

Εξίσου ριζοσπαστικές αλλαγές υπάρχουν και στο εσωτερικό. Είναι το μοντέλο που λάνσαρε τη δεύτερη γενιά του ταμπλό i-Cockpit, το οποίο είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Χαρακτηρίζεται από μικρό τιμόνι, έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων με διαγώνιο 12,3”, έντονα οδηγοκεντρική προσέγγιση της κεντρικής κονσόλας, έγχρωμη οθόνη αφής 8” για το σύστημα πλοήγησης και πολυμέσων, καθώς και μεταλλικά πλήκτρα για το χειρισμό του τελευταίου. Το ακόμα καλύτερο είναι πως εκτός από την καλαίσθητη εικόνα, τις εντυπώσεις κερδίζουν και τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί, τα οποία ταιριάζουν απόλυτα με την τιμή του αυτοκινήτου.

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi Used 1

Η ψηλή θέση οδήγησης συμβάλλει στην καλή ορατότητα και το άνετο κάθισμα στηρίζει σωστά το σώμα στις στροφές. Οι χώροι επαρκούν με άνεση για έως και πέντε ενηλίκους, καθότι το πάτωμα δεν έχει τούνελ μετάδοσης και ο μεσαίος επιβάτης αισθάνεται επίσης άνετα. Το πορτμπαγκάζ είναι επίσης ευρύχωρο με χωρητικότητα 520 lt, ενώ ταυτόχρονα αποδεικνύεται πρακτικό έχοντας θήκες και την δυνατότητα δημιουργίας επίπεδου χώρου φόρτωσης.

Το 3008 βασίζεται στη σύγχρονη και άκαμπτη σπονδυλωτή πλατφόρμα του Groupe PSA, EMP2, η οποία συνδυάζει τα καλά οδικά χαρακτηριστικά με το χαμηλό για την κατηγορία βάρος. Σε όλες τις εκδόσεις του μοντέλου η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς και για την πρόσφυση σε ολισθηρό τερέν φροντίζει το ηλεκτρονικό σύστημα Advanced Grip Control, το οποίο διατίθεται σε συγκεκριμένες μόνο εκδόσεις. Διαθέτει πέντε ξεχωριστά προγράμματα: Άσφαλτος, χιόνι, λάσπη, άμμος και απενεργοποίηση του ESP μέχρι τα 55 km/h, τα οποία μπορεί να μην υποκαθιστούν πλήρως την τετρακίνηση αλλά κάνουν πολύ καλή δουλειά, ενώ συνδυάζονται με πρώτης τοποθέτησης λάστιχα «Mud & Snow» σε διαστάσεις 225/55 R18.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Η βενζινοκίνητη γκάμα απαρτίζεται από τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο 1.2 PureTech με 130 ίππους και τον 4κύλινδρο 1.6 PureTech με αρχικά 165 ίππους και 180 αργότερα. Στην πετρελαιοκίνητη γκάμα βρίσκουμε τους 4κύλινδρους 1.6 και 2.0 BlueHDi με 120 και 150 ή 180 ίππους αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί πως o 1.6 αντικαταστάθηκε από τον πιο νέο 1.5 BlueHDi, ο οποίος αποδίδει δέκα ίππους παραπάνω.

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi Used 2

Το πρώτο πράγμα που κάνει εντύπωση στην οδήγηση του 3008 είναι η συμπαγής αίσθηση και ο τρόπος που η ανάρτηση απορροφά τις ανωμαλίες: Αθόρυβα και αποτελεσματικά. Κρίνοντας από την άνεση, θα περίμενες η ανάρτηση να αντιδρά χαλαρά και να μην ελέγχει καλά το βάρος του αυτοκινήτου αν ανεβάσεις ρυθμό. Όμως κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει. Το 3008 αλλάζει κατεύθυνση με συνέπεια και αμεσότητα, χωρίς μεγάλη κλίση, παρότι σύμφωνα με την εταιρεία απέχει από το έδαφος 21,9 cm.

