Lucid Air, πιστοποιημένα αποτελεί το πιο ταξιδιάρικο ηλεκτρικό

Lucid Air, πιστοποιημένα αποτελεί το πιο ταξιδιάρικο ηλεκτρικό

Το Lucid Air συμμετείχε σε δοκιμή αυτονομίας στη Νορβηγίας και κατάφερε να καταλάβει την πρώτη θέση. Και μάλιστα με διαφορά.

Lucid Air

Η νορβηγική ομοσπονδία αυτοκινήτου NAF συγκεντρώνει όλα τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα δύο φορές τον χρόνο. Για δοκιμή αυτονομίας σε χειμερινές και σε θερινές συνθήκες. Στον πιο πρόσφατο διαγωνισμό, ένα Lucid Air Grand Touring ταξίδεψε άνετα μακρύτερα από τα υπόλοιπα 26 ηλεκτρικά, αφού διένυσε 828,6 km με μία φόρτιση.

Το Lucid Air Grand Touring διαθέτει μια τεράστια μπαταρία 118 kWh, η οποία του προσφέρει WLTP αυτονομία 839 km όταν φοράει τις μικρότερες διαθέσιμες ζάντες των 19 ιντσών. Με τις οποίες ήταν εξοπλισμένο το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε στη δοκιμή. Και άλλα ηλεκτρικά έχουν αντίστοιχα μεγάλες ή μεγαλύτερες μπαταρίες, αλλά η αμερικανική μπερλίνα έχει εξαιρετική διαχείριση ενέργειας.

Οι δοκιμές αυτονομίας είναι ένα «άθλημα» που όλοι ταξιδεύουν και στο τέλος κερδίζουν οι Αμερικανοί. Ή οι Κινέζοι

Lucid Air

Το Tesla Model 3 κατέγραψε τη δεύτερη υψηλότερη αυτονομία, διανύοντας 721 km πριν ξελιγωθεί. Είναι σημαντικό ότι ξεπέρασε το επίσημο WLTP νούμερο κατά 19 km. Πρόκειται για την πιο ταξιδιάρικη έκδοση του δημοφιλούς σεντάν, το Long Range με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Πάνω από τα 600 km κατατάχθηκαν κάμποσα ακόμα μοντέλα. Η BMW iX με 691, το Polestar 3 -που δεν εισάγεται στην Ελλάδα- με 681, το Audi A6 Avant e-tron με 656, το Model Y με 652, το Polestar 4 με 627 και το Ford Capri με 616.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το πρώτο Lucid Air βολτάρει πλέον στους αθηναϊκούς δρόμους

Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε σε διάστημα δύο ημερών. Όλα τα αυτοκίνητα οδηγήθηκαν στην ίδια διαδρομή με την ίδια ταχύτητα μέχρι να ακινητοποιηθούν τελείως και να φορτωθούν σε γερανό.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Lucid Air ρίχνει στην πίστα στη Revuelto. Βασικά σε όλους [video]

Η διαδρομή περιελάμβανε κίνηση σε χαμηλότερες αλλά και υψηλότερες ταχύτητες, κυρίως σε επαρχιακό δίκτυο. Ξεκινώντας λίγο πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και φτάνοντας σε υψόμετρο σχεδόν 1.000 m.

Lucid Air

Η εξωτερική θερμοκρασία κυμαινόταν μεταξύ 7°C και 17°C, είναι ενδιαφέρον ότι οι νορβηγικές θερινές δοκιμές ουσιαστικά αντιστοιχούν σε χειμερινές για το δικό μας κλίμα. Οι μετρήσεις κατά WLTP εκτελούνται σε ελεγχόμενο περιβάλλον με καθορισμένη θερμοκρασία 23°C, χωρίς να είναι ενεργοποιημένος ο κλιματισμός ή η θέρμανση.

Αρκετά ηλεκτρικά ξεπέρασαν τα 550 km: Το VW ID.7 GTX Tourer σταμάτησε μετά από 595 km, το Zeekr 7X μετά από 593 km, το Opel Grandland στα 583 km, το Kia EV3 έχοντας διανύσει 574 km και το BYD Tang αφού κάλυψε 572 km.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Το κινεζικό Nio ET7 διένυσε 1.070 km με μία φόρτιση

Αξίζει να σημειωθεί ότι κινεζικά μοντέλα ξεπερνούν τα 1.000 km στον αυτοκινητόδρομο, αλλά δεν είναι διαθέσιμα στην ευρωπαϊκή ήπειρο.

 

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube