Maserati Grecale Folgore: Περισσότερη αυτονομία χωρίς μεγαλύτερη μπαταρία

Maserati Grecale Folgore: Περισσότερη αυτονομία χωρίς μεγαλύτερη μπαταρία

Η Τρίαινα ετοιμάζει για το 2026 μια σημαντικά πιο αποδοτική έκδοση της ηλεκτρικής Maserati Grecale Folgore. Με ένα έξυπνο σύστημα που αποσυνδέει τους εμπρός τροχούς όταν δεν χρειάζονται, κερδίζει έως και 80 km αυτονομία -χωρίς καμία αλλαγή στην μπαταρία.

Maserati Grecale Folgore

Η ιταλική φίρμα ανέπτυξε μια ιδιαίτερα ευφυή τεχνολογία για να αυξήσει την αυτονομία της Maserati Grecale Folgore. 

Ο διάσημος Ιταλός κατασκευαστής θα ανανεώσει το ηλεκτρικό SUV του για το 2026, διατηρώντας τα ίδια μοτέρ και την ίδια μπαταρία, αλλά με αισθητά μεγαλύτερη αυτονομία. Σύμφωνα με τη φίρμα, το νέο μοντέλο θα μπορεί να καλύπτει περίπου 580 χιλιόμετρα αντί για 500 -δηλαδή 80 km περισσότερα.

Η Maserati Grecale Folgore «προβλέπει» τη συμπεριφορά του οδηγού και προσαρμόζεται, εξισορροπώντας επιδόσεις και οικονομία

Η Maserati δεν πείραξε ούτε τη χημεία της μπαταρίας ούτε την ισχύ των ηλεκτροκινητήρων. Η αύξηση της αυτονομίας προέρχεται από έναν διαφορετικό τρόπο χρήσης της τετρακίνησης. Ο πυρήνας της καινοτομίας είναι το νέο σύστημα AWD-Disconnect, το οποίο αποσυνδέει μηχανικά τους εμπρός τροχούς όταν δεν χρειάζονται. Έτσι, το αυτοκίνητο κινείται ως πισωκίνητο, εξαλείφοντας τις ενεργειακές απώλειες της μετάδοσης. Η εναλλαγή διαρκεί μόλις 500 χιλιοστά του δευτερολέπτου και γίνεται αυτόματα, χωρίς καμία ενέργεια από τον οδηγό.

Maserati Grecale Folgore
Το κύριο νέο τεχνικό χαρακτηριστικό στην Grecale Folgore ΜΥ2026 που βλέπετε, είναι το πρωτοφανές σύστημα αποσύνδεσης της τετρακίνησης. Όταν δεν απαιτείται τετρακίνηση, το αυτοκίνητο μεταφέρει την πρόσφυση μόνο στον πίσω άξονα, με σημαντική μείωση της κατανάλωσης ενέργειας και επακόλουθη αύξηση της αυτονομίας.

Σε αντίθεση με άλλες λύσεις που απλώς απενεργοποιούν τον εμπρός κινητήρα, η Maserati απομονώνει φυσικά τους άξονες μετάδοσης, μειώνοντας ακόμη περισσότερο την κατανάλωση. Το αποτέλεσμα είναι καλύτερη ενεργειακή απόδοση, χωρίς να θυσιάζεται η πρόσφυση όταν οι συνθήκες απαιτούν τετρακίνηση.

Η εναλλαγή ανάμεσα σε τετρακίνηση και πισωκίνηση βασίζεται σε αισθητήρες και αλγορίθμους που αναλύουν συνεχώς δεδομένα όπως η ταχύτητα, η ροπή, η κλίση του δρόμου, η θερμοκρασία και το επιλεγμένο πρόγραμμα οδήγησης. Η Grecale Folgore «προβλέπει» τη συμπεριφορά του οδηγού και προσαρμόζεται, εξισορροπώντας επιδόσεις και οικονομία.

Maserati Grecale Folgore
Με την Grecale Folgore MY26, η Maserati κάνει ένα ακόμη βήμα προς την προηγμένη και υψηλών επιδόσεων ηλεκτρική κινητικότητα, συνδυάζοντας την τεχνική βελτίωση, την ενεργειακή απόδοση και την οδηγική απόλαυση.

Παρά τις βελτιώσεις στην απόδοση, οι επιδόσεις παραμένουν εντυπωσιακές: 550 ίπποι, 0-100 km/h σε 4,1 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 220 km/h. Η Maserati δείχνει έτσι πως δεν κυνηγά απαραίτητα περισσότερη ισχύ, αλλά μια πιο αποδοτική και ώριμη ηλεκτρική εμπειρία για καθημερινή χρήση. Μαζί με το τεχνικό αυτό «φρεσκάρισμα», η Grecale Folgore θα αποκτήσει και νέες αποχρώσεις για το εξωτερικό στο πλαίσιο του επικείμενου facelift.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google News Facebook Twitter Instagram YouTube