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Οι προηγμένοι κινητήρες με τη λογική χωρητικότητα εξασφαλίζουν χαμηλό κόστος χρήσης για το 3008. Προφανώς, οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις έχουν πιο χαμηλή κατανάλωση από τους βενζίνης, οι οποίοι όμως με τη σειρά τους έχουν μικρότερο κυβισμό.

Πώς είναι σήμερα;
Το 3008 που είχαμε στη διάθεσή μας είχε τον 1.6 BlueHDi των 120 ίππων με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων. Με πρώτη άδεια το Νοέμβριο του 2016 και σχεδόν 55.000 km στο οδόμετρο, το γαλλικό SUV έμοιαζε πραγματικά σαν καινούργιο. Μόνο η δερμάτινη επένδυση στο τιμόνι, ο λεβιές του λεβιέ ταχυτήτων και η επένδυση στο κεντρικό υποβραχιόνιο έδειχναν πως δεν ήταν.

Ο κινητήρας λειτουργούσε όπως την πρώτη ημέρα, το ίδιο και το σύστημα stop/start. Η ανάρτηση σε κρατούσε στον «αφρό» περνώντας πάνω από τις ανωμαλίες και μόνο στον ανοιχτό δρόμο αντιλαμβανόσουν μια ελάχιστη τάση πλεύσης. Ο λεβιές του κιβωτίου είχε ένα μικρό τζόγο που πάντως δεν επηρέαζε την επιλογή σχέσης, ενώ η σκανδάλη για την επιλογή της όπισθεν παρουσίαζε αρκετή αντίσταση. Το πεντάλ του συμπλέκτη δεν ήταν το ίδιο «μαλακό» με ενός καινούργιου, δείγμα μιας κάποιας ταλαιπωρίας. Τέλος, τα φρένα έδειχναν αρκετά δυνατά, δεν έκαναν θόρυβο και το μεσαίο πεντάλ είχε σωστή αίσθηση.

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi Used 3

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Το Peugeot 3008 δεύτερης γενιάς είναι αρκετά νέο μοντέλο, γι’ αυτό και δεν υπάρχουν πάρα πολλά στην αγορά μεταχειρισμένου. Τα κομμάτια που θα βρείτε αφορούν κυρίως τις εκδόσεις με τον 1.6 BlueHDi και είναι καλά -έως και πολύ καλά- εξοπλισμένα.

Τα πιο προσιτά αυτοκίνητα στην αγορά μεταχειρισμένου ξεκινούν από τις €25.000, ενώ ένα καλά συντηρημένο που έχει συμπληρωμένο το βιβλίο συντήρησης και φρέσκα λάστιχα όπως το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, κοστίζει κοντά στις €26.000.

Τι πρέπει να προσέξω;
Δεν υπάρχει ακόμα τεράστιο δείγμα καθότι πρόκειται για νέο μοντέλο, ωστόσο οι μέχρι τώρα έρευνες δείχνουν ότι έχει πολύ αξιόπιστο πρόσωπο. Αυτό που θα πρέπει να ελέγξετε είναι να έχει ενημερωθεί το λογισμικό του συστήματος πολυμέσων, διότι υπάρχει ενδεχόμενο να μην λειτουργεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα.

Ακόμα, βεβαιωθείτε ότι όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες λειτουργούν σωστά και τα πλαστικά προστατευτικά του αμαξώματος δεν έχουν γρατζουνιές. Εάν δείχνει ταλαιπωρημένο το αμάξωμα, βεβαιωθείτε για τη σωστή εικόνα του πατώματος και των μηχανικών μερών (αναρτήσεις, εξάτμιση, κάρτερ κ.ά.).

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3” δεν έχει κάψει κάποιο πίξελ και παρουσιάζει την ίδια ζωντάνια με έναν καινούργιο. Το ίδιο συμβαίνει και με την έγχρωμη οθόνη αφής 8” του συστήματος πολυμέσων. Ο κρυφός φωτισμός δημιουργεί ζεστή ατμόσφαιρα τις νυχτερινές ώρες, ενώ οι ημιδερμάτινες ταπετσαρίες στα καθίσματα, οι υφασμάτινες διακοσμητικές φάσες σε ταμπλό και πάνελ θυρών, καθώς και ο ανοιχτόχρωμος ουρανός είναι πραγματικά σαν καινούργια. Ακόμα και τα πλαϊνά τμήματα του καθίσματος του οδηγού, δείχνουν να μην έχουν επηρεαστεί καθόλου από τη τριετή και πλέον χρήση.

