VW: Μείωση του κόστους λειτουργίας λόγω περιορισμένης ζήτησης

VW: Μείωση του κόστους λειτουργίας λόγω περιορισμένης ζήτησης

Η υποχώρηση των πωλήσεων στην Ευρώπη, εξαναγκάζει τη VW να προχωρήσει σε γενική περιστολή εξόδων καθώς τα κέρδη της παρουσιάζουν απώλειες 34% σε σxέση με το 2012.

Η Volkswagen κλιμακώνει τις προσπάθειές της για μείωση του κόστους σε όλη την γκάμα των μοντέλων της για να περιστείλει τις απώλειές από τη ευρωπαϊκή μειωμένη ζήτηση για καινούργια αυτοκίνητα. Ζήτηση που αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε χαμηλό 20ετίας.

Η VW αναγνωρίζει την ανάγκη για περεταίρω προσπάθειες που αφορούν στη μείωση του κόστους τους επόμενους μήνες και σε όλα τα επίπεδα, σε όλα τα τμήματα, σε όλες τις χώρες και σε όλα τα εργοστάσια, είπε εκπρόσωπος της εταιρείας.

«Χρειαζόμαστε επιχειρηματικά κέρδη και ανταγωνιστικό κόστος προϊόντος», είπε ο Arno Antlitz, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW, υπεύθυνος εφοδιασμού και ελέγχου, σε συνάντηση με 18.000 εργαζομένους στο Wolfsburg, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Η ποικιλόμορφη παρουσία της VW σε διάφορες χώρες αποτελεί ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και θα διευρυνθεί περεταίρω, είπε ο Antlitz και συνέχισε: «Είμαστε αποφασισμένοι να επενδύσουμε κεφάλαια-ρεκόρ στα μελλοντικά μας πρότζεκτ παρά την κρίση».
 
Η VW πορεύεται μέσα στον ευρωπαϊκή κρίση της αυτοκινητοβιομηχανίας καλύτερα από κάθε άλλη κατασκευάστρια εταιρεία μαζικής παραγωγής, κυρίως λόγω της ευρείας παρουσίας της στην Κίνα και από τα κέρδη των premium μελών της, όπως η Audi και η Porsche.

Για το πρώτο 6μηνο του 2013, τα λειτουργικά κέρδη στο κλάδο των επιβατικών VW, τη μεγαλύτερη μονάδα του Γερμανού κατασκευαστή με γνώμωνα τις πωλήσεις, υποχώρησαν κατά 34% σε σχέση με το 2012, στα €1,49 δισ.

Οι πωλήσεις του γκρουπ Volkswagen υποχώρησαν κατά 5% στις αγορές της ΕΕ και της EFTA (Νορβηγία, Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Ελβετία) τους πρώτους οκτώ μήνες, σε μια αγορά που υποχώρησε επίσης κατά 5%, σύμφωνα με τα στοιχεία της ένωσης Ευρωπαίων κατασκευαστών –ACEA. Στο ίδιο διάστημα και για τις ίδιες αγορές, οι απώλειες αποκλειστικά ης VW ήταν 8%.

[Πηγή Bloomberg μέσω Automotive News Europe]

Ακολουθήστε το DRIVE στο Google News και τα Social Media
 

Google NewsFacebookTwitterInstagramYouTube