Peugeot 3008 1.6 BlueHDi Used 4

Όλοι οι διακόπτες έχουν την ίδια αίσθηση με του καινούργιου, όπως και τα γυαλιστερά πλήκτρα της κονσόλας, ενώ το ντουλαπάκι του συνοδηγού εξακολουθεί να κατεβαίνει αργά, δείχνοντας προσοχή στην λεπτομέρεια.

Οι διακοσμητικές φάσες αλουμινίου σε ταμπλό και πόρτες δεν έχουν θαμπώσει και τα πλαστικά καλύμματα των μαρσπιέ δεν έχουν χάσει το χρώμα ή την ελαστικότητά τους. Μόνο τα χρωμιωμένα διακοσμητικά στο πάνω μέρος τους έχουν αρχίσει και παρουσιάζουν στίγματα. Από την άλλη, τα φανάρια, εμπρός-πίσω- δείχνουν και αποδίδουν σαν καινούρια.

Ανάρτηση-Τροχοί
Η ανάρτηση του μεταχειρισμένου 3008 που δοκιμάσαμε ήλεγχε αρκετά σωστά το γαλλικό SUV και η άνεση που παρείχε θύμιζε καινούργιο αυτοκίνητο. Τα λάστιχα με το αρκετά υψηλό προφίλ βοηθούν πολύ σε αυτό τον τομέα, προστατεύοντας παράλληλα και τις ζάντες αλουμινίου από επαφές.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
O λεβιές έχει παρουσιάσει μια ελαφρά χαλαρότητα με τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο.Το τιμόνι του συγκεκριμένου 3008 δεν είχε καμία αλλοίωση στην αίσθηση και βάρος από ενός καινούργιου, ενώ διατηρούσε αλώβητη την υψηλή ακρίβειά του.

Κινητήρας
Ο χώρος του κινητήρα ήταν προσεγμένος και μόνο το γκρι προστατευτικό κάλυμμα είχε επηρεαστεί από τη θερμοκρασία και τις σκόνες. Η λειτουργία του όμως ήταν στρωτή και τα 120 άλογα έδειχναν ορεξάτα και καθόλου λαίμαργα για καύσιμο.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39348

Μεταχειρισμένο: Toyota Aygo, 2014 έως σήμερα

Το Toyota Aygo είναι ένα ώριμο μικρό αυτοκίνητο με ξεχωριστή σχεδίαση, ικανό να αντεπεξέλθει στην ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία των μίνι.

Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020 | Παναγιώτης Πανάγος Επικοινωνία

Μεταχειρισμένο: Toyota Aygo, 2014 έως σήμερα

Η πρώτη γενιά του Toyota Aygo είχε ευχάριστη σχεδίαση και στιβαρή κατασκευή, κερδίζοντας γρήγορα εμπορικό έδαφος στην αγορά ως ένας οικονομικός και αξιοπρεπής τρόπος μετακίνησης για την πόλη. Στην οδήγηση όμως δεν ήταν το ίδιο ευχάριστο και δεν διακρινόταν για την πρακτικότητα που προσέφερε, ειδικά όταν έπρεπε να κοντράρει τις νεότερες ελεύσεις της κατηγορίας από τον Όμιλο Kia/Hyundai και το Volkswagen Group.

Η απάντηση στις προκλήσεις που του έβαλε ο ανταγωνισμός ήρθε με την δεύτερη γενιά του μοντέλου. Είναι ένα αρκετά πιο ώριμο αυτοκίνητο με ξεχωριστή σχεδίαση και αρκετά βέλη στη φαρέτρα του για να αντεπεξέλθει στην ιδιαίτερα δύσκολη κατηγορία των μίνι.

Όπως συνέβαινε και με την πρώτη γενιά του μοντέλου, έτσι και η δεύτερη προσφερόταν σε μία μόνο έκδοση κινητήρα, αλλά με δυνατότητα επιλογής ημιαυτόματου κιβώτιου 5 σχέσεων . Το 3κύλινδρο μοτέρ απέδιδε 68 ίππους (72 με την αισθητική ανανέωση του 2018) και σύμφωνα με την Toyota κατανάλωνε μόλις 4,1 lt/100 km και οι εκπομπές CO2 ήταν 95 g/km (NEDC). Αυτά τα χαρακτηριστικά ήταν ιδιαίτερα χαμηλά για την εποχή που παρουσιάστηκε, χαρίζοντας παράλληλα και χαμηλό κόστος χρήσης και ετήσιων εξόδων.

Η εμπορική καριέρα του Toyota Aygo δεύτερης γενιάς ξεκίνησε με αρκετές εκδόσεις εξοπλισμού. Η βασική έκδοση διέθετε 14άρηδες τροχούς με διακοσμητικό τάσι, εμπρός ηλεκτρικά παράθυρα, φώτα ημέρας τύπου LED, κλιματισμό και μία θύρα USB, ενώ όσο ανεβαίνουμε εξοπλιστικό επίπεδο υπάρχουν 15άρες ζάντες, θερμαινόμενοι καθρέφτες με ηλεκτρική ρύθμιση, αυτόματος κλιματισμός, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 7”, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης κ.ά. Επιπλέον, η δεύτερη γενιά του μοντέλου είχε δυνατότητα αισθητικής εξατομίκευσης με διχρωμίες και διακοσμητικά στους τροχούς, καθώς και ηλεκτρικά αναδιπλούμενη υφασμάτινη οροφή που του χαρίζει άλλο «αέρα».

Toyota Aygo Used2Drive 4

Στο δρόμο, ο 1.000άρης κινητήρας του Aygo θα πρέπει να ανεβάσει στροφές για να κινείται με τη ροή της κυκλοφορίας, κάτι που συνέβαινε και με την πρώτη γενιά του μοντέλου, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η στάθμη θορύβου. Βέβαια, η χροιά του κινητήρα είναι ευχάριστη και δεν ενοχλεί το εκπαιδευμένο αυτί. Η λειτουργία στις χαμηλές στροφές δεν συνοδεύεται από αρκετή ροπή, και σε περίπτωση που θέλετε δυνατή επιτάχυνση θα πρέπει να ξεπεράσετε τις 4.000 rpm. Στον ανοιχτό δρόμο θα πρέπει να καταφεύγετε συχνά στον λεβιέ για να διατηρήσετε φόρα, κάτι που το αντιλαμβάνεσαι αμέσως στο πρώτο στήθωμα. Ο λεβιές του χειροκίνητου κιβωτίου έχει λαστιχένια αίσθηση, αλλά είναι θετικός και δεν δυσανασχετεί στη σκληρή χρήση. Για την κατηγορία όμως των μίνι, το Aygo προσφέρει καλή άνεση και ασφαλές κράτημα κάτω από όλες τις συνθήκες.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Ψηφιακή πλατφόρμα για αγορά μεταχειρισμένων από την CarNext

Πέρα από τις αισθητικές αλλαγές, το σημαντικότερο σημείο που επηρέασε η ανανέωση του 2018 ήταν ο κινητήρας. Ο 3κύλινδρος των 998 κυβικών πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP, έχει υψηλότερη σχέση συμπίεσης, βαλβίδα ανακύκλωσης των καυσαερίων, νέο σύστημα ψεκασμού βενζίνης και βελτιωμένο περιστρεφόμενο αντίβαρο για να μειωθούν οι κραδασμοί στο ραλαντί. Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί στους 72 ίππους και η ροπή στα 93 Nm, ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο ή αυτοματοποιημένο X-Shift.

Στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP (2017), το Toyota Aygo απέσπασε τέσσερα αστέρια συνολικά, με τον βασικό εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας να περιλαμβάνει έξι αερόσακους και σύστημα ελέγχου της ευστάθειας.

Toyota Aygo Used2Drive 3

Πόσο θα μου κοστίσει η συμβίωση;
Η δεύτερη γενιά του Toyota Aygo έχει καλή εμπορική πορεία στη χώρα μας και η αγορά μεταχειρισμένου έχει πληθώρα από αυτά. Η πλειονότητα των επιλογών αφορούν εκδόσεις με καλό επίπεδο εξοπλισμού, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο.

Στον τομέα της συντήρησης, το Aygo απαιτεί service λαδιών μια φορά το χρόνο και γενικό κάθε δύο χρόνια, με το κόστος να κυμαίνεται σε χαμηλό για την κατηγορία επίπεδο.

Πώς είναι σήμερα;
Το μεταχειρισμένο Toyota Aygo της δοκιμής είναι μοντέλο πριν την ανανέωση με ημιαυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων και paddles στο τιμόνι. Το 3κύλινδρο μοτεράκι παρουσιάζει ακόμα στρωτή λειτουργία και ήταν ευδιάθετο για στροφάρισμα. Το αυτόματο κιβώτιο είχε ομαλή λειτουργία και σε αποφασιστικό πάτημα του γκαζιού ήταν υπάκουο και άμεσο. Τα συνολικά χιλιόμετρα που έγραφε ο υπολογιστής ταξιδιού ήταν κάτι παραπάνω από 36.000, υποδηλώνοντας λογική ετήσια χρήση από τον πρώτο ιδιοκτήτη του.

Η ανάρτηση ελέγχει ακόμα σωστά το ελαφρύ ιαπωνικό μίνι, με τα φρένα να μην παρουσιάζουν διαφορετική αίσθηση ή αποτελεσματικότητα από ένα καινούριο.

Πόσο πρέπει να πληρώσω;
Στην αγορά μεταχειρισμένου υπάρχουν αρκετά αυτοκίνητα και τα περισσότερα έχουν καλό εξοπλισμό άνεσης, ενώ δεν απουσιάζουν και ορισμένα με αυτόματο κιβώτιο, όπως αυτό που οδηγούμε.

Θα βρείτε αυτοκίνητα με τιμή που ξεκινά από τις 6.000 ευρώ, με τα πιο φρέσκα και ανανεωμένα μοντέλα να φτάνουν και τις 10.000 ευρώ. Για ένα προσεγμένο αυτόματο Aygo με ενημερωμένο το βιβλίο συντήρησης, η τιμή μπορεί να φτάσει και τις 7.500-9.000 ευρώ.

Toyota Aygo Used2Drive 7

Τι πρέπει να προσέξω;
Αυτά που θα πρέπει να προσέξετε κατά την αγορά ενός μεταχειρισμένου Toyota Aygo είναι το αμάξωμα και τους τροχούς, για τυχόν χτυπήματα μέσα στην πόλη, τη σωστή εφαρμογή των ταπετσαριών και την ευκολία με την οποία αναδιπλώνουν τα πίσω καθίσματα για να μεγαλώσετε τον χώρο αποσκευών. Ακόμα, στις εκδόσεις με χειροκίνητο κιβώτιο επιβεβαιώστε την καλή λειτουργία του συμπλέκτη.

Σε γενικές γραμμές, το Toyota Aygo συγκαταλέγεται στα πιο αξιόπιστα μοντέλα της κατηγορίας.

Αμάξωμα–Εσωτερικό
Η καμπίνα του αυτόματου Toyota Aygo που δοκιμάζουμε ήταν σε πολύ καλή κατάσταση, με τις ταπετσαρίες των καθισμάτων και τον ουρανό της οροφής να δείχνουν σαν καινούρια. Επίσης, όλοι οι διακόπτες έχουν σωστή λειτουργία και καλή αίσθηση, ενώ ο υπολογιστής ταξιδιού και το σύστημα πολυμέσων με την έγχρωμη οθόνη αφής δεν έχουν χάσει την ζωντάνια τους και παραμένουν ευανάγνωστοι. Οι μεντεσέδες στα πίσω παράθυρα λειτουργούν σαν καινούριοι με σωστή αντίσταση κατά τη χρήση, όπως και τα μονωτικά λάστιχα που έχουν διατηρήσει τις ιδιότητές τους.

Σε πολύ καλή κατάσταση ήταν και η πάνινη εταζέρα, αλλά και το αμορτισέρ που συγκρατεί το μεγάλο γυαλί του πορτμπαγκάζ. Αυτό που δεν ήταν σε καλή κατάσταση, ήταν το γείσο του μικρού πίνακα οργάνων που έτριζε και δεν είχε στιβαρή αίσθηση.

Εξωτερικά, τα φώτα έχουν διατηρηθεί σε πολύ καλή κατάσταση, το μαύρο χρώμα και οι ασημί λεπτομέρειες δεν έχουν διαφοροποιημένη όψη, αλλά τα μαύρα πλαστικά πάνω από τα εμπρός φτερά έχουν αρχίσει να επηρεάζονται από την έντονη ηλιοφάνεια της χώρας μας.

Toyota Aygo Used2Drive 15

Ανάρτηση-Τροχοί
Το Aygo της δοκιμής φοράει λάστιχα 165/60 R15 και οι ζάντες αλουμινίου ήταν σε άριστη κατάσταση. Τα αμορτισέρ λειτουργούν ακόμα σωστά, δεν κάνουν θόρυβο, προσφέρουν ακόμα άνεση, ελέγχουν σωστά τις κινήσεις του αμαξώματος και δεν το αφήνουν να πλέει.

Τα κάτι λιγότερο από 40.000 km που είχε στον ολικό χιλιομετρητή δεν φαίνονται στα περισσότερα σημεία του αυτοκινήτου, δείγμα της προσεκτικής οδήγησης από τον πρώτο του ιδιοκτήτη.

Μετάδοση-Σύστημα διεύθυνσης
Το αυτόματο κιβώτιο έχει διατηρήσει τη σωστή λειτουργία για τον τύπο του και δείχνει να μην έχει επηρεαστεί από τα χιλιόμετρα που κουβαλά. Οι αλλαγές από τα paddle πραγματοποιούνται σωστά, κάνοντας λίγο πιο συμμετοχική την διαδικασία οδήγησης.

Το τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος, έχει διατηρήσει την αίσθηση του και η υποβοήθηση δεν δείχνει να έχει αλλάξει.

Κινητήρας
Ο 3κύλινδρος κινητήρας του ενός λίτρου έχει στρωτή λειτουργία, με ελάχιστο κραδασμό λόγω αρχιτεκτονικής και δείχνει πρόθυμος από τις μεσαίες στροφές και πάνω. Το πλαίσιο βέβαια δεν θα το φέρει ποτέ σε δύσκολη θέση.

Τέλος, η κατανάλωση δεν επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από την θέση του πεντάλ, κατατάσσοντάς στα πιο οικονομικά της κατηγορίας του.

“Σας ενδιαφέρει το αυτοκίνητο; Ακολουθείστε τον σύνδεσμο ΕΔΩ!

node/39329

Peugeot: Προτεραιότητα η ανακύκλωση των υλικών

Σήμα κινδύνου από το περιβάλλον - Γιατί η ανάγκη χρήσης ανακυκλώσιμων υλικών στη βιομηχανική παραγωγή γίνεται επιτακτική.

Τετάρτη, 24 Ιουνίου 2020 | Επικοινωνία

Peugeot: Προτεραιότητα η ανακύκλωση των υλικών

Η ανακυκλωσιμότητα των οχημάτων θα αποτελέσει ένα από τα πλέον σημαντικά θέματα για την αυτοκινητοβιομηχανία μέσα στα επόμενα χρόνια. Ο Όμιλος PSA και η Peugeot έχουν δεσμευθεί για τη βέλτιστη χρήση των διαθέσιμων πόρων, ενσωματώνοντας στη στρατηγική τους τη χρήση πράσινων ή ανακυκλώσιμων υλικών, ώστε να υποστηρίζονται τα κανάλια ανακύκλωσης και να μειωθεί το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Η περιβαλλοντική πρόκληση
Μέχρι το 2060, η γη θα κατοικείται από δέκα δισεκατομμύρια ανθρώπους. Ο Οργανισμός για την Οικονομική Συνεργασία και Ανάπτυξη (OOΣΑ - Organization for Economic Cooperation and Development) εκτιμά πως η χρήση πρώτων υλών θα πρέπει να διπλασιαστεί για να ακολουθήσει την αύξηση του πληθυσμού, γεγονός το οποίο θα δημιουργήσει ακόμη μεγαλύτερη πίεση στο περιβάλλον.

208

Δεδομένου ότι το αυτοκίνητο δημιουργεί συνέπειες για το περιβάλλον, η χρήση φυσικών πόρων για την κατασκευή του, αλλα και η απόσυρση είναι ζητήματα τα οποία έχουν απασχολήσει όλους τους κατασκευαστές. Εν όψει της κοινωνικής ευθύνης, αλλά και της μείωσης του κόστους παραγωγής, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα πρέπει να βρουν λύσεις στα εξής:
-Προμήθεια υλικών από αξιόπιστες εφοδιαστικές αλυσίδες (οι οποίες σέβονται τα ανθρώπινα δικαιώματα, το περιβάλλον και τη δεοντολογία).
-Υπεύθυνη διαχείριση των αναλώσιμων προϊόντων (όπως, οι μπαταρίες των ηλεκτρικών οχημάτων).

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ όλα τα μοντέλα της Peugeot και το πρόγραμμα Peugeot Summer Sales

-Χρήση υλικών συμβατών προς την κυκλική οικονομία, με έμφαση σε δύο ζητήματα: την ανάγκη ανακύκλωσης οχημάτων που έχουν ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής τους και την ανακύκλωση υλικών που είναι περιορισμένα.
-Χρήση λιγότερων φυσικών πόρων που είναι περιορισμένοι και κατ’επέκταση αυξάνουν σημαντικά την τιμή τους.
-Εξάλειψη ουσιών που μπορούν εν δυνάμει να γίνουν επικίνδυνες, βάσει των κανονισμών.

Η ενσωμάτωση των ανακυκλώσιμων υλικών στα αυτοκίνητα της Peugeot
Οι περιβαλλοντικές συνέπειες του σχεδιασμού των οχημάτων της έχουν ληφθεί σοβαρά υπόψιν από την Peugeot, γεγονός το οποίο επηρέασε και τα πρόσφατα λανσαρίσματα των νέων μοντέλων της μάρκας. Ήδη από το αρχικό στάδιο του σχεδιασμού, τα αυτοκίνητα πρέπει να περιλαμβάνουν ανακυκλώσιμα υλικά, τα οποία αξιολογούνται από τον ίδιο τον κατασκευαστή.

508

Τα πιο καινούρια αυτοκίνητα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας έχουν ήδη παρουσιάσει τα πρώτα αποτελέσματα αυτοκινήτου που διαθέτει ανακυκλώσιμα υλικά ή υλικά από φυσικούς πόρους:

-Προγράμματα κοινοπραξίας μεταξύ των νέων Peugeot 208 και 2008 και άλλα για το 508 έχουν οδηγήσει σε κοινή χρήση ανακυκλώσιμων, φυσικών υλικών στα οχήματα αυτά. Τα νέα Peugeot 208, 2008 & 508 έχουν έναν αξιοσέβαστο μέσο όρο της τάξεως του 3031% σε ανακυκλώσιμα υλικά, το οποίο μεταφράζεται σε περίπου 40-80 σύνολα. Αυτά περιλαμβάνουν:
•    Χρήση φυσικών ινών για την ενίσχυση του ταμπλό
•    Χρήση ανακυκλωμένου πολυπροπυλενίου στις προστατευτικές ποδιές (για τον αέρα κάτω από το δάπεδο, κάτω από το ρεζερβουάρ, στον αερόσακο, στους εμπρός / πίσω θόλους και στους εμπρός / πίσω προφυλακτήρες)
•    Χρήση ανακυκλωμένου πολυαμιδίου στα τάσια των τροχών και της πολλαπλής εισαγωγής, καθώς και στο συγκρότημα βεντιλατέρ-κινητήρα.

Το περιβαλλοντικό αποτύπωμα παραμένει προτεραιότητα για την Peugeot, η οποία μέσω των πολύ πρόσφατων λανσαρισμάτων της αποδεικνύει πως αυτό μεταφράζεται σε συγκεκριμένα επιτεύγματα, καθώς η γαλλική μάρκα σήμερα κατακτά επιδόσεις ρεκόρ στα επίπεδα χρήσης φυσικών και ανακυκλώσιμων υλικών.

[Πηγή: Peugeot]

TAGS